Ik ben ook hard aan het werk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:24 schreef r0dawa het volgende:
Had ik maar een uitkering zoals jullie
tsdrquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:24 schreef r0dawa het volgende:
Geen vrijwilligerswerk in het weekend doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:42 schreef Pharkus het volgende:
Ik werk gewoon, behalve in het weekend.
Ik mod/fa in het weekend als vrijwilligerswerk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geen vrijwilligerswerk in het weekend doen.
Dat is wel nobel, je inzetten voor autisten. Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik mod/fa in het weekend als vrijwilligerswerk.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
uh nee ik eet een bapao broodje nu
Ontbijt op bed van haan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
uh nee ik eet een bapao broodje nu
Als haan zichzelf nou aan 't spit rijgt kun je de hele week broodjes bapao eten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou maar geen loterij lot kopen vandaag
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:42 schreef Pharkus het volgende:
Ik werk gewoon, behalve in het weekend.
ik heb een afsluitkeringquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:35 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ik heb een binnenstebuitenkering.
Ik een steenbokskeringquote:
Inderdaad, maar mijn geduld was op en toen werd het een steen door de ruitkering.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:24 schreef r0dawa het volgende:
want vakberoepen worden alleen doordeweeks uitgeoefendquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
Als je moet werken in het weekend had je een vak moeten leren.
10 weken wachten op je geld is geen grapje. Die periode heet de-financieel-er-op-achteruitkering.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Inderdaad, maar mijn geduld was op en toen werd het een steen door de ruitkering.
Avonddienst is veel fijner, niet 's nachts je bed uit hoeven komen enzoquote:
avonddienst is kut. zodra andere mensen lekker klaar zijn met werken moet jij nog beginnenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:25 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Avonddienst is veel fijner, niet 's nachts je bed uit hoeven komen enzo
Voor het overgrote deel worden 'vakberoepen' inderdaad doordeweeks uitgeoefend ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
want vakberoepen worden alleen doordeweeks uitgeoefend
Daar kan ik niet zo mee zitten eigenlijk hahaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
avonddienst is kut. zodra andere mensen lekker klaar zijn met werken moet jij nog beginnen
Sedert 2013 mag dit voor zover ik weet gewoon afgekort worden tot skeering.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
10 weken wachten op je geld is geen grapje. Die periode heet de-financieel-er-op-achteruitkering.
ludo jij werkt toch 24/7quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor het overgrote deel worden 'vakberoepen' inderdaad doordeweeks uitgeoefend ja.
ait is dit het nieuwe fok stelletje?quote:
Gebruik je vrouwelijke charmes maar, hier kan ik in ieder geval niets aan doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
frank ..Ludo reageert nooit op mijn gtst quotes he , doe er iets aan.
Vanavond weer de smatjes betwerkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |