Italië is sowieso een beetje underrated, maar daar gaan heel veel gewoon in eigen land op vakantie en is de hoeveelheid buitenlanders daardoor relatief klein.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2 jaar terug gingen we midden in het seizoen naar eilandje vlakbij Sicilië. Zelfs in Japan kwamen we meer Nederlanders tegen dan daar, echt alleen maar Italianen. Het kan nog wel maar je moet wel een beetje zoeken
Ik had lapo fuck de popoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom zijn er twee SC's open dan stelletje bosmongolen?
Ik zie die andere nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Waarom zijn er twee SC's open dan stelletje bosmongolen?
Noord Italië (tot Toscane zeg maar) ook wel erg Nederlands in de zomer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Italië is sowieso een beetje underrated, maar daar gaan heel veel gewoon in eigen land op vakantie en is de hoeveelheid buitenlanders daardoor relatief klein.
Ik kom weleens voor mijn werk aan de oostkust in de buurt van Pescara, daar kom je geen NL tegen, sowieso bijna alleen maar Italianenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoi Saind
[..]
Noord Italië (tot Toscane zeg maar) ook wel erg Nederlands in de zomer.
Veel meren ook, Garda, Bolsena, Bracciano, allemaal kankerveel Nederlandersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoi Saind
[..]
Noord Italië (tot Toscane zeg maar) ook wel erg Nederlands in de zomer.
Ook veel van die irritante gezinnen met "hippe" moeders, vader met buikje die zich duidelijk naakt voelt zo zonder zijn stropdas en 2 of 3 kinderen die 9 van de 10 keer vlinder, storm of sterre heten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Veel meren ook, Garda, Bolsena, Bracciano, allemaal kankerveel Nederlanders
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook veel van die irritante gezinnen met "hippe" moeders, vader met buikje die zich duidelijk naakt voelt zo zonder zijn stropdas en 2 of 3 kinderen die 9 van de 10 keer vlinder, storm of sterre heten.
Allebei is het een hel maar dan toch nog liever doe maar gewoon ondiep gezin.
Klinkt als mijn gezin, afgezien van hippe moeder en domme kindernamen, maar idd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook veel van die irritante gezinnen met "hippe" moeders, vader met buikje die zich duidelijk naakt voelt zo zonder zijn stropdas en 2 of 3 kinderen die 9 van de 10 keer vlinder, storm of sterre heten.
Misschien is het hier ook wel vooral een angst om zo te worden ja. Het is te confronterend.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Klinkt als mijn gezin, afgezien van hippe moeder en domme kindernamen, maar idd.
Die namen heb je zelf in de handquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien is het hier ook wel vooral een angst om zo te worden ja. Het is te confronterend.
Wordt ook pas leuk als je zelf kindertjes hebt. Dan erger je je gewoon veel minder aan andere mensen, maar meer aan je kinderen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wordt ook pas leuk als je zelf kindertjes hebt. Dan erger je je gewoon veel minder aan andere mensen, maar meer aan je kinderen.
Dat is wel voer voor stevige discussies hoor. Ik had bijvoorbeeld Shaniqua en Antwone hoog op mijn lijstje staan maar dat vond mijn wederhelft niets.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou het namen dilemma zelfs nog een stap voor kunnen zijn inderdaad.
Nooit echt lastig gehad met mijn kids maar dat is ook wel een voordeel met een tweeling die hoef je niet te entertainen want die hebben elkaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wordt ook pas leuk als je zelf kindertjes hebt. Dan erger je je gewoon veel minder aan andere mensen, maar meer aan je kinderen.
Ook exact dezelfde kleding maar dan een andere kleur?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit echt lastig gehad met mijn kids maar dat is ook wel een voordeel met een tweeling die hoef je niet te entertainen want die hebben elkaar.
Liefst hetzelfde kleurenschema maar dan omgekeerdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook exact dezelfde kleding maar dan een andere kleur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |