Bff4lfquote:
overdreven man, kan ook gewoon met normale oordopjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zal bij een sportwinkel eens naar kijken.
Alleen door een reclame, wil ik hun schoenen kopen.quote:
Valt bij mij altijd af.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
overdreven man, kan ook gewoon met normale oordopjes
Prima. Was er ook goed weer voor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, de nieuwe Arnold Schwarzenegger.
Lekker gefietst jongen!?
Ja er was een speciaal feest. Is de uitnodiging van jou niet op tijd binnengekomen danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:45 schreef mrstylo het volgende:
Heeft JR het groot aangekondigd ofzo? Iedereen weet volgens mij dat hij ging fietsen (behalve ik natuurlijk).
Nog even en je post in het wielrentopicquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja er was een speciaal feest. Is de uitnodiging van jou niet op tijd binnengekomen dan
Nooit van mijn leven. Ik haat wielrennersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nog even en je post in het wielrentopic
Al die mensen daar hebben zeker wielren kleren aan ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nog even en je post in het wielrentopic
Nou nou..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit van mijn leven. Ik haat wielrenners
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al die mensen daar hebben zeker wielren kleren aan ?
Hij heeft best gelijk. Zijn altijd gemeen.quote:
Omdat ze je inhalen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft best gelijk. Zijn altijd gemeen.
Ja, daar hoor ik mensen vaker over.. ook nooit vinger uitsteken als ze afslaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denken altijd dat de hele weg van hun is. Arrogante gedoe.
Daarbij vind ik de sport wielrennen ook maar kut en saai. Daar wordt ik niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, daar hoor ik mensen vaker over.. ook nooit vinger uitsteken als ze afslaan
Nee dat niet, maar hierom:quote:
Ze worden dan ook altijd zo boos, als je ze niet laat inhalen ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denken altijd dat de hele weg van hun is. Arrogante gedoe.
Daar word ik weer niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarbij vind ik de sport wielrennen ook maar kut en saai. Daar wordt ik niet vrolijk van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |