Trusten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga denk ik maar slapen. Is wel weer mooi geweest voor vandaag
Ja hoor, ik vond het wel fris, maar met genoeg bier is het wel te doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Koninginnedag beetje overleefd Tarado?
Amsterdam?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja hoor, ik vond het wel fris, maar met genoeg bier is het wel te doen
Welke wijk is dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja, gewoon in de buurt van thuis gebleven
Goeie vakantie gehad?quote:
Hele goede vakantiequote:
Ik ben jaloers.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hele goede vakantieWeek lang alleen maar zon, temperatuur tussen 28 en 32 graden, iedere dag goed eten voor prijzen die we in NL al lang vergeten zijn.. Knap je echt van op
Wel lekker en ook dichtbij uiteindelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hele goede vakantieWeek lang alleen maar zon, temperatuur tussen 28 en 32 graden, iedere dag goed eten voor prijzen die we in NL al lang vergeten zijn.. Knap je echt van op
Ook wel geluk. Barman van t hotel zei dat t echt uitzonderlijk warm was. Normale temperatuur eind april / begin mei was iets van 22 tot 24 graden.quote:
Zomer is voor paupers, het leuke van Zuid Europa is juist dat het in het voor en najaar aangenaam isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook wel geluk. Barman van t hotel zei dat t echt uitzonderlijk warm was. Normale temperatuur eind april / begin mei was iets van 22 tot 24 graden.
En daar komt dan nog bovenop dat het 1e week was dat veel restaurants en hotels überhaupt open waren dus nog haast uitgestorven. Midden in de zomer lijkt het me echt een verschrikkelijk oord; volledig gericht op zuipende Engelsen.
2 jaar terug gingen we midden in het seizoen naar eilandje vlakbij Sicilië. Zelfs in Japan kwamen we meer Nederlanders tegen dan daar, echt alleen maar Italianen. Het kan nog wel maar je moet wel een beetje zoekenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zomer is voor paupers, het leuke van Zuid Europa is juist dat het in het voor en najaar aangenaam is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |