En dat zonder 'ieuw bah homo's'!quote:
Ik zag hem al eerder, maar ik vind deze echt super grappig (twisted, ik know)quote:
Oké, ja, dat kan je zo zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zag het "geen emmer met zelfmedelijden bij het opstaan" ook een beetje als een aparte eis
De genoemde plaatsen kloppen, ben er misschien een paar vergeten. En stomach is eigenlijk incorrect, omdat de pijlen eigenlijk nog wat lager zaten. Maar ik vond 'in the cunt' te plat, en 'in the vagina' te knulligquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zag hem al eerder, maar ik vind deze echt super grappig (twisted, ik know)![]()
![]()
![]()
Iemand nog gecontroleerd of alle plaatsen eigenlijk kloppen?
Klopt, die laatste scene was kippenvel, of het nou door Littlefinger geacteerd werd of niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
mee eens
maar dit keer was het wel spot on vind ik met dat hele ladderverhaal
Oh, ik dacht al even dat dit topic over GoT ging _____!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:22 schreef Forbry het volgende:
[..]
(Seksuele) aantrekkelijkheid van mannen, vrouwen, cabaretvoorstellingen...
De enige momenten waarop ik op maandag weer zelfmedelijden heb, zijn wanneer ik zondag een iets te gezellig feestje had. Maar dan is het alsnog je eigen schuld natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oké, ja, dat kan je zo zien.Maar als iemand wakker wordt met een emmer zelfmedelijden om andere redenen stoor ik mij er minder aan, denk ik. Heeft iemand zelfmedelijden omdat diegene Game of Thrones nog niet heeft kunnen kijken, heb ik daar alle begrip voor.
![]()
Sterker nog, zo zit ik vaak op de maandag. "Ooooh, waarom heb ik nou vanmorgen niet gekeken, waarom was m'n bed te fijn om de laatste aflevering op te zoeken, nou moet ik de hele dag het GoT topic ontwijken, boehoehoe".
Was dan ook een grapjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al even dat dit topic over GoT ging _____!
Jij hebt hem zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
De genoemde plaatsen kloppen, ben er misschien een paar vergeten. En stomach is eigenlijk incorrect, omdat de pijlen eigenlijk nog wat lager zaten. Maar ik vond 'in the cunt' te plat, en 'in the vagina' te knullig
De meme zelf uiteraard niet. Maar ik heb wel een plaatje van Ros gezocht en er die tekst opgezet.quote:
De meme komt uit Skyrimquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
De meme zelf uiteraard niet. Maar ik heb wel een plaatje van Ros gezocht en er die tekst opgezet.
Wees blij dat het niet over homoseksuele boeken gaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al even dat dit topic over GoT ging _____!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
De genoemde plaatsen kloppen, ben er misschien een paar vergeten. En stomach is eigenlijk incorrect, omdat de pijlen eigenlijk nog wat lager zaten. Maar ik vond 'in the cunt' te plat, en 'in the vagina' te knullig
Wacht... a song of ice and fire mondt NIET uit in een big gay King's landing gang bang?!!?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet over homoseksuele boeken gaat.
Ik vraag me echt af of ze dit wel zo vreselijk had gevonden. Niet dat ze op dit soort sadistische dingen uit is, maar volgens mij neemt ze het wel -zonder al te veel emoties- op de koop toe als dat betekent dat ze wel "THE queen" kan worden. Maar goed, misschien is ze helemaal niet zo erg als ik denk. Kan ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En dat je dan stiekem een traan over haar wang zag biggelen in de zin van "waar ben ik aan begonnen?"
Je hebt niet meegekregen dat Renly opgehouden is met Koning worden? (En ademen)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht... a song of ice and fire mondt NIET uit in een big gay King's landing gang bang?!!?
I QUIT!
Dat had wel een mooie scene kunnen zijn, had denk ik dezelfde 'naarheid' gehad als de scene met Theon, maar was wat mij betreft iets interessanter geweest. En iets minder onaangename beelden. Ze worden allebei bruut behandeld, maar ik zie liever iemand neergeschoten worden dan dat ik iemand vinger gevild zie worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:31 schreef Re het volgende:
[..]
[ afbeelding ] zo ongeveer dan denk ik... (plaatje is te donker om te zien hier...
Nou en dus? Loras kan er nog op zitten. Die slikt zwaarden. Zitten er bijna 200 op die troon hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je hebt niet meegekregen dat Renly opgehouden is met Koning worden? (En ademen)
Loras.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou en dus? Loras kan er nog op zitten. Die slikt zwaarden. Zitten er bijna 200 op die troon hoor
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht... a song of ice and fire mondt NIET uit in een big gay King's landing gang bang?!!?
I QUIT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |