Je hebt niet meegekregen dat Renly opgehouden is met Koning worden? (En ademen)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht... a song of ice and fire mondt NIET uit in een big gay King's landing gang bang?!!?
I QUIT!
Dat had wel een mooie scene kunnen zijn, had denk ik dezelfde 'naarheid' gehad als de scene met Theon, maar was wat mij betreft iets interessanter geweest. En iets minder onaangename beelden. Ze worden allebei bruut behandeld, maar ik zie liever iemand neergeschoten worden dan dat ik iemand vinger gevild zie worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:31 schreef Re het volgende:
[..]
[ afbeelding ] zo ongeveer dan denk ik... (plaatje is te donker om te zien hier...
Nou en dus? Loras kan er nog op zitten. Die slikt zwaarden. Zitten er bijna 200 op die troon hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je hebt niet meegekregen dat Renly opgehouden is met Koning worden? (En ademen)
Loras.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou en dus? Loras kan er nog op zitten. Die slikt zwaarden. Zitten er bijna 200 op die troon hoor
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht... a song of ice and fire mondt NIET uit in een big gay King's landing gang bang?!!?
I QUIT!
Ik ook. Had ook echt moeite met die vil-scène. Echter, vond die scène met Ros toch echt ook wel heel naargeestig hoor. Vond wel dat ze dat goed hadden weten over te brengenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat had wel een mooie scene kunnen zijn, had denk ik dezelfde 'naarheid' gehad als de scene met Theon, maar was wat mij betreft iets interessanter geweest. En iets minder onaangename beelden. Ze worden allebei bruut behandeld, maar ik zie liever iemand neergeschoten worden dan dat ik iemand vinger gevild zie worden.
Nope, Petyr komt op de Iron Throne en de Red Keep wordt een groot bordeel waar voornamelijk heteroseksuele gangbangs voorbij komen. (Er zijn wel wat apartere feestjes, maar die vinden plaats in een afgelegen toren)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:38 schreef Forbry het volgende:
[..]Mocht dat wel het geval zijn, kan iemand me dat ff z.s.m. laten weten... Dan stop ik namelijk NU met kijken
Hij vormt nu wel een setje met Ang3l, ik weet niet of dat nog perspectieven biedt, rechten oplevert, etc.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Loras.Die heeft net zo'n goede claim als Edmure.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nope, Petyr komt op de Iron Throne en de Red Keep wordt een groot bordeel waar voornamelijk heteroseksuele gangbangs voorbij komen. (Er zijn wel wat apartere feestjes, maar die vinden plaats in een afgelegen toren)
En lesbiennes. Heel veel lesbiennes.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:43 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hij vormt nu wel een setje met Ang3l, ik weet niet of dat nog perspectieven biedt, rechten oplevert, etc.
Dat is inderdaad een maatschappelijk aspect dat vreselijk onderbelicht blijft in deze serie.quote:
Ik had vooral Joffrey's gedrag in die scene willen zien. Zou hij daar gestaan hebben als "WHAHAHAHA, IK BEN KONING IK KAN DOEN WAT IK WIL. IK BESLIS OVER LEVEN EN DOOD EN BEN COMPLEET GESTOORD HAHAHAHA" of is hij onder Margaery's invloed meer "Hmm, ja, ik ben koning. Jou leven is mij niet zoveel waard, dus het doet me niks om jou koelbloedig af te maken.. gna gna.. gna..".quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:41 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ook. Had ook echt moeite met die vil-scène. Echter, vond die scène met Ros toch echt ook wel heel naargeestig hoor. Vond wel dat ze dat goed hadden weten over te brengen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nope, Petyr komt op de Iron Throne en de Red Keep wordt een groot bordeel waar voornamelijk heteroseksuele gangbangs voorbij komen. (Er zijn wel wat apartere feestjes, maar die vinden plaats in een afgelegen toren)
En lesbiennes. Heel veel lesbiennes.
Met zijn kruisboog in zijn rechterhand en zijn stijve piemeltje in zijn linkerhand denk ik eerderquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik had vooral Joffrey's gedrag in die scene willen zien. Zou hij daar gestaan hebben als "WHAHAHAHA, IK BEN KONING IK KAN DOEN WAT IK WIL. IK BESLIS OVER LEVEN EN DOOD EN BEN COMPLEET GESTOORD HAHAHAHA" of is hij onder Margaery's invloed meer "Hmm, ja, ik ben koning. Jou leven is mij niet zoveel waard, dus het doet me niks om jou koelbloedig af te maken.. gna gna.. gna..".
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik had dat op zich ook wel willen zien (maar vond dit in principe dus al wel naargeestig genoeg). Ik denk eerder de tweede optie (en daar heeft Margaery imo dan niet eens wat mee te maken).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik had vooral Joffrey's gedrag in die scene willen zien. Zou hij daar gestaan hebben als "WHAHAHAHA, IK BEN KONING IK KAN DOEN WAT IK WIL. IK BESLIS OVER LEVEN EN DOOD EN BEN COMPLEET GESTOORD HAHAHAHA" of is hij onder Margaery's invloed meer "Hmm, ja, ik ben koning. Jou leven is mij niet zoveel waard, dus het doet me niks om jou koelbloedig af te maken.. gna gna.. gna..".
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
One-Hand Jaime zit natuurlijk daar in de toren. Perfect voor een freakshow. Jon zit met z'n tong te spelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:46 schreef Forbry het volgende:
[..]Ik zit ook in de afgelegen toren of is dat ook nog es alleen voor Ang3l en consorten?
![]()
Waar zijn Jon en Jaime???
Ik zou nog eens terug moeten kijken naar hoe hij zich gedroeg toen hij die hoeren op elkaar in liet slaan. In ieder geval hadden ze moeten kiezen tussen de scene met Theon of de scene met Joffrey, want twee van zulke scenes uitgebreid in beeld is wel heel naargeestig. Nu hebben ze dus voor Theon gekozen, ik had de andere keuze gemaakt. Maar Theon boeit me dan ook niet. Die mogen ze van mij Lord of Harrenhal maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik had dat op zich ook wel willen zien (maar vond dit in principe dus al wel naargeestig genoeg). Ik denk eerder de tweede optie (en daar heeft Maragaery imo dan niet eens wat mee te maken).
Jon zit dus ook in die tóren met z'n tong te spelen? O.k., that's where I will be then. Not only winter is comingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
One-Hand Jaime zit natuurlijk daar in de toren. Perfect voor een freakshow. Jon zit met z'n tong te spelen.
Verder mag je overal rondhangen, zolang je buidel het toelaat.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou nog eens terug moeten kijken naar hoe hij zich gedroeg toen hij die hoeren op elkaar in liet slaan. In ieder geval hadden ze moeten kiezen tussen de scene met Theon of de scene met Joffrey, want twee van zulke scenes uitgebreid in beeld is wel heel naargeestig. Nu hebben ze dus voor Theon gekozen, ik had de andere keuze gemaakt. Maar Theon boeit me dan ook niet. Die mogen ze van mij Lord of Harrenhal maken.
Ja, daar dacht ik dus aan, toen ik naar jouw opties keekquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou nog eens terug moeten kijken naar hoe hij zich gedroeg toen hij die hoeren op elkaar in liet slaan. In ieder geval hadden ze moeten kiezen tussen de scene met Theon of de scene met Joffrey, want twee van zulke scenes uitgebreid in beeld is wel heel naargeestig. Nu hebben ze dus voor Theon gekozen, ik had de andere keuze gemaakt. Maar Theon boeit me dan ook niet. Die mogen ze van mij Lord of Harrenhal maken.
Hij speelt met zijn tong waar jij maar wil.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jon zit dus ook in die tóren met z'n tong te spelen? O.k., that's where I will be then. Not only winter is coming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vind je boeiend aan Theon dan? Zijn persoonlijke dilemma tussen de Starks en zijn eigen familie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik dus aan, toen ik naar jouw opties keek
Ik vind Theon wel boeiendGelukkig, iemand vat 'em.quote:
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Met Pinksteren he?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Van mij mag je... Ga alvast maar oefenen in A'dam binnenkort!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hij speelt met zijn tong waar jij maar wil.
[ afbeelding ]Ja, dat dilemma vind ik zeker boeiend. Hij heeft hele slechte dingen gedaan, maar ik vind het ergens gewoon een heel erg tragisch figuur. Vanaf het begin al. Daarnaast zit in zijn verhaallijn nu ook die psycho natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat vind je boeiend aan Theon dan? Zijn persoonlijke dilemma tussen de Starks en zijn eigen familie?
[..]
Gelukkig, iemand vat 'em.
Plaatje kan ik niet zien.
Ik weet niet of ik hem vat. Niemand is er toch lang Lord van, doelde je daarop?
Tails tell tales
Ja, dat bedoelde ik dan weer met "niemand is er toch lang Lord van"quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:09 schreef Funzel het volgende:
Denk dat hij bedoeld dat iedereen die Harrenhal heeft iets naars te verduren krijgt.
http://game-of-thrones-exhibition.com/quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met Pinksteren he?
Wellicht willen we wel gaan ja
Inderdaad misschien wel even interessant om heen te gaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
http://game-of-thrones-exhibition.com/
Leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |