Wel een goed nummer op zich.quote:
Ik dacht altijd als ik het op tv zag dat het een censuur versie was en dat de echte Fuck You wasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
In de kleuters met die vieze sinterklaasliedjes![]()
Of We will fuck you i.p.v we will rock you en dan niet weten wat fuck you is
Ik heb meerdere zussen, dus ken bijna al hun liedjes uit mijn hoofd.quote:
Ik kan ze bijna allemaal en heb geen oudere zussen of nichten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb meerdere zussen, dus ken bijna al hun liedjes uit mijn hoofd.
Wij werden altijd hitsig toen er zo'n clip kwam met allemaal wijven die schaars gekleed waren. Was zo'n groep met o.a. Pink.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht altijd als ik het op tv zag dat het een censuur versie was en dat de echte Fuck You was
Toen de Backstreet Boys in waren, waren wij van de leeftijd dat we dat nog gewoon leuk konden vinden zonder hoongelach.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dit klinkt echt beter dan One Directionquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb geen zusses maar ken ze ook wel. Ontkwam je niet aan, net als de spice girls.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lady Marmeladequote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij werden altijd hitsig toen er zo'n clip kwam met allemaal wijven die schaars gekleed waren. Was zo'n groep met o.a. Pink.
Ik hiervan:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij werden altijd hitsig toen er zo'n clip kwam met allemaal wijven die schaars gekleed waren. Was zo'n groep met o.a. Pink.
Dat noem je clean versie:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
Of van die Kids Top 20 cd's waar bij Ali B - Ik ben je zat zo'n lelijke stilte was op de het moment dat hij bitch zegt.
Hadden best goede nummers op zich, maar haalt 't niet hierbij natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dit klinkt echt beter dan One Direction
Too much jeugdsentiment.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |