Vond het echt niets aan.quote:
Dit vond ik vroeger echt leuk.quote:
Jij bent een aparte jongen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zong altijd: Boom boom boom boom.. wat zit er in mijn schoen, een vrouw met dikke tieten.. daar kan je van genieten.
mwahquote:
sws altijd dat nummer op basisschool met alle boys tijdens t feunenquote:
Wtf.. tijdens het fohnen, als groep? Op wat voor gay kostschool zat jij..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sws altijd dat nummer op basisschool met alle boys tijdens t feunen
Whoop Whoop!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Binnekort komt KRS one naar Eindhoven.kwam ik laatst achter.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf.. tijdens het fohnen, als groep? Op wat voor gay kostschool zat jij..
Nou nou nouquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zong altijd: Boom boom boom boom.. wat zit er in mijn schoen, een vrouw met dikke tieten.. daar kan je van genieten.
Ditquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
In de kleuters met die vieze sinterklaasliedjes![]()
Of We will fuck you i.p.v we will rock you en dan niet weten wat fuck you is
Maak ze kapot.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:18 schreef Tjacka het volgende:
Kaaaaaaaankeeer raam open laten staan nou al die tering beesten.
Nog geen last van muggen gehadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:18 schreef Tjacka het volgende:
Ajacieden noem je die dingen...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:18 schreef Tjacka het volgende:
Eet ze op.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:18 schreef Tjacka het volgende:
Even in de gaten houden dan, vind het best leuke muziek voor af en toe.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso Opgezwolle eens checken dan.
En komende weken komen Sticks, Winne en Jiggy Djé met een album genaamd Great minds, die moet echt enorm baas worden.
Wel een goed nummer op zich.quote:
Ik dacht altijd als ik het op tv zag dat het een censuur versie was en dat de echte Fuck You wasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
In de kleuters met die vieze sinterklaasliedjes![]()
Of We will fuck you i.p.v we will rock you en dan niet weten wat fuck you is
Ik heb meerdere zussen, dus ken bijna al hun liedjes uit mijn hoofd.quote:
Ik kan ze bijna allemaal en heb geen oudere zussen of nichten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb meerdere zussen, dus ken bijna al hun liedjes uit mijn hoofd.
Wij werden altijd hitsig toen er zo'n clip kwam met allemaal wijven die schaars gekleed waren. Was zo'n groep met o.a. Pink.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht altijd als ik het op tv zag dat het een censuur versie was en dat de echte Fuck You was
Toen de Backstreet Boys in waren, waren wij van de leeftijd dat we dat nog gewoon leuk konden vinden zonder hoongelach.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dit klinkt echt beter dan One Directionquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb geen zusses maar ken ze ook wel. Ontkwam je niet aan, net als de spice girls.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lady Marmeladequote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij werden altijd hitsig toen er zo'n clip kwam met allemaal wijven die schaars gekleed waren. Was zo'n groep met o.a. Pink.
Ik hiervan:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij werden altijd hitsig toen er zo'n clip kwam met allemaal wijven die schaars gekleed waren. Was zo'n groep met o.a. Pink.
Dat noem je clean versie:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
Of van die Kids Top 20 cd's waar bij Ali B - Ik ben je zat zo'n lelijke stilte was op de het moment dat hij bitch zegt.
Hadden best goede nummers op zich, maar haalt 't niet hierbij natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dit klinkt echt beter dan One Direction
Too much jeugdsentiment.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |