Het is een soort Mr Potatoeheadquote:Op maandag 6 mei 2013 23:18 schreef Greenpeas het volgende:
Wat heeft die meneer een raar gezicht....
Ja idd.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Die Leerdam is nergens voor nodig, jammer dat hij uitgenodigd is.
Als ik naar hem kijk krijg ik de neiging om plakband te pakken...quote:Op maandag 6 mei 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
Het lijkt wel of John een poffert op zijn jukbeen gehad heeft.
Dat zandbak ook.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:27 schreef superniger het volgende:
moest je je zoon maar niet naar dat zandbak sturen
Hij is toch die man die toch commentaar leverde op iemand die niet bestaat ?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
Het lijkt wel of John een poffert op zijn jukbeen gehad heeft.
Misschien mag hij volgend jaar tafelheer bij Matthijs worden.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:27 schreef Snowglobe het volgende:
Leerdam zat laatst ook in het publiek, volgens mij komt hij gewoon randomly opdagen in de hoop dat hij ook iets mag zeggen.
Dat moet hij niet willen als een man van zo'n statuur.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Misschien mag hij volgend jaar tafelheer bij Matthijs worden.
Ja, dat is ook een keuze...quote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef superniger het volgende:
je kind laten omkomen in een zinloze missie
FOK!ken.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef superniger het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:30 schreef superniger het volgende:
Was de plopkap gemaakt van een berenvel?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:29 schreef Latert het volgende:
Heeft de Thieme eigenlijk nog vragen gesteld om die microfoon?
Heel goetkoop ja.quote:
Deze actie komt hun naamsbekendheid wel ten goede...tot vandaag had ik nog nooit van dat bedrijf gehoord.quote:
Zoiets inderdaad...quote:
Ohja klopt, was ook zoquote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Bijna altijd wel. Vorig jaar een keer niet ivm beveiliging hooligans.
mja sorry, ik erger me gewoon kapot hier.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare reactie. Verre van grappig. Doe dit maar ergens anders
Doe je je tv toch uit.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mja sorry, ik erger me gewoon kapot hier.
Dus we mogen alleen maar positieve reacties plaatsen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd, echt tactloosquote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef tralalala het volgende:
Dat ga je toch niet vragen met vader aan tafel.
Wat vroeg hij dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef tralalala het volgende:
Wat er precies gebeurd is.quote:
Ik heb geen idee waar Xao Ralas het over heeft.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
Snapt iemand die Facebookchat naast de stream?
Is allemaal afgesproken vantevoren.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef tralalala het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:40 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dus we mogen alleen maar positieve reacties plaatsen..
Ze was fantastisch!Ho ho, dat zeg ik niet. Maar dan zeg je : o wat slecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet:![]()
![]()
_!_!_@!_@
![]()
![]()
Fijn voor je.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:50 schreef cobain1994 het volgende:
Goedenavond Corporaal..
Ik heb 35 jaar in Vietnam gediend. Heb nergens last van...
Muricaaaaaaaaquote:Op maandag 6 mei 2013 23:50 schreef cobain1994 het volgende:
Goedenavond Corporaal..
Die hond is baas.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:54 schreef Snowglobe het volgende:
Haha, grappig hoe die hond gewoon daar kan slapen
Dat is langer dan die oorlog ooit geduurd heeft? Wat heb je de rest van de tijd daar uitgevoerd? Aziatische hoertjes geëxporteerd?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:50 schreef cobain1994 het volgende:
Goedenavond Corporaal..
Klopt, maar ik zou eigenlijk niet weten wie wel leuk is voor een P&W uitzending.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef alors het volgende:
SiemDat vind ik echt wel de stomste en saaiste.
Derksen of Gijp...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou eigenlijk niet weten wie wel leuk is voor een P&W uitzending.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef alors het volgende:
SiemDat vind ik echt wel de stomste en saaiste.
kritiek mag dan ook gerust. met name de nos is echt te opvallend pro-ajax, niet echt objectief meer en teveel overduidelijke ajacieden. bij een publieke omroep. jammer is dat, dus laten we hopen dat p&w objectief kunnen blijven en kritisch zullen zijn. al betwijfel ik het, p&w zijn niet zo bedreven in het interviewen van topsporters.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:01 schreef Syntix het volgende:
Ik voorspel dat P&W wederom kritiek hebben of negatief gaan doen richting Ajax/Siem de JongGewoon omdat het zulke falers zijn.
Ze moeten juist niet kritisch zijn... Ze hebben net een kampioenschap gewonnen dus ik mag hopen dat er veren in de reet worden gedouwd. Ik ben juist bang dat het wederom negatief geouwehoer wordt van de kant van P&W, want dat doen ze echt bij ALLES. Echt zelfs het meest positieve weten ze nog om te draaien naar iets negatiefsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:29 schreef dawg het volgende:
[..]
kritiek mag dan ook gerust. met name de nos is echt te opvallend pro-ajax, niet echt objectief meer en teveel overduidelijke ajacieden. bij een publieke omroep. jammer is dat, dus laten we hopen dat p&w objectief kunnen blijven en kritisch zullen zijn. al betwijfel ik het, p&w zijn niet zo bedreven in het interviewen van topsporters.
dan kijk je toch niet, als je dat vindt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze moeten juist niet kritisch zijn... Ze hebben net een kampioenschap gewonnen dus ik mag hopen dat er veren in de reet worden gedouwd. Ik ben juist bang dat het wederom negatief geouwehoer wordt van de kant van P&W, want dat doen ze echt bij ALLES. Echt zelfs het meest positieve weten ze nog om te draaien naar iets negatiefs
Dit dusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
Komt omdat Fredje die ene niet-drinker asiel heeft verleend.
Met zijn bril.
Je bent niet goed bij je eikelquote:
Ah was je druk met stickers plakken de afgelopen dagen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef Rickazio het volgende:
negert moet niet denken dat het beter voor m is in Groningen
Daar ben je al.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef Rickazio het volgende:
negert moet niet denken dat het beter voor m is in Groningen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ah was je druk met stickers plakken de afgelopen dagen?
Kan je anders niet aan je gerief komen?quote:
Divisie Noordland,quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=120614
hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Er zat niks anders op.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben flink wat afgemasturbeerd in de provincie.
Hij gelooft niet in een multiculturele samenleving.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
wow, die gefeliciteerd van jeroen klonk heel cynisch
Als penw cabaret word dan haak ik afquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben flink wat afgemasturbeerd in de provincie.
Dan mag je wel wat beter je best doen, ik zag vandaag nog allemaal allochtonen in de stad lopen.quote:
ambtenaren die op kosten vd gemeenschap stickers eraf gaan lopen schrapen... sip.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn piemel wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef Hierro het volgende:
[..]
Hij gelooft niet in een multiculturele samenleving.
quote:
Dat noemt hij integreren.quote:
Same shit Every dayquote:
Wop. Wop wop wop.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Op dit soort momenten verlang je naar Sjek en Arno.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:24 schreef poepa het volgende:
Ik mis die hond van gisteren. Honden zijn de kroonjuwelen van deze aarde.
Klopt, dat noemt men mediatraining.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:24 schreef Latert het volgende:
Pfff![]()
Luisteren naar voetballers is slaapverwekkend. Ze praten zonder iets te zeggen...
Het is 11 tegen 11, de bal is rond. HAHAHAHA!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef Latert het volgende:
Tsja Pauw, je kan winnen en je kan verliezen.
geen enkele helft is gelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is 11 tegen 11, de bal is rond. HAHAHAHA!!
Kreeg je even geen aandacht?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is 11 tegen 11, de bal is rond. HAHAHAHA!!
Uh, oke....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef alors het volgende:
je raaaaaaaaaaakt meeeee kwijjjjhiiiiiijjttttt, de waaaaaaaaaaaaaaaarheeeeeeeeeeeeeeid....
Anoukquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef Latert het volgende:
Pauw zou eisen dat ie jaarlijks over het hele 1e vrouwen elftal heen mag.
Klopt, daarom moet je dit ook niet willen...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
tegenwoordig toch bij elke voetballer zo
Wie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef marcodej het volgende:
Ik wist ook niet dat James Brown dood was.
Hij is gewoon wat stijfjes de laatste tijd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:30 schreef marcodej het volgende:
Ik wist ook niet dat James Brown dood was.
Die fattie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:31 schreef tralalala het volgende:
Blondje achter haar dan maar even bekijken een paar minuutjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |