Klopt, maar ik zou eigenlijk niet weten wie wel leuk is voor een P&W uitzending.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef alors het volgende:
SiemDat vind ik echt wel de stomste en saaiste.
Derksen of Gijp...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou eigenlijk niet weten wie wel leuk is voor een P&W uitzending.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef alors het volgende:
SiemDat vind ik echt wel de stomste en saaiste.
kritiek mag dan ook gerust. met name de nos is echt te opvallend pro-ajax, niet echt objectief meer en teveel overduidelijke ajacieden. bij een publieke omroep. jammer is dat, dus laten we hopen dat p&w objectief kunnen blijven en kritisch zullen zijn. al betwijfel ik het, p&w zijn niet zo bedreven in het interviewen van topsporters.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:01 schreef Syntix het volgende:
Ik voorspel dat P&W wederom kritiek hebben of negatief gaan doen richting Ajax/Siem de JongGewoon omdat het zulke falers zijn.
Ze moeten juist niet kritisch zijn... Ze hebben net een kampioenschap gewonnen dus ik mag hopen dat er veren in de reet worden gedouwd. Ik ben juist bang dat het wederom negatief geouwehoer wordt van de kant van P&W, want dat doen ze echt bij ALLES. Echt zelfs het meest positieve weten ze nog om te draaien naar iets negatiefsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:29 schreef dawg het volgende:
[..]
kritiek mag dan ook gerust. met name de nos is echt te opvallend pro-ajax, niet echt objectief meer en teveel overduidelijke ajacieden. bij een publieke omroep. jammer is dat, dus laten we hopen dat p&w objectief kunnen blijven en kritisch zullen zijn. al betwijfel ik het, p&w zijn niet zo bedreven in het interviewen van topsporters.
dan kijk je toch niet, als je dat vindt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze moeten juist niet kritisch zijn... Ze hebben net een kampioenschap gewonnen dus ik mag hopen dat er veren in de reet worden gedouwd. Ik ben juist bang dat het wederom negatief geouwehoer wordt van de kant van P&W, want dat doen ze echt bij ALLES. Echt zelfs het meest positieve weten ze nog om te draaien naar iets negatiefs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |