Ohja klopt, was ook zoquote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Bijna altijd wel. Vorig jaar een keer niet ivm beveiliging hooligans.
mja sorry, ik erger me gewoon kapot hier.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare reactie. Verre van grappig. Doe dit maar ergens anders
Doe je je tv toch uit.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mja sorry, ik erger me gewoon kapot hier.
Dus we mogen alleen maar positieve reacties plaatsen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd, echt tactloosquote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef tralalala het volgende:
Dat ga je toch niet vragen met vader aan tafel.
Wat vroeg hij dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef tralalala het volgende:
Wat er precies gebeurd is.quote:
Ik heb geen idee waar Xao Ralas het over heeft.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
Snapt iemand die Facebookchat naast de stream?
Is allemaal afgesproken vantevoren.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef tralalala het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:40 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dus we mogen alleen maar positieve reacties plaatsen..
Ze was fantastisch!Ho ho, dat zeg ik niet. Maar dan zeg je : o wat slecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet:![]()
![]()
_!_!_@!_@
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |