Zie je nou wel! Ik spreek perfect ABN heb ik me laten vertellenquote:
KLB / KLB-meet 2quote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
He wie wat waar? Kan zelf namelijk het topic niet terug vinden. Linkje?
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:42 schreef Djibril het volgende:
Voordat ik ga slapen wil ik een poging wagen om Montelly en Ambipur dichterbij elkaar brengen.
En hoe kan dat beter dan met dit:
Trusten mensen.
Die CD's stonden bij mij elke avond op voor het slapen gaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
oordeel zelf
[..]
Heb hier een imago om vol te houden, jij weet wel beter.
Ik heb het drie keer in moeten spreken omdat ik telkens moest giechelen bij het woord poepenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
KLB / KLB-meet 2
Hihihihi "poepen" :$ zelfs dat was erotiserend :$
Geldt t aanbod nog voor wanneer je terug bent?
Valt me van je tegen, ik verwacht namelijk een dergelijk gesprek met je van hoogstaand niveauquote:Op maandag 6 mei 2013 21:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb het drie keer in moeten spreken omdat ik telkens moest giechelen bij het woord poepen
Ik zal m'n best doenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Valt me van je tegen, ik verwacht namelijk een dergelijk gesprek met je van hoogstaand niveau
Dit is toch niet om aan te horen.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
KRAAL IN ZN NEUS HHUEUHEUHEHUAUHA domme jip
Ja da's je geraden ja.. Als je een beetje liefde van me wil en liefde voor mij hebt moet je gewoon normaal over dat soort dingen kunnen praten :$quote:
Liedje ken ik nietquote:Op maandag 6 mei 2013 21:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit is toch niet om aan te horen.Als iemand me zo toespreekt dan wil ik ze gewoon de mond snoeren.
Dit lijkt er ook wel op.
[..]![]()
Er is ook zo'n liedje, van Takkie is zoek. Meneer heeft u een hondje gezien, een hondje gezien, blabla, een tekkel op korte poten en shit.
De vraag is hoe je diegene de mond wil snoeren. Daar hangt vanaf of het positief is of nietquote:Op maandag 6 mei 2013 21:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit is toch niet om aan te horen.Als iemand me zo toespreekt dan wil ik ze gewoon de mond snoeren.
M'n wijlen buurvrouw klonk zo.. Mis de keren dat ze hier heen beldequote:Op maandag 6 mei 2013 21:50 schreef Chai het volgende:
Mijn stem klinkt zo, want is heel gevoelig, 1 nacht slecht slapen en dan:
Goed gedichtje nietquote:Op maandag 6 mei 2013 21:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb het drie keer in moeten spreken omdat ik telkens moest giechelen bij het woord poepen
Hmmm. We could kiss. Is lekker zacht met n chick.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geweldig gedichtje, toen ben ik een beetje verliefd op je geworden.
Helemaal mee eens. Heb nu al zin in onze treinreisquote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm. We could kiss. Is lekker zacht met n chick.
vingeren in het toiletquote:Op maandag 6 mei 2013 21:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Heb nu al zin in onze treinreis
Die toiletten zijn goor, gewoon in de coupé en elkaar stilhoudenquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Heb nu al zin in onze treinreis
Interessante informatie wel ditquote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]godver. werd rood!
Gisteren was ik dansende en toen kreeg ik compliment van chick. Werd verlegen en zei mr zeggen oooooh wat schattig. Een man kan ik aan, maar chicks maken me verlegen. Kappen dus
INquote:
Hihi schattigquote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef Gorzalka het volgende:
IK HEB EEN MAAS IN DE FOK!WET GEVONDEN, ALS IK MET KANKER WIL SCHELDEN UPLOAD IK HET GEWOON OP VOCAROO!!!!!!
http://vocaroo.com/i/s1JoOqEmOIG5
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef Gorzalka het volgende:
IK HEB EEN MAAS IN DE FOK!WET GEVONDEN, ALS IK MET KANKER WIL SCHELDEN UPLOAD IK HET GEWOON OP VOCAROO!!!!!!
Hoe zou je mijn stem ratenquote:
haha 15 jarig jochie stemmetjequote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef Gorzalka het volgende:
Ja is moeilijk te zeggen, want de uitspraak speelt ook een grote rol. Denk wel gewoon een 6.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hoe zou je mijn stem raten?
1 = Fran Drescher en 10 = Morgan Freeman
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Onjuist, men vindt mij een lage bromstem hebbenquote:
4 = Michael Ceraquote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Doe nog eens een waarin je me helemaal verrot scheldtquote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Onjuist, men vindt mij een lage bromstem hebben.
30 Jaar en nog 'zei' zeggen waar je 'zij' bedoeltquote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]godver. werd rood!
Gisteren was ik dansende en toen kreeg ik compliment van chick. Werd verlegen en zei mr zeggen oooooh wat schattig. Een man kan ik aan, maar chicks maken me verlegen. Kappen dus
http://vocaroo.com/i/s134GGcTYRbqquote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
30 Jaar en nog 'zei' zeggen waar je 'zij' bedoelt.
De link is 'gay'?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |