BAN VOOR HET POSTEN VAN DMquote:Op maandag 6 mei 2013 21:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ermh..laatste keer dat ik keek was het eerder andersom. Even van mijn "stalkgedrag" afkomen hoor![]()
05 mei 2013 @ 15:10:17
Ambipur -> Montelly
Geef je nmr.
04 mei 2013 @ 20:15:01
Ambipur -> Montelly
Geef me je nmr.
![]()
Screenshots zijn vereistquote:Op maandag 6 mei 2013 21:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ermh..laatste keer dat ik keek was het eerder andersom. Even van mijn "stalkgedrag" afkomen hoor![]()
Ambipur -> Montelly
Geef je nmr.
Ambipur -> Montelly
Geef me je nmr.
![]()
Ik denk dat ze bedoelde dat ze jou lelijk vindt of zo.quote:
Ik zal ook eens wat leuke verhalen vertellen over wat jij allemaal deed en zei. Me ten huwelijk vragen bijvoorbeeld.quote:
Pics van die kerel dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde dat ze jou lelijk vindt of zo.
kind ga eens aan valium..quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ambipur -> Montelly
Geef je nmr.
Ambipur -> Montelly
Geef me je nmr.
![]()
pffff...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]Wees blij, dat ik je DM's niet hier neergooi. Maar als jij stoer wi overkomen: tuurlijk schatje. Ik stalk je en vraag je om je nmr en fb en om elkaar te onmoeten.
HAHA NEE HIJ HOUDT VAN PAARDENquote:Op maandag 6 mei 2013 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde dat ze jou lelijk vindt of zo.
Inderdaad, saaie user ben je.quote:
SCREENSHOTS NUquote:Op maandag 6 mei 2013 21:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]Wees blij, dat ik je DM's niet hier neergooi. Maar als jij stoer wi overkomen: tuurlijk schatje. Ik stalk je en vraag je om je nmr en fb en om elkaar te onmoeten.
Praat me niet over opvallend. Dit was net alsof ik naar Jip & Janneke voorlees-cassettebandjes zat te luisteren. Krijg er wurgneigingen van.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Is ook zo.Als het herkenbaar Gronings is, dan is het ook wel opvallend.
Negged, je weet dat ik niet wil trouwen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zal ook eens wat leuke verhalen vertellen over wat jij allemaal deed en zei. Me ten huwelijk vragen bijvoorbeeld.
Heel jammer dat je hier nu weer zo afstandelijk doet. Ik denk dat ik ook maar van onze ontmoeting af zie.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Praat me niet over opvallend. Dit was net alsof ik naar Jip & Janneke voorlees-cassettebandjes zat te luisteren. Krijg er wurgneigingen van.
[..]
Negged, je weet dat ik niet wil trouwen.
Jip & Janneke werd toch gewoon in ABN voorgelezen? heb dat nooit gehoord, maar vond Pluk van de Pletteflet altijd wel aangenaam voorgelezen worden door de casette.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Praat me niet over opvallend. Dit was net alsof ik naar Jip & Janneke voorlees-cassettebandjes zat te luisteren. Krijg er wurgneigingen van.
[..]
Negged, je weet dat ik niet wil trouwen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Jip & Janneke werd toch gewoon in ABN voorgelezen? heb dat nooit gehoord, maar vond Pluk van de Pletteflet altijd wel aangenaam voorgelezen worden door de casette.
Heb hier een imago om vol te houden, jij weet wel beter.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heel jammer dat je hier nu weer zo afstandelijk doet. Ik denk dat ik ook maar van onze ontmoeting af zie.
Hahaaa, dacht al wtf zeg jijquote:Op maandag 6 mei 2013 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n hekel aan Fas?Hm? Beetje gefrustreerd ofzo?
te saai om uit te leggenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:42 schreef Fascination het volgende:
Wat was dat nou met die penisfoto? Net gemist.
Ja normaal dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
oordeel zelf
[..]
Heb hier een imago om vol te houden, jij weet wel beter.
Die vriend die net in beeld was?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
te saai om uit te leggen
wat een stom wijf zegja ik heb hem wel eens afgetrokken maar ik durfde hem niet in mn mond te nemen
disgusting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |