Linkquote:Op maandag 6 mei 2013 21:35 schreef CristinaYang het volgende:
Er zijn gewoon vocaroo opnames van mij terug te vinden hoor.
Wat :$quote:
Ohhhh dat vage gedichtjequote:Op maandag 6 mei 2013 21:35 schreef CristinaYang het volgende:
Er zijn gewoon vocaroo opnames van mij terug te vinden hoor.
Vind ik wel een beetje zielig.quote:
Vuige tease ben je, je gaat over de knie a.s zaterdagquote:Op maandag 6 mei 2013 21:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij als queen Sherlock kan dat best terug vinden
Maar waarom danquote:
Had het over je downwards gerichte webcam.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gisteren zei je nog dat je dat geil vond.
Was het maar zo, dit ging veel verder. Haar huisgenootje praatte ook al zo. En dan met twee wijven sterk oordelen dat mijn accent opvallend is.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Als de 'r' aan het eind van een woord af en toe iets rolt vind jij het zeker al gelijk bekakt?
Volgens mij ook een meet....quote:Op maandag 6 mei 2013 21:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jaaaa dat was zo lief dat je dat voor ging lezenWelk topic was dat?
Is ook zo.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Had het over je downwards gerichte webcam.
[..]
Was het maar zo, dit ging veel verder. Haar huisgenootje praatte ook al zo. En dan met twee wijven sterk oordelen dat mijn accent opvallend is.
Hij moet eens wat afvallen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, hij komt niet eens super socially awkward over
ik denk dat chai er wel wat mee kan
Als je dat soort roddels gaat verspreiden komt er mooi geen tweede Skype gesprek, lulhannes.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Had het over je downwards gerichte webcam.
[..]
Was het maar zo, dit ging veel verder. Haar huisgenootje praatte ook al zo. En dan met twee wijven sterk oordelen dat mijn accent opvallend is.
Ermh..laatste keer dat ik keek was het eerder andersom. Even van mijn "stalkgedrag" afkomen hoorquote:
Wat moet ik ermee dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, hij komt niet eens super socially awkward over
ik denk dat chai er wel wat mee kan
Het zal je verbazen maar ik denk dat dat echt wellicht een succes wordt.quote:
Mis je nu al.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als je dat soort roddels gaat verspreiden komt er mooi geen tweede Skype gesprek, lulhannes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |