Op Fortuna ook niet, en dan acht ik NEC op de beslissende momenten toch wel iets beter in gezien hun betere ervaring.quote:Op maandag 26 maart 2018 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op NEC valt geen peil te trekken.
Ook bij NEC loopt er niet enorm veel ervaring rond.quote:Op maandag 26 maart 2018 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op Fortuna ook niet, en dan acht ik NEC op de beslissende momenten toch wel iets beter in gezien hun betere ervaring.
Oliseh is een lul.quote:Op maandag 26 maart 2018 15:16 schreef J.B. het volgende:
Fortuna heeft ook pech gehad door dat gezeik met Oliseh, 4 wedstrijden op rij verloren tegen achtereenvolgens Dordrecht, Emmen, Volendam en Jong AZ. Dat zijn enorm dure punten geweest die nu een behoorlijk verschil maken.
Dianessy zou z'n kruisband afgescheurd hebben en Vidigal zou volgende week gewoon weer mee moeten kunnen doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 01:55 schreef Wicky15 het volgende:
Hopelijk valt het mee met Dianessy en Vidigal.. maar ben er bang voor
Dianessy is vrees ik einde seizoen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:11 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dianessy zou z'n kruisband afgescheurd hebben en Vidigal zou volgende week gewoon weer mee moeten kunnen doen.
NEC zie ik nog wel winnen van Oss, Helmond, Jong AZ en ook wel van Dordt als die nergens om spelen.quote:
Denk helemaal niets voor nec? Lijkt me logischerquote:Op zondag 29 april 2018 00:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Gefeliciteerd! Zongen jullie nu ook al 'helemaal niets in Enschede'?😅😅😂
Nee, helemaal niets voor NEC. Overigens ook enkel naar aanleiding van dat interview van Groeneveld...quote:Op zondag 29 april 2018 00:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Gefeliciteerd! Zongen jullie nu ook al 'helemaal niets in Enschede'?😅😅😂
Zo heerlijk, manmanman wat een avond.quote:
Echt een fenomenale sfeer inderdaad! Ook een perfect geregelde pre- én after-party van Fortuna/FortunaSC.quote:Op zondag 29 april 2018 03:12 schreef Xummon het volgende:
[..]
Zo heerlijk, manmanman wat een avond.
Supersfeer in en rond het stadion.
Op de markt was het zo druk dat je geen kroeg meer binnen kwam.
Dat snapte ik niet. Cambuur heeft ook wel eens onderaan de Eerste Divisie gestaan (bijvoorbeeld seizoen 2007-2008), maar er waren altijd wel een paar duizend man.quote:Op zondag 29 april 2018 07:57 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Echt een fenomenale sfeer inderdaad! Ook een perfect geregelde pre- én after-party van Fortuna/FortunaSC.
Zie je toch maar hoe de club uiteindelijk nog leeft in de regio. En wat je met een normaal beleid (zonder schulden) kunt bereiken. Van haast failliet naar de Eredivisie..
En het stadion vol gekregen, wie had dat ooit nog mogen dromen een paar jaar geleden, twee jaar geleden zaten we met 700-800 mensen in het stadion
Leeuwarden is ook iets groter dan Sittard.quote:Op zondag 29 april 2018 10:26 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat snapte ik niet. Cambuur heeft ook wel eens onderaan de Eerste Divisie gestaan (bijvoorbeeld seizoen 2007-2008), maar er waren altijd wel een paar duizend man.
Successupporters heb je overal. Kijken hoeveel er zitten als jullie over 3 jaar weer 10de staan in de juup.quote:Op zondag 29 april 2018 07:57 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Echt een fenomenale sfeer inderdaad! Ook een perfect geregelde pre- én after-party van Fortuna/FortunaSC.
Zie je toch maar hoe de club uiteindelijk nog leeft in de regio. En wat je met een normaal beleid (zonder schulden) kunt bereiken. Van haast failliet naar de Eredivisie..
En het stadion vol gekregen, wie had dat ooit nog mogen dromen een paar jaar geleden, twee jaar geleden zaten we met 700-800 mensen in het stadion
In 16 jaar maar 2x in de top 10 geëindigd. Mogelijke fusie met Roda, wanbeleid, 2-3x bijna failliet gegaan en maar weer gered moeten worden, mede door de fans. Dan jaag je een hoop mensen weg helaas.quote:Op zondag 29 april 2018 10:26 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat snapte ik niet. Cambuur heeft ook wel eens onderaan de Eerste Divisie gestaan (bijvoorbeeld seizoen 2007-2008), maar er waren altijd wel een paar duizend man.
"Wel eens onderaan" is wel iets anders dan bijna een decennium (2003-2011) structureel bij de onderste 5 eindigen. Van de afgelopen 16 seizoenen in de eerste divisie eindigde Fortuna maar 4 keer boven de 15e plaatsquote:Op zondag 29 april 2018 10:26 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De doelstelling was om play-offs te halen dit seizoen, ik hoop dat ze intern gaan evalueren waarom dat niet is geluktquote:Op maandag 7 mei 2018 08:53 schreef Xummon het volgende:
Win je 2 periodetites en wordt je 2e in de eindstand, mag je niet meedoen aan de play-offs
quote:René Eijer lijkt de nieuwe trainer van Fortuna Sittard te worden. Hij zegt deze week een tweede gesprek met de club te voeren.
Kevin Hofland zei bij ‘De Tafel van Kees’ zondagochtend op FOX Sports dat hij opnieuw de rol van assistent-trainer gaat vervullen. Eijer beschikt over de juiste papieren om in het betaald voetbal actief te zijn. Hofland nog niet, hij wacht op het moment dat de KNVB een nieuwe cursus start.
Mentor
"Ik kijk er echt naar uit", zegt Eijer. "Kevin ken ik al jaren. Ik trainde hem in de A1 van Fortuna en ben hem altijd blijven volgen. Nu word ik zijn mentor richting het diploma. Ik dank hem voor zijn vertrouwen in mijn ervaring in binnen- en buitenland. Alleen: er komt nu een tweede gesprek en pas als getekend is, is het definitief", houdt de Noord-Hollander een slag om de arm.
MS
Als Eijer trainer wordt, komt er een tweede - nog onbekende - assistent bij, omdat Eijer het veldwerk niet meer kan opbrengen. In 1993 is bij hem de ziekte MS geconstateerd, wat destijds leidde tot een abrupt einde van zijn actieve voetbalcarrière, die hem langs Sparta, VVV en Vitesse voerde.
Als coach had Eijer dus onder meer de A1 van Fortuna onder zijn hoede. Verder was hij actief bij de PSV-jeugd en het vrouwenelftal van Roda JC. Momenteel is hij trainer van tweedeklasser BSV Limburgia in Brunssum, tevens de club van Kevin Hofland en diens vader Hub. Eijers contract loopt daar af.
Braga
Afgelopen seizoen nam Claudio Braga de rol van hoofdtrainer half februari over van Sunday Oliseh, die door Fortuna op non-actief werd gezet wegens het herhaaldelijk schofferen van meerdere personen binnen de club.
Braga - in het bezit van het juiste diploma - vervulde sindsdien twee functies, omdat hij ook hoofd jeugdopleiding bleef in Sittard. Hofland was op papier assistent, maar in de praktijk werkten de twee op gelijke hoogte. Wat Braga volgend seizoen gaat doen, is nog onbekend.
https://www.limburger.nl/(...)er-fortuna-te-worden
Ik heb vooral veel vertrouwen in Fernando Ricksenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 10:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Goede TT
Ben benieuwd of fortuna een beetje acceptabel voor de dag kan komen volgend seizoen
Ik denk dat het volgende topictitel hetzelfde kan blijven, behalve dan 2013 in 2019 veranderen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 16:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb vooral veel vertrouwen in Fernando Ricksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |