Er zit toch geen wheypowder in of wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Maar snap niet waarom je een shake neemt, terwijl je best wel massa hebt.
Wat doe je met de andere helft?quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
vanmorgen: shake met een zooi fruit
middag: 2x boterham met kipfilet 2x boterham met casselerrib
tussendoor/pre-workout: shake
avondeten: pannekoeken met ragout
Ik moet 193 gr per dag hebben. Dat is vrij lastig uit normaal eten te halen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eiwitten zijn belangrijk voor spierherstel/groei.
Ook is het lastig om zoveel 140/180 gram eiwit te verkrijgen uit normaal voedsel.
Hoop konijnenvoer.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:41 schreef Typisch het volgende:
vandaag: 3 boterhammen met kalkoenfilet, croissantje, 2 appels, chili con carne met rijst en een salade van tomaat, tonijn, sla en wat komkommer
Dat zeg ik toch....quote:Op maandag 6 mei 2013 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet 193 gr per dag hebben. Dat is vrij lastig uit normaal eten te halen.
Zodat ik genoeg proteinen in mijn lichaam heb voor het herstel. Was ook niet direct ervoor hoor, maar echt 1,5 uur.quote:
Ah oke, eindig je dan 3000 ofzo op een dag? Ik aim voor 2200 op een dag. Maar laatste tijd all stress, dus voeding gaat echt niet lekker laatste weken.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is nog te weinig eigenlijk voor vandaag. Denk dat ik zo rond de 2800 zit nu.
Heb niet veel nodig. Ben al groot genoeg. Kan beter wat vet verliezen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee hoor, ben wel geïnteresseerd in wat jij op een dag eet. iig eet je wel heel erg weinig voor een vent als jij.
Vandaag heb ik gegeten:
- shake: 5 aardbeien, 1 banaan, whey powder en magere melk
- 1 minneola
- 4 spelt boterhammen met olijfmayonaise, cottage cheese, 6 plakken kipfilet, 1 tomaat, peper en zout
- kom brinta, magere melk, 65gr brinta
- halve banaan
- handje amandelen
- wheyshake (pre-workout)
- wheyshake (post-workout)
- zilvervliesrijst, 250gr steak, doperwten en broccoli
Straks nog een shake en wat kwark met fruit denk ik.
Welke tour? Dit is voor mij vrij normaal. Al eet ik niet elke dag zo. De discipline is niet elke dag zo groot.quote:
3250 op een trainingsdag. 2440 op een rustdag.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ah oke, eindig je dan 3000 ofzo op een dag? Ik aim voor 2200 op een dag. Maar laatste tijd all stress, dus voeding gaat echt niet lekker laatste weken.
wel de goede amandelmelk nemen trouwens. Die van Almond Dream is echt retezoet. Ik zelf geef voorkeur aan rijstmelk of sojamelk.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb niet veel nodig. Ben al groot genoeg. Kan beter wat vet verliezen.
Wil ook nog shakes gaan maken met amandelmelk. Daar lees ik veel over.
[..]
Welke tour? Dit is voor mij vrij normaal. Al eet ik niet elke dag zo. De discipline is niet elke dag zo groot.
Als je beter wat vet kunt verliezen kun je beter je spieren behouden ipv ze kwijtraken. Je weet dat je lichaam eerst je spier verteert en dan pas je vet als je je dieet niet aanpast aan je doel?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb niet veel nodig. Ben al groot genoeg. Kan beter wat vet verliezen.
Wil ook nog shakes gaan maken met amandelmelk. Schijnt wel goed te zijn.
[..]
Welke tour? Dit is voor mij vrij normaal. Al eet ik niet elke dag zo. De discipline is niet elke dag zo groot.
Ah oke. Als de zomer afgelopen is ga ik ook weer lekker richting 3.1-3.2k trainingsdagenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
3250 op een trainingsdag. 2440 op een rustdag.
Ah oke gewoon een shake in de middag oid. Niet persee voor (voor voor..) het trainen. Ik geloof niet in preworkout shakes.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zodat ik genoeg proteinen in mijn lichaam heb voor het herstel. Was ook niet direct ervoor hoor, maar echt 1,5 uur.
Ik ga binnenkort ook overstappen op sojamelk man. Ik raak echt aan de schijt van die normale melk heb ik 't idee.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wel de goede amandelmelk nemen trouwens. Die van Almond Dream is echt retezoet. Ik zelf geef voorkeur aan rijstmelk of sojamelk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |