PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Uitgaande van ponden is het dan 1.5 tot 1.7 keer zoveel ongeveer. Exclusief premies die bij Chelsea hoger zullen zijn.quote:
Watquote:Op maandag 6 mei 2013 20:16 schreef Djeetje het volgende:
Morgen headset binnen alleen nog even een briefje schrijven zodat ik eerder weg mag uit de les
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:16 schreef Djeetje het volgende:
Morgen headset binnen alleen nog even een briefje schrijven zodat ik eerder weg mag uit de les
Dus is 3 overdreven en 2 ookquote:Op maandag 6 mei 2013 20:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Uitgaande van ponden is het dan 1.5 tot 1.7 keer zoveel ongeveer. Exclusief premies die bij Chelsea hoger zullen zijn.
Ik ben wel een beer jaquote:Op maandag 6 mei 2013 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
Stiekem voelt vandermar zich aangesproken omdat hij het zelf is op de fiets in dat filmpje.
Volg je lessen nou maarquote:Op maandag 6 mei 2013 20:16 schreef Djeetje het volgende:
Ik noemde meerdere clubs, Touré zit rond de 2 ton dus dat is 2x zoveel.quote:
het is toch maar nederlands wat ik misquote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik wordt gek van zijn spelfouten.
Maar Toure voor 2 ton is het waard, Walcott voor 1 ton, not so much.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik noemde meerdere clubs, Touré zit rond de 2 ton dus dat is 2x zoveel.
Maar als jij wil horen dat het overdreven was, prima: het is overdreven.
*wordquote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik wordt gek van zijn spelfouten.
moet jequote:Op maandag 6 mei 2013 20:19 schreef Rijst het volgende:
Als iemand een potje Fifa wil dan moetie het zeggen
Oh, ik dacht dat je de fout echt maakte.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
Zit ik hier godverdomme al zo lang en zelfs jullie herkennen mijn sarcasme niet.
Jij herkent zijn sarcasme niet, was vrij duidelijk wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
Zit ik hier godverdomme al zo lang en zelfs jullie herkennen mijn sarcasme niet.
Nou Poe hequote:
Fabian en Bermudez zijn bazen. Arellano is maar matig. Gimenez als LM is ook een baas. Reyes en Araujo zijn not bad.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zat dus te denken en ik dacht: ik ben Bermudez helemaal vergeten in mijn team. Die ga ik er ook in zetten op CAM. Luis Garcia (die spits) hou ik er wel in want hij is echt een baas
Het ging meer om zerokil, maar van vdm was ik ook niet zeker.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij herkent zijn sarcasme niet, was vrij duidelijk wel.
Arellano heb ik dan ook niet in mijn team. Ik heb nu Erpen ipv Diego Reyes omdat die laatste high-medium heeft maar hij is dan wel weer veel langer.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Fabian en Bermudez zijn bazen. Arellano is maar matig. Gimenez als LM is ook een baas. Reyes en Araujo zijn not bad.
Je ma is toch ook oud en speelt ook nog lekker?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die is in het eerste seizoen al 34
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je ma is toch ook oud en speelt ook nog lekker?
Ik zou het niet weten zal het straks eens vragenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je ma is toch ook oud en speelt ook nog lekker?
Zulke mensenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja die andere uit mijn groepje doen het maar
Oh jij bent er zo eentjequote:Op maandag 6 mei 2013 20:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja die andere uit mijn groepje doen het maar
hoezo ?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo eentjeNiet anders verwacht ook eigenlijk.
Dat beheers je al gelukkig.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat beheers je al gelukkig.
Je hebt ook geen opleiding nodig aangezien je een met youtube-geld-verdienende-profvoetballer wordt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ach nee hè, die lessen heb je hard nodig
gewoon goed voor iemand die jullie alleen maar afkraken met zijn nederlands.quote:
Hoe heet jouw Nederlandse leraar?quote:
6,8 voor Nederlands.quote:
Ik heb op school ook iemand met die afkorting als leraar. Misschien dezelfde, want hij is hier sinds een aantal jaar niet zo actief meer.quote:
*Te allen tijdequote:Op maandag 6 mei 2013 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
6,8 voor Nederlands.Niet te allen tijden een 9 of hoger staan.
het is een zij.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb op school ook iemand met die afkorting als leraar. Misschien dezelfde, want hij is hier sinds een aantal jaar niet zo actief meer.
Kap eens met je opzettelijke fouten.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
6,8 voor Nederlands.Niet te allen tijden een 9 of hoger staan.
Ik heb het aan maar ik vind er al een jaar geen kut meer aan. Het mag wel wat serieuzer.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:40 schreef ThadCastle het volgende:
VI is zo slecht weer. Gaan ze het over het lichamelijk contact van Hans met zijn vader hebben. Niet eens grappig..
Ja, dat zeg ik toch.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/783
kijk boven je kneusquote:Op maandag 6 mei 2013 20:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
haha triple sarcasme zeker, want het is wel fout
sarcasme is niet de juiste term hiervoorquote:Op maandag 6 mei 2013 20:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
triple sarcasme dus, dat zeg ik toch kneus
je zei dubbele sarcasme, maar dat was sarcasme. dan is het toch triple sarcasme?quote:
die ene was voor de fout en de andere voor het woord sarcasmequote:Op maandag 6 mei 2013 20:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
je zei dubbele sarcasme, maar dat was sarcasme. dan is het toch triple sarcasme?stumper
okequote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
die ene was voor de fout en de andere voor het woord sarcasme
Waarvan akte.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef vandermar het volgende:
Zometeen even fifa spelen als ik klaar ben met school
Staat genoteerdquote:
*schreefquote:Op maandag 6 mei 2013 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
Maar ik deed het zonder opzoeken. Ik vond het al knap dat ik 'te' goed sgreef.
Homoeuuuhhhquote:
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Eindelijk krijgt d´n Anthony bij VI eens de aandacht en respect die hij verdient
WEERRRKKKTT NIEEEEEEETTTTquote:
Tyrionquote:
bij vandermar welquote:
Ook niet maar ik klikte evenquote:
Als je klikt welquote:
lekker altijd dom blijvenquote:
Fock de maatsgapei.quote:
Dat mag best, het is alweer een tijdje geleden dat ik jouw mening nog relevant vond. Daar ben ik mee opgehouden zo ongeveer toen jij het gedrag van dat Uruguayaanse stinkratje ging goedpratenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh zal ik maar zeggen dat ik Lurling een griepmegooltje vind dan?
Beetje jammer dit.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat mag best, het is alweer een tijdje geleden dat ik jouw mening nog relevant vond. Daar ben ik mee opgehouden zo ongeveer toen jij het gedrag van dat Uruguayaanse stinkratje ging goedpraten
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat mag best, het is alweer een tijdje geleden dat ik jouw mening nog relevant vond. Daar ben ik mee opgehouden zo ongeveer toen jij het gedrag van dat Uruguayaanse stinkratje ging goedpraten
Zo kan het gaan op FOK! ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
en dan reageert er serieus iemand met dit:
[..]
scorebordjournalistiek. Daarom staat Eriksen er ook in.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef Zhano het volgende:
PotS als Gilette Speler van de week!Maar Ghanassy staat ook in het team, dus vraag me af welke schele mongool dit heeft samengesteld
Ghanassy had wel een paar goede ballen gegevenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef Zhano het volgende:
PotS als Gilette Speler van de week!Maar Ghanassy staat ook in het team, dus vraag me af welke schele mongool dit heeft samengesteld
Ga je nou beweren dat de Messi van Breda er niet in hoort?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
scorebordjournalistiek. Daarom staat Eriksen er ook in.
Daarom had Lens een 4.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
scorebordjournalistiek. Daarom staat Eriksen er ook in.
Speelt bij PSVquote:
Ik moest heel hard huillachen toen die ene kerel GROETEN UIT BREDA, KUT riepquote:
Fed-fan in de fut-reeksquote:
Hoi.quote:
Deze is ook grappig, actietje van FC Den Bosch-supporters:quote:Op maandag 6 mei 2013 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik moest heel hard huillachen toen die ene kerel GROETEN UIT BREDA, KUT riep
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:09 schreef fantasyboy het volgende:
WIE WIL MET JIJ WEDDEN DAT DE FIFA 13 KLUIS BESTAAT VOOR AANGEPAST TACTIEKEN?????/
IK WERD HIER GISTEREN UITGELACHEN MAAR IK DURF ER 1000 EURO OP TE ZETTEN SUKKELS
WIE WIL MET JIJ WEDDEN DAT DE FIFA 13 KLUIS BESTAAT VOOR AANGEPAST TACTIEKEN?????/
IK WERD HIER GISTEREN UITGELACHEN MAAR IK DURF ER 1000 EURO OP TE ZETTEN SUKKELS
Ik wed dat jij een sukkel bent!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |