Hoezo denk je dat?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:58 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Doe ik al genoeg, weer zeker dat ik per dag meer dan 5.000 caloriën eet. Ja, ik let erop.
Meer vreten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zeg nergens 'iedereen'; ik heb het over ts. Als hij 5000 kcal eet zoals hij beweert, ziet hij er niet zo uit als op de foto.
Boven je onderhoud eten kom je aan. Die jongen die vette troep eet, eet niet boven zijn onderhoud.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:53 schreef Alentejana het volgende:
Een en ander kan ook nog genetisch bepaald zijn. Dan kun je er echt niet tegen eten.
Zo ken ik hier een jongen die zich kapot vreet aan vette troep en kaloriën drankjes om aan te komen, gaat naar de sportsschool om wat spieren te kweken, maar hij blijft een spriet. Zijn vader is een spriet met een buikje. Want daar gaat het teveel wel heen bij hen. Misschien dat het over een paar jaar ietsje anders is, maar ik verwacht niet dat hij ooit een "mooie borst" krijgt.
Maar ik ken ook twee jongens die erg rank waren en via de sportschool heel goede resultaten hebben gehaald, een is in mijn ogen lelijk geworden, maar ik weet dat een heleboel anderen dat prachtig vinden, van die wings dat je met je armen wijd moet gaan lopen.
Dan eet hij niet boven ze onderhoud als hij niet aankomt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:14 schreef Alentejana het volgende:
Dat doet hij OOK. Die vette troep en kaloriën drankjes doet hij tussendoor erbij... Sorry dat ik daar niet duidelijk in was. Ze eten hier twee maal per dag warm bv. Als ik zie wat hij naar binnen werkt tijdens de lunch... daar kan ik 4-5 keer van eten. En met avondeten gaat er weer zoveel naar binnen.
En het eten draait hier om vlees, rijst en aardappel. Groenten komen er nauwelijks aan te pas of het moet in de soep zijn...
Als ontbijt gaat er een flinke portie brood met kaas in. Dat eet ik nog niet in een week aan brood en kaas....
(Maar de hele dag van 7.00 tot 20.00 buiten in de weer en daarna dan sportschool, geen zittend leven...)
Ik begrijp je wel hoor. Maar vaak is het gewoon een excuus. Je kan altijd je kcal drinken in vorm van melk/chocolademelk. Op youtube genoeg gasten die bulken op 6k+ kcalquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:37 schreef Alentejana het volgende:
@Intention Zijn "onderhoud" ligt blijkbaar zodanig hoog dat hij daar niet tegen eten kan met maaltijden en daarom neemt hij dus die tussendoortjes van vette troep en kaloriën drankjes... en nog gaat het aankomen met met grammen.
In de twee jaar dat ik met hem meeliep is hij 4 kilo aangekomen... dat zie je echt niet.
@Pedroo, er worden wel groenten gegeten, maar gewoon niet in verhouding met vlees, rijst en aardappelen. Overigens eet hij heel veel fruit.
Maar het gaat hier niet over hem, ik noemde maar een voorbeeld waarbij het niet zo gemakkelijk is door bepaalde aanleg (ik zeg niet dat het onmogelijk is).
Je zegt zelf dat hij de hele dag bezig is en daarbij ook nog sport.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:14 schreef Alentejana het volgende:
Dat doet hij OOK. Die vette troep en kaloriën drankjes doet hij tussendoor erbij... Sorry dat ik daar niet duidelijk in was. Ze eten hier twee maal per dag warm bv. Als ik zie wat hij naar binnen werkt tijdens de lunch... daar kan ik 4-5 keer van eten. En met avondeten gaat er weer zoveel naar binnen.
En het eten draait hier om vlees, rijst en aardappel. Groenten komen er nauwelijks aan te pas of het moet in de soep zijn...
Als ontbijt gaat er een flinke portie brood met kaas in. Dat eet ik nog niet in een week aan brood en kaas....
(Maar de hele dag van 7.00 tot 20.00 buiten in de weer en daarna dan sportschool, geen zittend leven...)
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zeg nergens 'iedereen'; ik heb het over ts. Als hij 5000 kcal eet zoals hij beweert, ziet hij er niet zo uit als op de foto.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij eet geen 5000 calorieën per dag, want dan zou je er zo uitzien: http://www.wtf.nl/grenzel(...)lorieen-per-dag.html
Als je alleen maar dingen eet uit de frituur eet je waarschijnlijk ook boven je onderhoud, maar je komt vooral aan in vet omdat je de juiste bouwstoffen voor spieren mist.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:14 schreef Alentejana het volgende:
Je zou bijna zeggen dat dit artikel een troll isquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij eet geen 5000 calorieën per dag, want dan zou je er zo uitzien: http://www.wtf.nl/grenzel(...)lorieen-per-dag.html
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:20 schreef Push. het volgende:
[..]
[..]Bemoei je maar ergens mee waar je wat meer verstand van hebt.
Weeg je 40 kilo ofzo? Begin eens met bulken en ga naar de sportschool voor fatsoenlijke KT. Een sixpackje is leuk, maar zo'n sixpack die jij hebt is eerder uit voedsel armoedequote:
Inderdaad. Ik weet niet wie de 'hij' is in jouw situatie, maar laat hem maar eens op het internet lezen hoe het menselijk lichaam werkt. Want de situatie die jij voorlegt lijkt helemaal nergens op natuurlijk. Patat/chips/ijs om in massa aan te komen? Wilt hij ook er diabetes bij hebben dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:42 schreef Alentejana het volgende:
Lezen is ook een vak.
@Luxuria, omdát hij zoveel nodig heeft lukt het hem haast niet om boven zijn ondehoud te eten (ondanks het feit dat hij tog keer zoveel eet als ik), daarom neemt hij DAARBIJ extra van die kaloriën drankjes en vette dingen.
@Ambicioso. Hij eet niet alleen uit de frituur, hij eet normale maaltijden (bij moeders thuis) PLUS chips en croissantjes met chocolade enzo en kaloriën drankjes en van die smerige drinkyoghurt enzo.
Kwam hij maar bij in vet, alles om meer te lijken dan wat hij nu is.
Hij sport om ietsje meer volume te krijgen zodat zijn kleding niet als vodden hangt, niet omdat hij er uit wil zien als een bodybuilder.
Die bulkschema's zien er erg gezond uit inderdaadquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet niet wie de 'hij' is in jouw situatie, maar laat hem maar eens op het internet lezen hoe het menselijk lichaam werkt. Want de situatie die jij voorlegt lijkt helemaal nergens op natuurlijk. Patat/chips/ijs om in massa aan te komen? Wilt hij ook er diabetes bij hebben dan?
3/4 keer een split schema volgen in de sportschool, iedere dag 100-150 gram eiwitten minimaal en aangezien hij toch een snelle metabolisme heeft ook genoeg koolhydraten voor energie. Zoek wat bulk schema's op het internet voor aanraders qua voedsel.
Als je gaat sporten en ongezond blijft eten dan kan je net zo goed niet gaan sporten want dat heeft geen zin. Spieren groeien niet op vet en suikers. En van spieren krijg je massa, van vet krijg je alleen ziektes en ziet er ook nog niet eens uit. Dan is hij straks skinny fat, nee daar word je gelukkig van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |