Jij had verwacht dat je binnen 3 maanden er al als een silverback zou bij lopen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:24 schreef klaas_th het volgende:
Ik ben der helemaal klaar mee, er komt geen voorruitgang meer.
Vandaag ga ik de insanity workout downloaden, en netjes volgen.
Iemand ervaringen mee?
Jongen, volgens mij heb jij geen vet op je bast. Ga dat eerst een kweken door te bulken en dan zal je eens zien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:31 schreef klaas_th het volgende:
Zo 5-6 dagen achter de rug met de workout en merk tot heden resultaat in de bovenbenen en de V onder de sixpack, ook de bovenste 2 blokjes worden een beetje zichtbaar en de borstspieren laat zich nog niet zien aan de middenkant, de onderkant van de borstspieren worden wel gespierder.
Flink eten en gewoon nog maanden doorgaan. In januari nog maar eens evalueren. En ook daarna doorgaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:31 schreef klaas_th het volgende:
Zo 5-6 dagen achter de rug met de workout en merk tot heden resultaat in de bovenbenen en de V onder de sixpack, ook de bovenste 2 blokjes worden een beetje zichtbaar en de borstspieren laat zich nog niet zien aan de middenkant, de onderkant van de borstspieren worden wel gespierder.
Zo waren jij en ik toch ook toen we net begonnen. Na het trainen gelijk voor de spiegel gaan staan en denken dat je de hulk benquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:19 schreef Kiid het volgende:
Binnen 5-6 dagen al gains zien? Ik vind het knap, je moet dan wel superman genen hebben
Insinity hequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:19 schreef Kiid het volgende:
Binnen 5-6 dagen al gains zien? Ik vind het knap, je moet dan wel superman genen hebben
Zie OP.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:52 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Jongen, volgens mij heb jij geen vet op je bast. Ga dat eerst een kweken door te bulken en dan zal je eens zien.
Hoe oud ben je=
Nee gewoon 4 uur derna foto's makenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:39 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Zo waren jij en ik toch ook toen we net begonnen. Na het trainen gelijk voor de spiegel gaan staan en denken dat je de hulk ben
Pff dat is wel lang met deze workout, ga 3 maanden proberen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:35 schreef erikkll het volgende:
[..]
Flink eten en gewoon nog maanden doorgaan. In januari nog maar eens evalueren. En ook daarna doorgaan.
Veel succesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:16 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Pff dat is wel lang met deze workout, ga 3 maanden proberen.
Doe ik al genoeg, weer zeker dat ik per dag meer dan 5.000 caloriën eet. Ja, ik let erop.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:36 schreef erikkll het volgende:
[..]
fucking mager. Je moet véél meer eten.
Ja van veraf niet helemaal goed zichtbaar denk, tussen de borst spieren zitten nog een paar zichtbare botten, ik probeer er vanmiddag nog een foto te posten als ik buiten sta.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:58 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Doe ik al genoeg, weer zeker dat ik per dag meer dan 5.000 caloriën eet. Ja, ik let erop.
Nee, komt door de groei, hetzelfde had mijn vader vroeger, en die is nu best wel zwaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]![]()
Dan heb je een lintworm, als je er nu nog steeds zo uitziet.
Jij eet geen 5000 calorieën per dag, want dan zou je er zo uitzien: http://www.wtf.nl/grenzel(...)lorieen-per-dag.htmlquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:19 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Nee, komt door de groei, hetzelfde had mijn vader vroeger, en die is nu best wel zwaar
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij eet geen 5000 calorieën per dag, want dan zou je er zo uitzien: http://www.wtf.nl/grenzel(...)lorieen-per-dag.html
Geloof je 't zelf?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:28 schreef Push. het volgende:
[..]wat een onzin.
Wel mee eens dat ie waarschijnlijk geen 5000 kcal eet. En anders ga je er 5500 eten als je bij 5000 niet aankomt.
Nee tuurlijk niet. Maar het is onzin dat iedereen op 5000 kcal dik moet worden, zoals jij net beweerde.quote:
Ik zeg nergens 'iedereen'; ik heb het over ts. Als hij 5000 kcal eet zoals hij beweert, ziet hij er niet zo uit als op de foto.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:37 schreef Push. het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar het is onzin dat iedereen op 5000 kcal dik moet worden, zoals jij net beweerde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |