En benen, je kan geen huis bouwen zonder een sterke fundering.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Precies. Breder worden is 90% rug trainen, die trekt alles uit elkaar.
Hardlopen, hakken-billen ( en het tegen overgestelde ). Verder springen en in de lucht je benen intrekken.quote:
Daarmee ga je geen spieren aanzetten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:40 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Hardlopen, hakken-billen ( en het tegen overgestelde ). Verder springen en in de lucht je benen intrekken.
Veel dingen te bedenken
Ik hoop dat dit echt een serieuze troll isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:40 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Hardlopen, hakken-billen ( en het tegen overgestelde ). Verder springen en in de lucht je benen intrekken.
Veel dingen te bedenken
Nee hoor, werkt als je dit maar lang en snel (uithoudingsvermogen) achter elkaar doet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit echt een serieuze troll is
Toch ben ik er zeker van dat dit een troll is. Moet welquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:22 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Nee hoor, werkt als je dit maar lang en snel (uithoudingsvermogen) achter elkaar doet.
Hij is aan het trollen. Dit is de 'ik doe voetbal dus train geen benen' troll.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch ben ik er zeker van dat dit een troll is. Moet wel
Het is te zien hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:22 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Nee hoor, werkt als je dit maar lang en snel (uithoudingsvermogen) achter elkaar doet.
Jazeker, maar heb geen foto van m'n benen gestuurd? Niet dat die super gespierd zijn hoorquote:
Ja of je eet gewoonquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:07 schreef Koral het volgende:
Mijn grootste redenen voor ondergewicht zijn tot op heden een combinatie van stress en onregelmatige (werk)tijden geweest.
Toen ik een jaar of 16 was en 10 kilo ondergewicht had ben ik ook begonnen met trainen maar viel nog 5 kilo af in een paar weken tijd. Lintworm in ploegendienst werd altijd gegrapt. Heb daarna sport gelaten voor wat het was. Ik ben nu ruim 2 keer zo oud en tikte van de zomer voor het eerst de 100kg aan met mijn 1m93. Reden genoeg om weer te beginnen met sporten.
Rust is denk ik het meest onderschatte woord. Nu om de spieren de tijd te geven te wennen en herstellen. Toen, omdat je lichaam al ongelofelijk veel energie verbruikte in die fase van je leven, en je daar door trainingen en levenstijl nog eens dunnetjes overheen gaat. Less is more, relatief gezien.
Wat is gewoon?quote:
GOMAD - Gallon of milk a day + pindakaas + kwark = gainsquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:26 schreef Koral het volgende:
[..]
Wat is gewoon?
Toen ik een jaar of 16 was:
4 boterhammen met kaas bij het ontbijt met een beker yogurt
6 boterhammen tijdens lunch, en vaak soep, soms fruit.
s avonds een stuk of 8 aardappelen, flinke portie groente en 1 a 2 stukken vlees met nog weer eens yoghurt na.
Dan heb ik het nog niet gehad over de koek, chips en snoep tussendoor.
De laatste jaren:
ontbijt een crossantje en een donut/ muffin
lunch een paar boterhammen of een patatje oid
's avonds afhankelijk van de lunch een gemiddelde maaltijd of een paar boterhammen
En nog steeds koek en snoep tussendoor.
Conclusie: ik at vroeger stukken meer dan nu, maar toen had ik ondergewicht en nu ik minder eet begin ik na een jaar of 10 langzaam overgewicht te krijgen.
Gewoon eten is dus niet voor iedereen een zaligmakende oplossing. Voeding staat altijd in verhouding tot je verbranding.
De vraag is m.i. dan ook: hoe breng je je verbranding omlaag, en kun je toch intensief spieren kweken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |