abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130063591
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:03 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Precies. Breder worden is 90% rug trainen, die trekt alles uit elkaar.
En benen, je kan geen huis bouwen zonder een sterke fundering.
pi_130063993
Ik doe eerlijk gezegd maar twee isolation oefeningen met mijn benen (ik doe full-body workouts). Niet omdat ik het niet belangrijk vind, maar ik heb al vrij gespierde dijbenen/kuiten. Op dit moment zit ik niet zo dusdanig laag in mijn vetpercentage dat er veel definitie in mijn benen is (behalve bij aanspannen), maar met de leg press zit ik bijvoorbeeld al over het maximum gewicht (495 lbs, 12 reps/3 sets).

Ik wil er op zich nog wel 1/2 compound oefeningen voor mijn benen bij ingooien, maar weet niet zo goed welke.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_130064496
Hoe train je de benen :p
  woensdag 14 augustus 2013 @ 18:40:30 #279
382027 klaas_th
Klaas is mijn codenaam
pi_130064981
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:21 schreef koekwausss het volgende:
Hoe train je de benen :p
Hardlopen, hakken-billen ( en het tegen overgestelde ). Verder springen en in de lucht je benen intrekken.

Veel dingen te bedenken :)
ik
hou
van
...
  woensdag 14 augustus 2013 @ 18:51:47 #280
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130065262
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:40 schreef klaas_th het volgende:

[..]

Hardlopen, hakken-billen ( en het tegen overgestelde ). Verder springen en in de lucht je benen intrekken.

Daarmee ga je geen spieren aanzetten.

squats
lunges
leg press
leg extension

Allemaal met steeds zwaardere gewichten.

http://exrx.net/Lists/Directory.html

daar kun je een hoop oefeningen vinden
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_130065926
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 18:40 schreef klaas_th het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit echt een serieuze troll is :')
Dag knapste man van FOK!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:22:11 #282
382027 klaas_th
Klaas is mijn codenaam
pi_130065953
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:20 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit echt een serieuze troll is :')
Nee hoor, werkt als je dit maar lang en snel (uithoudingsvermogen) achter elkaar doet.
ik
hou
van
...
pi_130068095
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:22 schreef klaas_th het volgende:

[..]

Nee hoor, werkt als je dit maar lang en snel (uithoudingsvermogen) achter elkaar doet.
Toch ben ik er zeker van dat dit een troll is. Moet wel
Dag knapste man van FOK!
pi_130070910
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Kiid het volgende:

[..]

Toch ben ik er zeker van dat dit een troll is. Moet wel
Hij is aan het trollen. Dit is de 'ik doe voetbal dus train geen benen' troll.
pi_130082437
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 19:22 schreef klaas_th het volgende:

[..]

Het is te zien he ;):P
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:54:14 #286
382027 klaas_th
Klaas is mijn codenaam
pi_130135271
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:47 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Het is te zien he ;):P
Jazeker, maar heb geen foto van m'n benen gestuurd? Niet dat die super gespierd zijn hoor ;)
ik
hou
van
...
pi_130256734
Mijn grootste redenen voor ondergewicht zijn tot op heden een combinatie van stress en onregelmatige (werk)tijden geweest.

Toen ik een jaar of 16 was en 10 kilo ondergewicht had ben ik ook begonnen met trainen maar viel nog 5 kilo af in een paar weken tijd. Lintworm in ploegendienst werd altijd gegrapt. Heb daarna sport gelaten voor wat het was. Ik ben nu ruim 2 keer zo oud en tikte van de zomer voor het eerst de 100kg aan met mijn 1m93. Reden genoeg om weer te beginnen met sporten.

Rust is denk ik het meest onderschatte woord. Nu om de spieren de tijd te geven te wennen en herstellen. Toen, omdat je lichaam al ongelofelijk veel energie verbruikte in die fase van je leven, en je daar door trainingen en levenstijl(! wat ik er toen achteloos op een dag bijfietste en voetbalde, etc) nog eens dunnetjes overheen gaat. Less is more, relatief gezien.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_130256862
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:07 schreef Koral het volgende:
Mijn grootste redenen voor ondergewicht zijn tot op heden een combinatie van stress en onregelmatige (werk)tijden geweest.

Toen ik een jaar of 16 was en 10 kilo ondergewicht had ben ik ook begonnen met trainen maar viel nog 5 kilo af in een paar weken tijd. Lintworm in ploegendienst werd altijd gegrapt. Heb daarna sport gelaten voor wat het was. Ik ben nu ruim 2 keer zo oud en tikte van de zomer voor het eerst de 100kg aan met mijn 1m93. Reden genoeg om weer te beginnen met sporten.

Rust is denk ik het meest onderschatte woord. Nu om de spieren de tijd te geven te wennen en herstellen. Toen, omdat je lichaam al ongelofelijk veel energie verbruikte in die fase van je leven, en je daar door trainingen en levenstijl nog eens dunnetjes overheen gaat. Less is more, relatief gezien.
Ja of je eet gewoon
pi_130257523
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:10 schreef Intentiion het volgende:

[..]

Ja of je eet gewoon
Wat is gewoon?

Toen ik een jaar of 16 was:
4 boterhammen met kaas bij het ontbijt met een beker yogurt
6 boterhammen tijdens lunch, en vaak soep, soms fruit.
s avonds een stuk of 8 aardappelen, flinke portie groente en 1 a 2 stukken vlees met nog weer eens yoghurt na.
Dan heb ik het nog niet gehad over de koek, chips en snoep tussendoor.

De laatste jaren:
ontbijt een crossantje en een donut/ muffin
lunch een paar boterhammen of een patatje oid
's avonds afhankelijk van de lunch een gemiddelde maaltijd of een paar boterhammen
En nog steeds koek en snoep tussendoor.

Conclusie: ik at vroeger stukken meer dan nu, maar toen had ik ondergewicht en nu ik minder eet begin ik na een jaar of 10 langzaam overgewicht te krijgen.

Gewoon eten is dus niet voor iedereen een zaligmakende oplossing. Voeding staat altijd in verhouding tot je verbranding.

De vraag is m.i. dan ook: hoe breng je je verbranding omlaag, en kun je toch intensief spieren kweken?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_130257911
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:26 schreef Koral het volgende:

[..]

Wat is gewoon?

Toen ik een jaar of 16 was:
4 boterhammen met kaas bij het ontbijt met een beker yogurt
6 boterhammen tijdens lunch, en vaak soep, soms fruit.
s avonds een stuk of 8 aardappelen, flinke portie groente en 1 a 2 stukken vlees met nog weer eens yoghurt na.
Dan heb ik het nog niet gehad over de koek, chips en snoep tussendoor.

De laatste jaren:
ontbijt een crossantje en een donut/ muffin
lunch een paar boterhammen of een patatje oid
's avonds afhankelijk van de lunch een gemiddelde maaltijd of een paar boterhammen
En nog steeds koek en snoep tussendoor.

Conclusie: ik at vroeger stukken meer dan nu, maar toen had ik ondergewicht en nu ik minder eet begin ik na een jaar of 10 langzaam overgewicht te krijgen.

Gewoon eten is dus niet voor iedereen een zaligmakende oplossing. Voeding staat altijd in verhouding tot je verbranding.

De vraag is m.i. dan ook: hoe breng je je verbranding omlaag, en kun je toch intensief spieren kweken?
GOMAD - Gallon of milk a day + pindakaas + kwark = gains
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:49:21 #291
382027 klaas_th
Klaas is mijn codenaam
pi_130270475
Heb de laatste tijd veel stress inderdaad, misschien dat dat wat uitmaakt. Ik ga het eens rustiger aandoen.
ik
hou
van
...
  zaterdag 12 maart 2016 @ 19:45:53 #292
382027 klaas_th
Klaas is mijn codenaam
pi_160618723
Grappige update: we zijn inmiddels al een paar jaartje verder, en was FOK helemaal vergeten. Gewicht zit nu op de 78 kilo, alleen mijn borstspieren zijn tot op de dag van vandaag nog steeds niet opgepomt. Doe nu regelmatig in de sportschool bankdrukken, maar daar blijf ik toch echt moeite mee hebben. Verder zit er natuurlijk veel meer vet op m'n lichaam.
ik
hou
van
...
pi_160628534
En in die paar jaar weet je inmiddels het verschil tussen cardio en krachtraining, hoe de menselijke stofwisseling werkt en welke voeding je nodig hebt?
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')