Dit programma is na drie jaar weer terug van weggeweest. Eerste aflevering van het vierde seizoen dinsdag 7 mei 21.30quote:Chef-kok Herman den Blijker helpt noodlijdende restaurants om hun zaakjes weer op orde te krijgen.
De kookgigant laat zien dat een passie voor koken, in deze tijden van crisis niet het enige ingrediënt is voor een goedlopend restaurant. In de afgelopen jaren zijn honderden restaurants failliet gegaan, lang niet altijd door eigen falen.
Die buitenkant van het restaurant.quote:
Haha, wie verzamelt er nou pallets? Dat zou echt een gekke hobby zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die buitenkant van het restaurant.Je verwacht dat ze er pallets verzamelen.
Er zijn pallets-fabriekenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, wie verzamelt er nou pallets? Dat zou echt een gekke hobby zijn.
Whaha, dat is het ook. Wat ze met die gamba's doen weet ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
Ik heb het begin gemist: de naam spek en stroop lijkt meer iets voor een pannenkoekenrestaurant.
Ow en hij had het ook over pasta.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Whaha, dat is het ook. Wat ze met die gamba's doen weet ik dan weer niet.
Jawel hoor dagge da moare wit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, zo praten ze niet in Zaltbommel.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:52 schreef Scorpie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door Ikea opgekocht ? Met ballenbak ?quote:
Ja ook net gevonden, ik dacht ik zet het even in een spoiler, maar dat maakt ook niet meer uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://klaassenbv.nl/BOG/Plaats/Tilburg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:55 schreef OProg het volgende:
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net een mini magnum opquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijd voor een maisboterham met hagelslag, krijg honger van denken aan pannekoeken
Maak je gewoon Pasta & Saus van.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:02 schreef OProg het volgende:
Pasta eten bij een zaak die 'spek en stroop' heet is ook weer zoiets.
De naam moet ook anders inderdaad. Pasta met stroop is ook niks.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:02 schreef OProg het volgende:
Macaroni met stroop.... Ga ik eens proberenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:02 schreef OProg het volgende:
Ze mogen zelf dokken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef zyntex het volgende:
Wel slim om het even door een tv show het te laten opknappen
om het even later te koop/ te huur te zetten
Hebben ze niet gedaan als ik naar de huidige site kijk.quote:
Dat snap je toch echt totaal niet. En het is ook meteen fors en duur, niet 1 man die aan het kloten is in een klein oud cafeetje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Echt totaal geen horecafamilie dit. Waarom zijn die in hemelsnaam ooit een restaurant begonnen.
Ja ik denk dat hij geen echte opleiding tot kok heeft gehad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Die kok gaat in de stress schieten als hij ziet wat hij allemaal moet gaan maken straks.
Hij kwam ook wel erg simpel over.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja ik denk dat hij geen echte opleiding tot kok heeft gehad.
Vandaar pannekoek, lekker makkelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja ik denk dat hij geen echte opleiding tot kok heeft gehad.
Pasta Choca Berengoedquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef OProg het volgende:
Die site van de makelaar net. Die is een paar jaar oud. Ik vrees inmiddels dat zijn daarna de exploitant zijn geworden.
Dan is er veel voor gedokt iig.
Neejoh die lacht zich sufquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef utrecht1970 het volgende:
Die herman gelooft hier toch ook niet in???
Oeh, dat zou goed kunnen ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef OProg het volgende:
Die site van de makelaar net. Die is een paar jaar oud. Ik vrees inmiddels dat zijn daarna de exploitant zijn geworden.
Dan is er veel voor gedokt iig.
3 ton was de vraagprijs voor de inventaris met 65,000 euro alleen al aan huur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |