quote:Op maandag 13 mei 2013 20:27 schreef JetLife het volgende:
Goeie aankoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Detailfoto's volgen nog.
We fear that which we cannot see
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:45 schreef kipknots het volgende:
Kent iemand hier Frans Boone? Ziet er ook wel uit als een toffe winkel. Zit alleen in Sluis, of all places.
Ze hebben iig Tellason, Baldwin, RRL, plus Alden boots.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:59 schreef Michhas het volgende:
Dit komt ineens voorbij op Facebook van Naked&Famous:
[..]
[ afbeelding ]
Geniaal
Lijkt op die motorbroek die pas voorbijkwam. Waarom moeilijk doen als je ook een elephant kan kopen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniaal
Haha gaaf. En daarnaast, adds characterquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een update van m'n APC, ook weer onverkleinde foto's van slechte kwaliteit in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:24 schreef Pedroo het volgende:
Waarschijnlijk wordt mijn volgende denim een Evisu JP 2005 no2. Helaas geen flashy oni, Sams op pbj.Niks mis nee, Evisu staat hier ook nog altijd op het verlanglijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:24 schreef Pedroo het volgende:
Waarschijnlijk wordt mijn volgende denim een Evisu JP 2005 no2. Helaas geen flashy oni, Sams op pbj.Die van asami?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apc ziet er goed uit btw leppehFaka G
Nope, maar misschien wel via Asami. Die van Asami was mijn helaas te groot.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:00 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die van asami?
Apc ziet er goed uit btw leppeh
Ik heb hem iets meer dan een jaar maar heb hem lang niet altijd gedragen, dus er zal zo'n 7/8 maanden wear in zitten. Hoe vaak 'ie gewassen is hou ik niet echt bij, maar ik ga er vaak in uit en ik soak hem als hij stinkt, dus vaak genoegquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:51 schreef Grachtenpinguin het volgende:
@leppeh
APC ziet er goed uit! Enig idee hoeveel wear/washes?
@Pedroo
Eviso no1 en no2 worden, althans door mij, gewaardeerd. Al die rare shit met te grote gulls en weet ik wat allemaal in ieder geval niet. Al zijn ook de kleine backpocket gulls wel mooier indien afgedragen.
Weet ik nu nog niet. Zou in Augustus weer even contact met hem opnemen als hij er was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:15 schreef Atta-boy het volgende:
Jammer. Vind evisu trouwens wel heel cool. Miss ook ooit nog eens nemen.
Hoeveel was je kwijt?
Ziet er wel goed uit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:34 schreef leppeh het volgende:
[..]
Ik heb hem iets meer dan een jaar maar heb hem lang niet altijd gedragen, dus er zal zo'n 7/8 maanden wear in zitten. Hoe vaak 'ie gewassen is hou ik niet echt bij, maar ik ga er vaak in uit en ik soak hem als hij stinkt, dus vaak genoeg
Dat komt omdat je niet beter weet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:39 schreef Rozzje het volgende:
ZARA is toch wel een van me fav plekken om jeans te kopen...
Maar het beste voor mij blijft toch wel BlueBlood!
Traantje gelaten...quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:39 schreef Rozzje het volgende:
ZARA is toch wel een van me fav plekken om jeans te kopen...
Super bedankt!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef T_Fuff het volgende:
Tenue de Nimes
The Globe
Rode Winkel
Mode d'Emploi (dicht toch?)
Bendorff
Frisco
Vier
Okiya
Country House?
daar kun je bijna niet fout, ja rode winkel kun je fout gaan, maar hebben ze soms wel wat leuks hangen
Ga een keertje bij Tenue de Nimes of The Globe langs zoals T_Fuff zegt. Echt, er gaat een wereld open, en die gasten zijn niet te beroerd je een en ander uit te leggen qua jeans. En hangt ook een hoop ander leuk spul.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Haha is goed kan je me misschien een paar winkels geven dan? Ben benieuwd!
Thnx!
Heb al van Tenue de Nimes gehoord alleen heb ik op hun webshop gekeken en er is niet echt veel beschikbaar of is dit anders in de winkel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ga een keertje bij Tenue de Nimes of The Globe langs zoals T_Fuff zegt. Echt, er gaat een wereld open, en die gasten zijn niet te beroerd je een en ander uit te leggen qua jeans. En hangt ook een hoop ander leuk spul.
Inmiddels niet meer, veels te druk enzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:38 schreef T_Fuff het volgende:
10 x 4 (-1) = 30 paar Lijkt me aardig wat, waarvan 90% dry denim is. Volgens mij heb je er dan aardig wat. Er ligt ongetwijfeld meer in de winkel zelf.
Sanjay werkt er (nog steeds?) op vrijdagen geloof ik, die kan het bevestigen
Definieer "beste".quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:39 schreef Rozzje het volgende:
Oldblue powerrrrrrquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef T_Fuff het volgende:
Maar vooral, heb plezier
Lees je anders ook even in, wat zijn dry goods en waarom wordt het gedragen. Anders sta je in de winkels met je mond open als je een broek ziet van 300 pleuro die helemaal effen isDan ga je er namelijk nooit aan beginnen.
Gisteren heb ik met Ali minimeet gehad, waar we het toch redelijk vaak over een BBQ hadden en iets met iets blauws, groots en een vrolijke baard
Oldblue Broken Twill van Cone Mills hopelijk binnenkort op de deurmat, mocht die er nog in mijn maat zijn! Wat een ongelooflijke kleur heeft dat ding
Shrink To Shit?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:20 schreef Michhas het volgende:
Onverwacht en ongewild een gigantische regensoak gepakt.
He is back, echt een zieke collectiequote:Op donderdag 16 mei 2013 18:57 schreef reipoc het volgende:
te koop in almere
Samurai S5000VX lot 10 29/36 red label org arcs
S5000GX-T Earth lot 13-013 30/36 red label
S5000BK ( black knight) lot 09-060 29/36 red label
S710 BK-BIGNYC lot B048 32/36
S500 JX-LR lot 13-110 31/36 red label
S510XX 19OZ II lot 07-254 30/36 red label
Flat Head
Z3005 31/36
Eternal
874 32 nieuw
The Strike Gold
SG1103 28
Sugar Cane
SC-40601-A 30/34 nieuw
Okinawa Rainbow 40701-A nieuw 30/34
deze zijn hooguit 4/5 x gedragen de nieuwe helemaal niet
heb nog meer sugarcanes ,samurai,Flat Head and PBJ
maar deze zijn veel vaker gedragen
vragen
taglia6284@gmail.com
Ik dacht de eerste keer dat dit serieus wasquote:
Sanjay ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:52 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste keer dat dit serieus was
Potverdorie... Ben ik net een vliegticket aan het boeken en had ik fok op de achtergrond heb ik het gemist. Is de enige die me zou passen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:04 schreef leppeh het volgende:
Haha, niet zo gek dat er een paar weg mogenIk heb je gemaild voor de 710BK.
Eternal 874 toch ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Potverdorie... Ben ik net een vliegticket aan het boeken en had ik fok op de achtergrond heb ik het gemist. Is de enige die me zou passen.
Misschien moet je toch maar een keer langs de opticien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:21 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe kan een 29 jou passen dan don?
Ik heb een 30 in m'n oldblue en die past mij.
Ik ben wel buffed as fuck though
Edit: damn zie nu pas dat dat een 32 is
Die bk 710 is wel 1 van de tofste er uit iig.
Ik had nog een ninja editquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Misschien moet je toch maar een keer langs de opticien.
Nee joh, ga je gang. Ik wacht wel tot een bekende van me weer terug is in Tokio.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:23 schreef leppeh het volgende:
Haaaa, steal! Ik heb niet zo veel euro's op het moment dus wie weet is 'ie wat te duur. Als ik jou was dan zou ik hem gewoon mailen don
edit: schaamteloze plug: V&A / [TK] Red Wing Beckman 9016 (maat 42.5)
Iedereen die regelmatig fietst hoor. In principe geen probleem, ik heb tot nu toe bijna alle denim moeten crotchfixen. Ik duim nog voor mijn Sage, maar die heeft nog niet heel veel wear.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef MartiniNL het volgende:
Daar hik ik (nu al?!) ook tegen aan, m'n kruis is erg dun aan het worden bij m'n N&F na ongeveer 100dagen wear
Mijn apc ook. Die hangt gewoon relatief laag aan de heupen, dan krijg je het sowieso sneller.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef MartiniNL het volgende:
Daar hik ik (nu al?!) ook tegen aan, m'n kruis is erg dun aan het worden bij m'n N&F na ongeveer 100dagen wear
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |