Nicequote:Op maandag 13 mei 2013 20:30 schreef JetLife het volgende:
[ afbeelding ]
En die gaat gerepareerd worden en daarna op een langzaam vuurtje.
Heb bijna een heel jaar met die scheur rondgelopen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:47 schreef bokkepoot het volgende:
Dat je hem nog doordraagt na zo'n rip, ik zou hem de kast in gegooid hebben
Ja, hij is volgens mij ook vrij wijd, gezien de combs. Maar wel superdope fades. En deze is meerdere malen gewassen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:40 schreef Atta-boy het volgende:
Leuke fit idd jetlife. Geen taper er in zitten of lijkt dat maar zo?
Edit: goede fades maar die fit is zo breed met zo'n korte inseam dat het wel een vierkant lijkt
John Graham Mellor is slim straightquote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:45 schreef JetLife het volgende:
Dit is de tapered fit.Denk dat de foto's een vertekenend beeld geven.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:05 schreef JetLife het volgende:
Oh ik heb ook een Ladback Grove.
Heb 'm gepast en niet echt gekeken welk model het was.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:27 schreef JetLife het volgende:
Goeie aankoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Detailfoto's volgen nog.
We fear that which we cannot see
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:45 schreef kipknots het volgende:
Kent iemand hier Frans Boone? Ziet er ook wel uit als een toffe winkel. Zit alleen in Sluis, of all places.
Ze hebben iig Tellason, Baldwin, RRL, plus Alden boots.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:59 schreef Michhas het volgende:
Dit komt ineens voorbij op Facebook van Naked&Famous:
[..]
[ afbeelding ]
Geniaal
Lijkt op die motorbroek die pas voorbijkwam. Waarom moeilijk doen als je ook een elephant kan kopen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniaal
Haha gaaf. En daarnaast, adds characterquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een update van m'n APC, ook weer onverkleinde foto's van slechte kwaliteit in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |