Een knipperquote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Soempie het volgende:
Hallo allemaal, ik kom weer onder m'n steen vandaan.
Een week of twee terug had ik bloedverlies (hier nog wel gemeld) en wat krampen. Na een paar dagen hield het bloedverlies op. Vandaag hadden we de termijnecho en er was echt een knipper te zien en te horen, gelukkig! Ik vond het toch nog wel spannend of het wel goed zou zijn, vandaar dat ik hier niet echt meer mee heb gepost.
Jaaaa boehoe! Maar ik steek nog even mijn kop in het zand. Lalalala ik hoor niets, ik hoor niets!quote:
Ik zat daar vandaag te lezen en raakte eigenlijk helemaal van slagquote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh maar GotC, dan heb ik ook nog steeds als ik in dat topic lees en helemáál in het borstvoedingstopic. Dat denk ik ook echt van, HELP, dit gaat me nooit lukken.
Lukt je vast wel!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh maar GotC, dan heb ik ook nog steeds als ik in dat topic lees en helemáál in het borstvoedingstopic. Dat denk ik ook echt van, HELP, dit gaat me nooit lukken.
Ja, ik ben heel blij met m'n gekregen UI. Gemaakt door een heel toffe Fok!ker.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:07 schreef Limone het volgende:
Wat fijn Soempie! En wat een leuke UI, zo met die knipper
Die is uit het negenmaandendagboek 'Mama..? Ik?!' van Annet Schaapquote:
Ik heb me in eerste instantie aan de lijst van kraamzorg gehouden (die ik met de intake kreeg). In de eerste weken heb ik toen dingen bijgekocht die ik handig vond en dingen weggegeven die ik echt niet handig vond. Wat Aventura zegt: iedereen gaat met alle liefde voor je naar de winkel.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Aw Xm![]()
Het is ook veel en overal staat ook iets anders wat je moet hebben
Ow ja dat! Ik zou bijna gaan hopen op een inleiding, omdat je dan enigszins van tevoren weet wanneer wat gaat gebeuren, en je opvang kunt regelen voor de oudste. Voel me straks zo'n wandelende tijdbom...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:16 schreef laiveneertiekje het volgende:
[...] Waar ik mij nu vooral druk over maak is hoe we het gaan doen als de bevalling begint, waar gaat Bartje naartoe, en hoe regelen we dat?[...]
Wij wilden eerst de gastouder inschakelen, maar die is ziek, en haar vervanger is net in de laatste weken voor de uitgetelde datum op vakantie...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ow ja dat! Ik zou bijna gaan hopen op een inleiding, omdat je dan enigszins van tevoren weet wanneer wat gaat gebeuren, en je opvang kunt regelen voor de oudste. Voel me straks zo'n wandelende tijdbom...
alles komt goed, echt waar! Ik dacht er precies hetzelfde over en het is goed gekomen!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja heb ik ook. Zo van oh maar dan heb ik zoveel cc nodig en clusterdagen (?) en regeldagen en fingerfeeden en weet ik wat. En dan denk ikik word een slechte mamma.
Maar het is ook bijzonderquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:20 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja! En ik vind het veel bijzonderder dan ik had gedacht!![]()
Spark, en dan nog kan het in de praktijk straks enorm meevallenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Spirit, bedankt voor je geruststelling! Ik raakte lichtelijk in paniek toen ik hoorde dat ze al zo groot is. In mijn hoofd klinkt bevallen van 3 kilo toch beter dan van. 4 kilo, al heb ik hier gelezen dat het niets hoeft te zeggen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:24 schreef Soempie het volgende:
Limone, het eerste trimester zit er al op! Voor m'n gevoel is dat heel snel gegaan.De laatste keer dat ik naar je ticker keek had je een maanzaadje ofzo en nu al een perzik!
ik had daar ook op gehoopt op zo'n antwoord. Heb nu 2x een echo gehad en 2x knipperend hartje en verder goed gegroeid, daarom vroeg ik of het risico afnam, maar volgens haar bleef er gewoon tot 12 weken 10% kans op een miskraam. Daarna werd het risico snel minder. Vind hetzelf ook wel heel veel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:04 schreef Limone het volgende:
Seth, fijn een knipper! Waarom heb je zo'n hoge kans dat het misgaat? Mijn echoscopist zei juist dat de kans op een miskraam kleiner wordt als je een knipperend hartje hebt gezien. Kleiner dan 5%, 10% heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd..
Sorry ben nog niet helemaal wakker en ook niet zo erg goed geslapenquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik heb geen echo, dat zijn martine en mwaba
quote:Bij een amenorroeduur van meer dan 6 weken kan echoscopie informatie verschaffen over de prognose van de afloop van de zwangerschap.18) Wordt intra-uterien een intacte vrucht aangetroffen, dat wil zeggen een vrucht met kloppend hartje, dan is de kans dat de zwangerschap intact blijft 95%.
De pijn is (zo goed als) weg. Ik heb nog wel altijd zo'n dof/doof gevoel in dat oor, dus die afspraak volgende week bij de KNO-arts laat ik nog maar even staan (wie weet.. misschien kunnen we het combineren met de verloskamers.. ;-) ) Maar slapen gaat weer een stuk beter inderdaad!quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:36 schreef GotC het volgende:
Shan, heerlijk dat je je goed voelt! De oorpijn is ook echt helemaal weg nu? Dan slaap je ook een stuk beterNou, geniet ervan vandaag!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:45 schreef Spewey het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik ging bevallen, kreeg alleen geen jongetje maar een kat op me gelegd
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef martine1984 het volgende:
Vaak als dames in eens actief worden of zich tot alles in staat voelen. Gaan ze niet lang daarna bevallen.....
En toch verwacht ik zeker de komende week nog niets hoor...quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef martine1984 het volgende:
Vaak als dames in eens actief worden of zich tot alles in staat voelen. Gaan ze niet lang daarna bevallen.....
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:00 schreef Cwen het volgende:
Enfin, met wat vertraging: hierbij mijn lijstje met dingen voor de babyuitzet! Ik heb het zelf als een budgetberekening gemaakt, dus alle kostenposten zijn meegenomen. Dat gaat voor velen van jullie wellicht wat ver, maar volgens mij is 'ie wel volledig.
*knip*
Serieus? Ook stom!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:22 schreef L0t.. het volgende:
Bespaar je het geld van de kruikenzakken, die mogen niet meer gebruikt worden. Moet nu met een geknoopte hydrofiel. Nouja niks moet natuurlijk maar zo is het ons verteld door de kraamhulp. Mijn arme dure kruikenzakken die precies bij mijn mooie dekentjes passen.
En veeeel monddoekjes.
Heb ik ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Ik heb 'm direct in excel geknald en maak binnenkort mijn eigen budgetberekening en een kolom met wat het daadwerkelijk gekost heeft. Vind ik leuk
Serieus? Hier heeft de kraamhulp niets gezegd over de kruikenzakken, en dat was afgelopen november.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:22 schreef L0t.. het volgende:
Bespaar je het geld van de kruikenzakken, die mogen niet meer gebruikt worden. Moet nu met een geknoopte hydrofiel. Nouja niks moet natuurlijk maar zo is het ons verteld door de kraamhulp. Mijn arme dure kruikenzakken die precies bij mijn mooie dekentjes passen.
En veeeel monddoekjes.
Je mag ze als ze ietsje ouder zijn wel gebruiken, toch? Het gaat m.n. om die kleintjes. Overigens koop ik ze niet hoor, maar heb er al wel 2 gekregen van iemand.quote:Op [url=http:/forum.fok.nl/topic/1967823/5/25#126214440]woensdag 8 mei 2013 13:22[/url] schreef L0t.. het volgende:
En veeeel monddoekjes.
Exact dit!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Serieus? Hier heeft de kraamhulp niets gezegd over de kruikenzakken, en dat was afgelopen november.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:58 schreef martine1984 het volgende:
Echo was goed er zit een complete baby in mijn buikmet een kloppend hart.
Wil iemand mijn UD aanpassen? 22-11-2013
Tummytie of flexibelt toch ofzo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:24 schreef Limone het volgende:
Hoe heet ook al weer zo'n lapje stof dat je tussen je knoop en knoopsgat kan doen in normale broeken, zodat je die nog een tijdje aan kan? En waar kan ik die het beste (goedkoopste) kopen?
ik zag jou hier posten en dacht meteenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:10 schreef Fee-nix het volgende:
* Fee-nix hoort hier niet en sluipt snel weer weg...
dan gaan ze er vast vanuit dat je daarna nog voor een 3e gaat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:26 schreef Soempie het volgende:
Dat ik al zit te bedenken hoe ik over een paar weken wat mensen ga bellen: 'ik moet je helaas teleurstellen, het is geen meisje'.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:26 schreef Soempie het volgende:
Dat ik al zit te bedenken hoe ik over een paar weken wat mensen ga bellen: 'ik moet je helaas teleurstellen, het is geen meisje'.
Nee, wij willen er toch wel graag nog eentje. Een meisje natuurlijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:28 schreef Kyara het volgende:
Oh okey, maar jullie zijn nog niet klaar Fee?
Hier stak men ook niet onder stoelen of banken dat het toch wel leuk zou zijn als er een meisje bij zou zitten. Die kans was natuurlijk ook 75%
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:34 schreef Kyara het volgende:
meisjestweelingen zijn leuk
hmmm, dan moet ik ook nog een jongetje erbij. Maar ik denk niet dat ik dat er hier thuis door krijg....en als we het patroon volgen dan wordt dat natuurlijk een drieling.
Hoezo 75% ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:28 schreef Kyara het volgende:
Oh okey, maar jullie zijn nog niet klaar Fee?
Hier stak men ook niet onder stoelen of banken dat het toch wel leuk zou zijn als er een meisje bij zou zitten. Die kans was natuurlijk ook 75%
ik wist 1000 procent zeker dat het een meisje was..ik dacht niet eens aan een jongen. lex is de eerste jongen in 28 jaar in onze familiequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef Soempie het volgende:
Fee, bij de eerste paar opmerkingen heb ik vriendelijk en schaapachtig wat gelachen en niks gezegd, maar na tig opmerkingen word ik er ook wel moe en opstandig van.![]()
KD, ik was in de veronderstelling dat je graag een jongetje wilde toen je zwanger was van Lex. Geen idee hoe ik daar nu bij kom, omdat ik er nooit een opmerking over gelezen heb van je. Ik denk dat ik je in had geschat als jongensmoeder.
Ze dachten dat het een twee eiige tweeling was en dan heb je 50% kans op j/m, 25% op m/m en 25% op j/j.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hoezo 75% ?
Ik dacht afgelopen nacht al dat ik geschopt werd, en vandaag voelde ik het weer 2xen het voelt zo anders dan bij ean dus ik twijfel nog of het niet iets anders is.
erger nog, t kamertje van de 'meiden' is afquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:58 schreef laziness het volgende:
Man man je garderobe als er toch stiekem ergens een piemol verscholen zit KD
jij bent de afgelopenjarenlichtingquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ze dachten dat het een twee eiige tweeling was en dan heb je 50% kans op j/m, 25% op m/m en 25% op j/j.
En suiker, z&g is nu zo leuk omdat er veel van mijn lichting bij zitten.
juhp en die paar dagen in 2012quote:
50 gaat echt wel passen hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:41 schreef .Sparkling. het volgende:
FR, dat zal vast de baby zijn! Bij Ean was de beweging toch sowieso al heel anders dan 'normaal'? Hopelijk voel je de baby dit keer heel veel en duidelijk!
Ik zit me af te vragen he. Ons kindje wordt nogal groot geschat (3600 gram bij 36 weken). Ik weet dat het niet heel betrouwbaar is maar wat kan ik het beste doen qua kleding? Past ze nog gewoon goed in 56 waarschijnlijk? 50 zal te klein zijn denk ik? En ik wil meerdere pakjes mee naar het ziekenhuis, er zit nu een 50 en 56 in de tas, moet er ook nog een 62 in of is dat echt te groot? Ik voel me zo'n nitwit
ik weet t nooit zo bij piepkleine maatjes..elin was een cm of 54, erg lang en toch kon ze makkelijk in maatjes 50..terwijl je dan toch eerder voor 56 zou kiezenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:47 schreef laziness het volgende:
Kleertjes maten staan voor centimeters. Het gewicht is van ondergeschikt belang (meestal).
Gewoon al 6 jaar achter elkaar dat je een bepaalde tijd zwanger bent geweestquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhp en die paar dagen in 2012Ella is verwekt in de kerstvakantie
dus 2008/2009 2010 2011 2012/2013
True true maar eerder kleiner dan dus groter. Die 62 is nog niet nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik weet t nooit zo bij piepkleine maatjes..elin was een cm of 54, erg lang en toch kon ze makkelijk in maatjes 50..terwijl je dan toch eerder voor 56 zou kiezen
Ohja, dat wist ik ook, was het alleen even vergetenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:47 schreef laziness het volgende:
Kleertjes maten staan voor centimeters. Het gewicht is van ondergeschikt belang (meestal).
mijnes woog 4,3 kg bij 39 weken en paste keurig in maat 50 de eerste paar weken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:41 schreef .Sparkling. het volgende:
FR, dat zal vast de baby zijn! Bij Ean was de beweging toch sowieso al heel anders dan 'normaal'? Hopelijk voel je de baby dit keer heel veel en duidelijk!
Ik zit me af te vragen he. Ons kindje wordt nogal groot geschat (3600 gram bij 36 weken). Ik weet dat het niet heel betrouwbaar is maar wat kan ik het beste doen qua kleding? Past ze nog gewoon goed in 56 waarschijnlijk? 50 zal te klein zijn denk ik? En ik wil meerdere pakjes mee naar het ziekenhuis, er zit nu een 50 en 56 in de tas, moet er ook nog een 62 in of is dat echt te groot? Ik voel me zo'n nitwit
Die van mij (5,5 maand) zit nu in 62quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:41 schreef .Sparkling. het volgende:
Succes met de voetbalsupporters ik wist niet dat de stad open is vandaag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goedemorgen dames.
Zwanger en uitslapen blijkt geen goede combi![]()
vandaag met de trein shoppen in eindhoven...als het droog blijft. En anders ga ik een deel van de babykamer verven...omdat het kan!
Ja PSV moet tegen Az in de kuip. En ze vertrekken vanaf e'hoven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:21 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
voetbalsupporters?ja volgens internet is de stad gwwoon open..zal zo nog eens dubbelchecken
quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedemorgen, even ego hoor, maarre...![]()
![]()
37 weken
![]()
![]()
I made it. M'n kind is officieel genoeg afgebakken om te mogen komen!
morgen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:56 schreef laziness het volgende:
Wanneer weet je trouwens of je van je bedrust af mag KD?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:05 schreef flowerbox het volgende:
XM wat goed!
![]()
* flowerbox schuifelt nu dan toch maar dit topic binnen
Voorlopige datum: 11 januari 2014
XM wat goed!
![]()
XM wat goed!
![]()
van harte!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:05 schreef flowerbox het volgende:
XM wat goed!
![]()
Ja, nog steeds maar wel minderquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heb je nog last van bloeverlies?
zal in elk geval voor je duimen!
wat goed!quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedemorgen, even ego hoor, maarre...![]()
![]()
37 weken
![]()
![]()
I made it. M'n kind is officieel genoeg afgebakken om te mogen komen!
Wat ben je laatquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:05 schreef flowerbox het volgende:
XM wat goed!
![]()
Bedankt allemaal!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat ben je laat
gefeliciteerd
Mocht overigens iemand mij met 10 jan in de op willen zetten, graag (week na positieve test, ruime wachttijd in acht genomen;) ).
^^quote:
Ow wat leuk!!!!!!! Gefeliciteerd !!quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:05 schreef flowerbox het volgende:
XM wat goed!
![]()
Jahaa, net als ik!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Inderdaad, bizar! Ik ben echt nog maar net zwanger toch?
En bij een te laag hb gehalte!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Sterretjes zien kan idd bij een hoge bd horen maar ook bij een lage bd maar even bellen kiwi kan geen kwaad.
Misschien denken ze wel gewoon dat shandaly erg aan het stressen is aangezien ze geregeld daarvoor in het zhuis is, of ervoor belt. Hoeft niet per se makkelijk gedacht te zijn, toch? (Toekomstige) moeders die zichzelf het hoofd gek maken, zal ook wel bepaalde nadelen hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:54 schreef Juud79 het volgende:
Altijd beter om de natuur zijn gang te laten gaan, ik vind het nogal makkelijk gedacht van het ziekenhuis.....
Nopequote:Op donderdag 9 mei 2013 16:47 schreef Cwen het volgende:
[..] Of hebben ze gezegd dat het beter zou zijn voor het kindje?
Maar dat is dus precies wat ze allemaal uit alle macht beweren dat het niet zo is... Dat, als ik me ongerust maak, ik moet bellen... en niet mag denken "ach, de vorige keer was ook loos alarm, dus nu zal het ook wel weer gaan bewegen zodra ik aan de ctg ging, dus ik bel maar niet"quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien denken ze wel gewoon dat shandaly erg aan het stressen is aangezien ze geregeld daarvoor in het zhuis is, of ervoor belt. Hoeft niet per se makkelijk gedacht te zijn, toch? (Toekomstige) moeders die zichzelf het hoofd gek maken, zal ook wel bepaalde nadelen hebben.
Dat zou dus de gedachte van het zhuis kunnen zijn, bedoel ik.
Ah, ik denk ook echt dat zij het geen probleem vinden overigens. Liever 10x te vaak dan 1x te weinigquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:13 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Nope
Alles zag er prima uit, ze bewoog goed, hartje doet het prima, voldoende vruchtwater, navelstreng was ok.. Volgens mij namens het kindje geen medische reden voor inleiden.
[..]
Maar dat is dus precies wat ze allemaal uit alle macht beweren dat het niet zo is... Dat, als ik me ongerust maak, ik moet bellen... en niet mag denken "ach, de vorige keer was ook loos alarm, dus nu zal het ook wel weer gaan bewegen zodra ik aan de ctg ging, dus ik bel maar niet"
En op zondag en donderdag bellen valt toch nog wel mee qua stresslevel? Afgelopen maandag maakte ik me geen zorgen, maar moest ik juist terugkomen van die gyn van zondagavond..
![]()
Soms zou ik willen dat mijn buik doorzichtig was.. dat je gewoon zelf kunt zien wat zich daarbinnen afspeelt... ik vertrouw mijn eigen gevoel niet zo...
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:16 schreef Spirit82 het volgende:
En ik kom meteen even afscheid nemen hierEindelijk heb ik een pc bij de hand en kan ik een foto hier neerzetten
De bevalling was verre van makkelijk, maar we zijn nu een paar dagen thuis. Ik heb goed kunnen praten met de verloskundige over alles wat ik anders had verwacht/gewild en met borstvoeding gaat het inmiddels perfect. Isa het mooiste wat ons ooit is overkomen en mijn man is helemaal fantastisch met haar en voor mij. Ik had me niks beters kunnen wensen
[ afbeelding ]
Uiteraard! Mits ik daar tijd voor hebquote:
Dit!quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:14 schreef Spirit82 het volgende:
Shandaly, doe wat goed voelt. Als je er nog niet klaar voor bent, moet je het zeker niet doen! Alles gaat goed met je meisje, en je kunt morgen altijd nog anders besluiten als je dat wilt, maar laat je niks opdringen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:16 schreef Spirit82 het volgende:
man is helemaal fantastisch met haar en voor mij. Ik had me niks beters kunnen wensen
[ afbeelding ]
Ja, dat kan!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:07 schreef Hilzillah het volgende:
Egopost...
Ik maak me dus nu officieel een beetje zorgen. Olli al vanaf vanmorgen bijna niet gevoeld. Heul kleine kriebeltjes en ook heel weinig. Kan het zijn dat ik ipv trappen tegen mijn buik nu trappen de andere kant op krijg? En dat je dat dus niet voelt?
Een cirque du soleil mensjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Egopostje hoor. Maar deze baby schopt echt 1000x harder dan ean deed.
Hillie het kan dat je kindje even wat rustiger is ben je al je linkerzij gaan liggen? Soms wil hoesten of een beetje springen ook helpen.
Geen idee maar ik moest dat vaak bij de ctg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:31 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Een cirque du soleil mensje
Vannacht weer wat welterusten schopjes gevoeld gelukkig...
Hoe zit dat eigenlijk met dat linkerzijde liggen en dat je kindje meer voelen?
Oh okay, dat wist ik niet! dan krijgt vriendje zn zin. Dat is al strijd vanaf het eerste logeerpartijtjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:40 schreef Juud79 het volgende:
Hillz, jij en je baby krijgen de beste bloed en zuurstof toevoer als je op je linkerzij ligt. Dat is ook de beste houding om te slapen, de laatste weken van je zwangerschap.
KD, veel succes, ik hoop dat je goed nieuws zal krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |