Een knipperquote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Soempie het volgende:
Hallo allemaal, ik kom weer onder m'n steen vandaan.
Een week of twee terug had ik bloedverlies (hier nog wel gemeld) en wat krampen. Na een paar dagen hield het bloedverlies op. Vandaag hadden we de termijnecho en er was echt een knipper te zien en te horen, gelukkig! Ik vond het toch nog wel spannend of het wel goed zou zijn, vandaar dat ik hier niet echt meer mee heb gepost.
Jaaaa boehoe! Maar ik steek nog even mijn kop in het zand. Lalalala ik hoor niets, ik hoor niets!quote:
Ik zat daar vandaag te lezen en raakte eigenlijk helemaal van slagquote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh maar GotC, dan heb ik ook nog steeds als ik in dat topic lees en helemáál in het borstvoedingstopic. Dat denk ik ook echt van, HELP, dit gaat me nooit lukken.
Lukt je vast wel!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh maar GotC, dan heb ik ook nog steeds als ik in dat topic lees en helemáál in het borstvoedingstopic. Dat denk ik ook echt van, HELP, dit gaat me nooit lukken.
Ja, ik ben heel blij met m'n gekregen UI. Gemaakt door een heel toffe Fok!ker.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:07 schreef Limone het volgende:
Wat fijn Soempie! En wat een leuke UI, zo met die knipper
Die is uit het negenmaandendagboek 'Mama..? Ik?!' van Annet Schaapquote:
Ik heb me in eerste instantie aan de lijst van kraamzorg gehouden (die ik met de intake kreeg). In de eerste weken heb ik toen dingen bijgekocht die ik handig vond en dingen weggegeven die ik echt niet handig vond. Wat Aventura zegt: iedereen gaat met alle liefde voor je naar de winkel.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Aw Xm![]()
Het is ook veel en overal staat ook iets anders wat je moet hebben
Ow ja dat! Ik zou bijna gaan hopen op een inleiding, omdat je dan enigszins van tevoren weet wanneer wat gaat gebeuren, en je opvang kunt regelen voor de oudste. Voel me straks zo'n wandelende tijdbom...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:16 schreef laiveneertiekje het volgende:
[...] Waar ik mij nu vooral druk over maak is hoe we het gaan doen als de bevalling begint, waar gaat Bartje naartoe, en hoe regelen we dat?[...]
Wij wilden eerst de gastouder inschakelen, maar die is ziek, en haar vervanger is net in de laatste weken voor de uitgetelde datum op vakantie...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ow ja dat! Ik zou bijna gaan hopen op een inleiding, omdat je dan enigszins van tevoren weet wanneer wat gaat gebeuren, en je opvang kunt regelen voor de oudste. Voel me straks zo'n wandelende tijdbom...
alles komt goed, echt waar! Ik dacht er precies hetzelfde over en het is goed gekomen!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja heb ik ook. Zo van oh maar dan heb ik zoveel cc nodig en clusterdagen (?) en regeldagen en fingerfeeden en weet ik wat. En dan denk ikik word een slechte mamma.
Maar het is ook bijzonderquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:20 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja! En ik vind het veel bijzonderder dan ik had gedacht!![]()
Spark, en dan nog kan het in de praktijk straks enorm meevallenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Spirit, bedankt voor je geruststelling! Ik raakte lichtelijk in paniek toen ik hoorde dat ze al zo groot is. In mijn hoofd klinkt bevallen van 3 kilo toch beter dan van. 4 kilo, al heb ik hier gelezen dat het niets hoeft te zeggen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:24 schreef Soempie het volgende:
Limone, het eerste trimester zit er al op! Voor m'n gevoel is dat heel snel gegaan.De laatste keer dat ik naar je ticker keek had je een maanzaadje ofzo en nu al een perzik!
ik had daar ook op gehoopt op zo'n antwoord. Heb nu 2x een echo gehad en 2x knipperend hartje en verder goed gegroeid, daarom vroeg ik of het risico afnam, maar volgens haar bleef er gewoon tot 12 weken 10% kans op een miskraam. Daarna werd het risico snel minder. Vind hetzelf ook wel heel veel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:04 schreef Limone het volgende:
Seth, fijn een knipper! Waarom heb je zo'n hoge kans dat het misgaat? Mijn echoscopist zei juist dat de kans op een miskraam kleiner wordt als je een knipperend hartje hebt gezien. Kleiner dan 5%, 10% heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd..
Sorry ben nog niet helemaal wakker en ook niet zo erg goed geslapenquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik heb geen echo, dat zijn martine en mwaba
quote:Bij een amenorroeduur van meer dan 6 weken kan echoscopie informatie verschaffen over de prognose van de afloop van de zwangerschap.18) Wordt intra-uterien een intacte vrucht aangetroffen, dat wil zeggen een vrucht met kloppend hartje, dan is de kans dat de zwangerschap intact blijft 95%.
De pijn is (zo goed als) weg. Ik heb nog wel altijd zo'n dof/doof gevoel in dat oor, dus die afspraak volgende week bij de KNO-arts laat ik nog maar even staan (wie weet.. misschien kunnen we het combineren met de verloskamers.. ;-) ) Maar slapen gaat weer een stuk beter inderdaad!quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:36 schreef GotC het volgende:
Shan, heerlijk dat je je goed voelt! De oorpijn is ook echt helemaal weg nu? Dan slaap je ook een stuk beterNou, geniet ervan vandaag!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:45 schreef Spewey het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik ging bevallen, kreeg alleen geen jongetje maar een kat op me gelegd
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef martine1984 het volgende:
Vaak als dames in eens actief worden of zich tot alles in staat voelen. Gaan ze niet lang daarna bevallen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |