Een knipperquote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Soempie het volgende:
Hallo allemaal, ik kom weer onder m'n steen vandaan.
Een week of twee terug had ik bloedverlies (hier nog wel gemeld) en wat krampen. Na een paar dagen hield het bloedverlies op. Vandaag hadden we de termijnecho en er was echt een knipper te zien en te horen, gelukkig! Ik vond het toch nog wel spannend of het wel goed zou zijn, vandaar dat ik hier niet echt meer mee heb gepost.
Jaaaa boehoe! Maar ik steek nog even mijn kop in het zand. Lalalala ik hoor niets, ik hoor niets!quote:
Ik zat daar vandaag te lezen en raakte eigenlijk helemaal van slagquote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh maar GotC, dan heb ik ook nog steeds als ik in dat topic lees en helemáál in het borstvoedingstopic. Dat denk ik ook echt van, HELP, dit gaat me nooit lukken.
Lukt je vast wel!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh maar GotC, dan heb ik ook nog steeds als ik in dat topic lees en helemáál in het borstvoedingstopic. Dat denk ik ook echt van, HELP, dit gaat me nooit lukken.
Ja, ik ben heel blij met m'n gekregen UI. Gemaakt door een heel toffe Fok!ker.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:07 schreef Limone het volgende:
Wat fijn Soempie! En wat een leuke UI, zo met die knipper
Die is uit het negenmaandendagboek 'Mama..? Ik?!' van Annet Schaapquote:
Ik heb me in eerste instantie aan de lijst van kraamzorg gehouden (die ik met de intake kreeg). In de eerste weken heb ik toen dingen bijgekocht die ik handig vond en dingen weggegeven die ik echt niet handig vond. Wat Aventura zegt: iedereen gaat met alle liefde voor je naar de winkel.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Aw Xm![]()
Het is ook veel en overal staat ook iets anders wat je moet hebben
Ow ja dat! Ik zou bijna gaan hopen op een inleiding, omdat je dan enigszins van tevoren weet wanneer wat gaat gebeuren, en je opvang kunt regelen voor de oudste. Voel me straks zo'n wandelende tijdbom...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:16 schreef laiveneertiekje het volgende:
[...] Waar ik mij nu vooral druk over maak is hoe we het gaan doen als de bevalling begint, waar gaat Bartje naartoe, en hoe regelen we dat?[...]
Wij wilden eerst de gastouder inschakelen, maar die is ziek, en haar vervanger is net in de laatste weken voor de uitgetelde datum op vakantie...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:25 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ow ja dat! Ik zou bijna gaan hopen op een inleiding, omdat je dan enigszins van tevoren weet wanneer wat gaat gebeuren, en je opvang kunt regelen voor de oudste. Voel me straks zo'n wandelende tijdbom...
alles komt goed, echt waar! Ik dacht er precies hetzelfde over en het is goed gekomen!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja heb ik ook. Zo van oh maar dan heb ik zoveel cc nodig en clusterdagen (?) en regeldagen en fingerfeeden en weet ik wat. En dan denk ikik word een slechte mamma.
Maar het is ook bijzonderquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:20 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja! En ik vind het veel bijzonderder dan ik had gedacht!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |