SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik zou persoonlijk liever zelf fruit aan normale kwark toevoegen.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:07 schreef Qwea het volgende:
Verrek, idd, aspartaam. Ook in mijn optimel kwark.
Is dat erg?
Zet je alufoliehoedje op en ren naar googlequote:Op maandag 6 mei 2013 17:07 schreef Qwea het volgende:
Is dat erg?
Zolang het met mate wordt geconsumeerd valt dat wel mee. Dus van 1 bakje optimel per dag krijg je geen aspartaam-aids ofzo.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:07 schreef Qwea het volgende:
Is dat erg?
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk liever zelf fruit aan normale kwark toevoegen.
Wat is er mis met gewoon alleen thee?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:10 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik doe nu nog zoetjes in m'n thee, maar ga ook over op stevia.
Dat zoeken moet je ook aan mij over laten.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
tenminste, ik drink al 17 jaar aspartaam in mijn koffie en heb nog geen tumor gevonden.
Ik vind het niet lekker zonder zoetjequote:
Ooh, mooi. Maar toch, want 200gr kwark met aspartaam, 1 blikkie cola light en jam lightquote:Op maandag 6 mei 2013 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zolang het met mate wordt geconsumeerd valt dat wel mee. Dus van 1 bakje optimel per dag krijg je geen aspartaam-aids ofzo.
Ja, dan heb ik al kanker en ga ik morgen doodquote:Op maandag 6 mei 2013 17:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zet je alufoliehoedje op en ren naar google![]()
Zo, even mn lijstje vandaag in mn eetmeter gemikt. 1848 kcal, ongeveer
Ik wil nog eens suikervrije jam proberenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, mooi. Maar toch, want 200gr kwark met aspartaam, 1 blikkie cola light en jam light
Hmm. Ik ga wel van het weekend de winkel checken voor normale kwark.
roken is ook een bekende ja.... hahaquote:Op maandag 6 mei 2013 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik geloof de ASPARTAAM IS GIF!!1!11!!! hype niet zo. Als je maar hard genoeg onderzoek doet, krijg je overal kanker van. Laatst ook weer een onderzoek in een of ander vakblad dat bij 80% van de keelkankerpatiënten de oorzaak bij het HPV-virus ligt. Dus zolang je niet pijpt of beft zou het goed moeten komen. Nou, het gros van de keelkankerpatiënten die ik zie (morgen weer 7) zijn 'royale' rokers en drinkers.
Ja maar waarom moeilijk doen terwijl je ook gewoon zelf fruit in normale kwark kan gooien?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik geloof de ASPARTAAM IS GIF!!1!11!!! hype niet zo. Als je maar hard genoeg onderzoek doet, krijg je overal kanker van. Laatst ook weer een onderzoek in een of ander vakblad dat bij 80% van de keelkankerpatiënten de oorzaak bij het HPV-virus ligt. Dus zolang je niet pijpt of beft zou het goed moeten komen. Nou, het gros van de keelkankerpatiënten die ik zie (morgen weer 7) zijn 'royale' rokers en drinkers.
Omdat ik gewone kwark niet te vreten vind.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar waarom moeilijk doen terwijl je ook gewoon zelf fruit in normale kwark kan gooien?
Zelfde verhaal voor koken met al die pakjes & zakjes.
Je zal er vast niet (meteen) dood aan gaan maar het kan gezonder.
Oja fruit in je kwark gooien duurt natuurlijk ook erg langquote:Op maandag 6 mei 2013 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, alles kan altijd wel beter. Soms is snel en makkelijk gewoon best even fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |