Broccoli is niet lekkerquote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef Mirjam het volgende:
Lekker, maar dan wel graag zonder beestjes of eitjes![]()
Broccoli is al lekker van zichzelf, maar gewoon een simpel groente- of kaassausje?
Dat ga ik de volgende keer even aankaarten bij de chefquote:Op maandag 6 mei 2013 17:55 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Broccoli met koriander-, limoen-, chilisausje
Klinkt goed!quote:Op maandag 6 mei 2013 19:16 schreef Farenji het volgende:
Roerbakken met ui, knoflook, spekjes, rode paprika en pepers, afblussen met rode wijn en dan gaar laten stoven.
En dan gorgonzolasaus met spekjes eropquote:
Ik ookquote:Op maandag 6 mei 2013 21:46 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En dan gorgonzolasaus met spekjes erop
Of gewoon direct opeten. Ik vind iedere maandag hetzelfde eten trouwens wel ernstig saai zeg.
Waarom zou je dat doen? Dat is hartstikke slecht voor je, lijnzaad neemt alle vitaminen en mineralen en zulks op, waardoor je die dus niet in je systeem krijgt.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef Spanky78 het volgende:
Ja euh, broccoli is da het minst erge. Wacht maar tot je moet ontbijten met lijnzaad
Kook dan zelf!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ookmaar aangezien paps en mams een beetje aan overgewicht lijden... Krijg ik te horen "ja het is gezond"
en ik ben hartstikke dun
Nou vertel, welke kwakzalversite heb je dit vandaan?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:43 schreef Deliah het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Dat is hartstikke slecht voor je, lijnzaad neemt alle vitaminen en mineralen en zulks op, waardoor je die dus niet in je systeem krijgt.
In de war met lintworm waarschijnlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:06 schreef Platina het volgende:
[..]
Nou vertel, welke kwakzalversite heb je dit vandaan?
Ik ben 17 , wat denk je! Het enige wat ik kan is frituren en dingen in de oven gooienquote:
Ik kon al koken goen ik 12 was hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben 17 , wat denk je! Het enige wat ik kan is frituren en dingen in de oven gooien
Dit moet toch lukken hoop ik:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben 17 , wat denk je! Het enige wat ik kan is frituren en dingen in de oven gooien
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Soep. Doe 1,5 centimeter water in een pan, broccoli er in (het hele ding, steel, alles. Alleen even wassen). Pan op hittebron, deksel er op, ieder kwartier even kijken of er niets aanbakt.
Staafmixer er op of hele inhoud in de blender. Goed tot moes pureren. Terug in de pan, nog kort koken zodat het mooi glad wordt.
Wat zout er bij, en uitgebakken spekjes als croutons toevoegen.
Maar ik is ik en jij bent jijquote:
Kun gewoon kaas erop en dan met een bodempje water in zo, n speciale bak. Heb je gestoomde broccoli uit de magnetron.quote:
Nee brocolli wordt nu gewoon saaiquote:
Ja sorry hoor! Je bent nou eenmaal niet te vreetnquote:
Dat is algemeen bekend. Nuja, alle vitaminen en mineralen niet, bij langdurig gebruik kan dat voor een probleem zorgen omdat je een groot deel niet binnen krijgt.. Beter neem je psylliumzaad in, die heeft dat niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:06 schreef Platina het volgende:
[..]
Nou vertel, welke kwakzalversite heb je dit vandaan?
wat een bullshit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:17 schreef Deliah het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend. Nuja, alle vitaminen en mineralen niet, bij langdurig gebruik kan dat voor een probleem zorgen omdat je een groot deel niet binnen krijgt.. Beter neem je psylliumzaad in, die heeft dat niet.
Ik zou wel eens een betrouwbare (dus wetenschappelijk in orde) bron willen zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:17 schreef Deliah het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend. Nuja, alle vitaminen en mineralen niet, bij langdurig gebruik kan dat voor een probleem zorgen omdat je een groot deel niet binnen krijgt.. Beter neem je psylliumzaad in, die heeft dat niet.
Serieus?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Soep. Doe 1,5 centimeter water in een pan, broccoli er in (het hele ding, steel, alles. Alleen even wassen). Pan op hittebron, deksel er op, ieder kwartier even kijken of er niets aanbakt.
Staafmixer er op of hele inhoud in de blender. Goed tot moes pureren. Terug in de pan, nog kort koken zodat het mooi glad wordt.
Wat zout er bij, en uitgebakken spekjes als croutons toevoegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |