quote:Toevoeging van Isabeau:
Het lijkt of dit topic alleen uit rare reacties en geen stripjes bestaat, maar schijn bedriegt.
Scroll naar onderen/de laatste pagina om de strips te bekijken.
quote:Liev.
Op woensdag 9 oktober 2002 10:13 schreef calvobbes het volgende:
[*Z*]
trouwens bedankt voor de altijd leuke stripjes
quote:Gefeliciteerd nog dan!
Op woensdag 27 november 2002 19:08 schreef Solomon het volgende:
Doetie het een keer niet, is dat natuurlijk net op mijn verjaardag
En keep up the good work!
quote:
The comic or page you requested is unavailable.There may be an error on our site, or you may be looking
for a comic that was published more than 14 days ago.To read comics that are older than 14 days, you must subscribe to My Comics Page.
quote:Nee, neee, neeeeeeeeeeeeey
Op woensdag 18 december 2002 20:08 schreef calvobbes het volgende:[..]
quote:Ik heb ze wel. Maar het zijn er zoveel dat je niet zomaar effe online zet
Op donderdag 19 december 2002 12:59 schreef Tfone het volgende:Heeft iemand die strips niet opgeslagen?
Calvobbes, je muzieklink is weg.
Lees je trouwens ook Sigmund?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 06-03-2003 01:46]
quote:Als jij voor mij een fatsoenlijke en popupvrije lokatie voor een mb'tje of 80 weet te vinden, zal ik dat zeker doen
Op woensdag 12 maart 2003 11:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
Kan dit topic eens opgeschoond worden ? het stikt van de kruisjes ? Misschien als de topics starter alles eens zou zetten op z'n eigen webserver dat dat het aantal kruisjes zou verminderen.
quote:Als je gratis sites bedoeld is het wat moeilijk, maar er zijn zat hosters waar je 100 ¤ betaald en dan dus ruim 100 MB ruimte heb + domeinnaam en 12 Gb dataverkeer permaand.
Op woensdag 12 maart 2003 11:27 schreef calvobbes het volgende:[..]
Als jij voor mij een fatsoenlijke en popupvrije lokatie voor een mb'tje of 80 weet te vinden, zal ik dat zeker doen
het is zo';'n jammer gezicht al die kruisjes, terwijl ik toch elke dag effe kijk
Can je gewoon pics op ftp/webspace gooien en vervolgens de link hier pleuren...
werkt bij mij perfect.
quote:Van mij mag je
Op woensdag 12 maart 2003 13:13 schreef Isabeau het volgende:
Als calvobbes dat wil dan kan ik wel alle posts met een rood kruisje helemaal verwijderen.
Ik ga niet moeilijk doen en allerlei webspace vandaan halen. Daarbij lijkt het me ook niet dat Ucomics dat leuk vind als ik al hun strips online zet terwijl zij dat juist niet meer doen
Ga vooral zo door, calvobbes! Ze zijn erg leuk
alleen nu is veel commentaar van andere mensen aan het begin van het topic een beetje vreemd hihihihi
quote:Dat zou best kunnen
Op dinsdag 25 maart 2003 19:23 schreef Jolan het volgende:
komen deze niet uit: Yukon Ho?
quote:Ze zijn allemaal cool
Op dinsdag 1 april 2003 11:47 schreef Seborik het volgende:
Ha, die met die polls zijn cool.
quote:Cooler dan gemiddeld dan.
Op dinsdag 1 april 2003 23:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ze zijn allemaal cool
quote:Inderdaad, door dit topic begint iedere dag voor mij met een glimlach.
Op maandag 21 juli 2003 11:56 schreef Wuder het volgende:
Niet nodig, wij zijn allemaal stilletjes aan het doodlachen
It seems to be trying to communicate
Geweldig, en calvobbes natuurlijk bedankt voor het nu al toch wel bijna een jaar bijna non-stop verzorgen van een dagelijkse glimlach op mijn gezicht. Want zo lang kijk volg ik het..
[edit] verbetering van mijn post [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Delnooz op 08-11-2003 13:49]
quote:Bijna één jaar? Ruim 2 jaar al
Op vrijdag 7 november 2003 18:44 schreef Delnooz het volgende:Geweldig, en calvobbes natuurlijk bedankt voor het nu al toch wel bijna een jaar bijna non-stop verzorgen van een dagelijkse glimlach
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2001 11:40 schreef calvobbes het volgende:
Voor iedereen die 's morgens vroeg wel 1 glimlach kan gebruiken elke dag een 'nieuwe' Calvin & Hobbes strip.Begin de dag met een C&H strip - deel 1
De allereerste Calvin en Hobbes strip, uitgebracht op 18 november 1985.
quote:goh, ik plaat 2 posts (3 met deze er bijgeteld) puur uit waardig voor het initiatief dat genomen word... en wordt daarvoor afgekraakt
Op dinsdag 25 november 2003 10:40 schreef Deetch het volgende:
Gelieve u te onthouden van commentaar. Wij komen hier voor de C&H strip en niet voor uw breinkronkels. Dank u.
tis je zelf vast opgevallen dat jij je er nu ook schuldig aan maakt. maar goed
voor calvobbes: keep up the good work
quote:Nou nee hoor.
Op dinsdag 25 november 2003 10:40 schreef Deetch het volgende:
Gelieve u te onthouden van commentaar.
[edit] Nej toch, het zal toch niet? [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Delnooz op 02-12-2003 16:10]
quote:Oh please..
Op zaterdag 10 januari 2004 12:56 schreef vosss het volgende:
Geweldig, 3 topics vol met kruisjes, hulde calvobbes, dat schouderklopje heb je echt verdient!
Calvobbes, contact anders me, ik heb wel een mirror die online blijft..
quote:doe dat maar ja, want voor mensen die het topic nog niet kende is het een beetje kut om eerst 10 pagina's vol met kruisjes door te bladeren
Op zaterdag 10 januari 2004 16:02 schreef blup het volgende:[..]
Oh please..
Calvobbes, contact anders me, ik heb wel een mirror die online blijft..
quote:De uitgever houd zijn stripjes ook maar (gratis) 4 weken online. Wil je alles zien, dan zul je moeten betalen. Ik denk niet dat de uitgever het leuk gaat vinden als (of iemand anders) alsnog alles gratis aanbied.
Op zaterdag 10 januari 2004 16:02 schreef blup het volgende:Calvobbes, contact anders me, ik heb wel een mirror die online blijft..
Dus mensen die dit topic nog niet kennen hebben helaas pech en zullen genoegen moeten nemen met alle stripjes die nog gaan komen.
Of zich inschrijven op http://www.mycomicspage.com Maar 10 dollar per jaar en dan kun je o.a. ook alle Garfield strips en nog veel meer, binnenhalen
quote:Ja dus?
Op woensdag 18 februari 2004 08:50 schreef fuct het volgende:
Ik vraag me af waar dit voor nodig is. Want er is http://www.ucomics.com/calvinandhobbes/
Je hoeft niet in dit topic te komen.
En daarnaast loopt dit topic 2 jaar achter op die site
quote:Dit werk is na een paar weken telkens weer weg, dus net zoals die site doet die jij noemt. Dit topic lijkt me een goede reclame voor C&H en die site die jij noemt. Dus als ze daar problemen mee hebben, dan hoor ik het graag
En verder wordt hier auteursrechterlijk beschermd materiaal geplaatst en fok is daar toch zo op tegen?
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:38 schreef Deetch het volgende:
Heb je het wat druk Calvobbes? Ik mis mijn dagelijkse dosis Calvin and Hobbes
...die ineens, terwijl ik nog maar drie pagina's had gelezen, er mee op hieldquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:06 schreef Feldhofer het volgende:
Voor de liefhebbers, de complete Calvin & Hobbes verzameling is te vinden op deze url: http://www.stfunoob.com/calvin_hobbes/index.htm
Jij begint de dag ook steeds laterquote:Op zondag 15 januari 2006 17:14 schreef calvobbes het volgende:
Ik was vanmorgen al om wakkerquote:Op zondag 15 januari 2006 17:26 schreef De_Hertog het volgende:
Jij begint de dag ook steeds later
Al om? Da's vroegquote:Op zondag 15 januari 2006 17:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen al om wakker
Toen had ik even geen zin om te Fok!en.
het zal wel een engels spreekwoord of gezegde zijn??quote:
Dit keer met een enorme vaartquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:52 schreef Deetch het volgende:
Hobbes bespringt Calvin toch altijd als ie in de deur staat.
Oh natuurlijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:52 schreef Deetch het volgende:
Hobbes bespringt Calvin toch altijd als ie in de deur staat.
En waarom word ik daar voor gestraft? Kun je hem niet alleen toegang geven tot dit topic?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |