Je vergeet nog de week dat er niet gepost wordt, waarna er een ware slowchat uitbreekt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
- Dagelijkse/Wekelijkse youtube dump. En waarschijnlijk kijkt bijna niemand buiten jezelf de fimpjes.
Einstein was in muzikaal opzicht een autist.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Einstein was geniaal. Spoon is gewoon een leuk bandje
Ook nog nooit live gezien. Wie mag ik aanraken wie Spoon wel live heeft gezien
Mijn pitch ging niet al te bestquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Maar dat is gewoon nodig Fela. Als niemand balletjes opgooit bloed het topic dood. Komt regelmatig wat discussie van..
Stimmt.quote:
Wel goed om eerst te gaan haten op linkjesposter, om vervolgens subtiel linkjes te posten. En dan ben je de enige die het daadwerkelijk luistertquote:
Niet alleen in muzikaal opzicht. In zijn tijd had je nog geen indie hé, moest je het met Mozart/Bach en alle andere klassieke muziek doen. Wat dat betreft leven we wel in een mooie tijd, al de muziek tot onze beschikking via het internet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:04 schreef DO2 het volgende:
[..]
Einstein was in muzikaal opzicht een autist.
Spoon daarentegen is in muzikaal opzicht een Einstein.
Scottquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:05 schreef Kerftminister het volgende:
Ik luister trouwens echt wel de vreemdste dingen door elkaar heen.
Van Christian Scott naar The Pharcyde, net Santana en nu Japanse folkmuziek.
Ben Howard anders wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vind het vooral bizar dat ze dan zo weinig andere muziek in hetzelfde genre kennen. Dat valt me vooral op.
Coldplay en Elbow zijn juist wel veranderd imo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ach, dat verhaal heeft twee kanten. Blijf je eeuwig hetzelfde doen dan zak je ook weg. Volgens mij moet je haast de gok wel wagen en hopen dat het goed uitpakt. Voor Keane lukte dat bijvoorbeeld niet, die hebben zich moeten herpakken. Muse die kunnen nog wel even teren op oud materiaal, maar volgens mij zijn die vernieuwingen ook niet overal met open armen ontvangen.. Coldplay en Elbow zijn niet drastisch veranderd toch? Gewoon redelijk subtiel geevolueerd
Naar aanleiding van jullie lijstjes huhu. Heb Bitches Brew ook nog klaarstaan, maar kan helaas geen 25 albums op een dag luisteren. Zou het af en toe toch graag willen met zoveel geweldige muziek op de aardkloot.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Scottik begin wel steeds meer van je te houden
Ja teringquote:
Ben Howard durft wel. Hij bewandelt de omgekeerde richting. Eerst radiohitjes maken, daarna de diepte in duiken.quote:
Tja, ken ook een paar die dat soort muziek ook helemaal geweldig vinden. Nummers als Ho Hey van The Lumineers, ook al zo zwaar standaard. Vond het de eerste 4 keer wel geinig, maar nu hoor je het elke 2 minuten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja tering![]()
Komt denk ik omdat ze altijd in die hitlijstjes staan met David Guetta en Afrojack meuk
Daar staat Bastille ook tussen; die hier heel erg gepromoot werdWel weer grappig dat net het meest puberale lied de meeste aandacht krijgt
Zijn er eigenlijk meer bands die na hun grootste hits pas de beste (ondergewaarde) nummers gingen schrijven?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben Howard durft wel. Hij bewandelt de omgekeerde richting. Eerst radiohitjes maken, daarna de diepte in duiken.
Ik vind dit echt een geniaal nummer:
Ik vond het ook leuk en dan knap ik daar ineens zo zwaar op af. Eigenlijk al die muziek van de Lumineersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja, ken ook een paar die dat soort muziek ook helemaal geweldig vinden. Nummers als Ho Hey van The Lumineers, ook al zo zwaar standaard. Vond het de eerste 4 keer wel geinig, maar nu hoor je het elke 2 minuten.
Ik was het inderdaad aan het luisteren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel goed om eerst te gaan haten op linkjesposter, om vervolgens subtiel linkjes te posten. En dan ben je de enige die het daadwerkelijk luistert
Ondergewaardeerd niet, maar Radiohead is daar het beste voorbeeld van. Creep was maar een dertien in een dozijn rocknummertje, daarna kwam pas het echte werk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk meer bands die na hun grootste hits pas de beste (ondergewaarde) nummers gingen schrijven?
Tuurlijk. Veel artiesten gebruiken juist hun populariteit om de muziek waarvan ze echt houden onder de aandacht te brengen. Niet elke artiest is uit op een oneindige bak geld gelukkigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk meer bands die na hun grootste hits pas de beste (ondergewaarde) nummers gingen schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |