De soloplaat staat nu op. Hollis is de koning van de stilte, zonder twijfel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:36 schreef DO2 het volgende:
[..]
QFT.
Over minimalisme gesproken. Ken je het soloalbum van Mark Hollis? Is ook zeer de moeite waard,.
Als er iemand is die op een fantastische wijze gebruik weet te maken van de stilte, is het Mark Mollis wel.
Hehe, wij hadden toen op de middelbare school een soort vrijdagavondactiviteiten en dan kon je ook sporten. Waren toen brugklassers of tweede klassers, dus dan was dat wel leuk. Toen speelden we geblindeerd volleybal en ons team heette 'Blind Melon Boys'. Inderdaad, naar de band.quote:
Cat Power is anders ook gewoon een singer / songwriter volgens mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is wel van de SS. Al zie ik dat hij al een ander onderwerp had.
Zo goed ken ik haar muziek niet, had alleen op de foto gelet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Cat Power is anders ook gewoon een singer / songwriter volgens mij.
Staat nog steeds online.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:30 schreef Moody het volgende:
Geniet nog ff van deze. Morgen is-ie offline
“The thing is I'm actually a big fan of the band. Just because I couldn't name the singer or the songs or what underwear they we were wearing last September is irrelevant."quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:51 schreef Arn0 het volgende:
http://www.walesonline.co(...)vaccines-gig-3474023
Ken alleen Diane Young en dat is wel tof nummerquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:43 schreef Moody het volgende:
De nieuwe Vampire Weekend is verrassend goed. Ze hebben zichzelf op een goede manier opnieuw uitgevonden zonder hun identiteit te verliezen. +1 voor Vampire Weekend
Er staan nog een aantal goede nummers op het nieuwe album.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ken alleen Diane Young en dat is wel tof nummer
Helemaal mee eens, een zeer fijne plaat. Vooral Step (linkje staat hier al ergens) vind ik erg fijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:43 schreef Moody het volgende:
De nieuwe Vampire Weekend is verrassend goed. Ze hebben zichzelf op een goede manier opnieuw uitgevonden zonder hun identiteit te verliezen. +1 voor Vampire Weekend
Vreemd idee inderdaad, zakenrollers doen het vooral om het geld en zullen meestal ueberhaupt niet naar een concert gaan als ze kaartjes in handen krijgen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
“The thing is I'm actually a big fan of the band. Just because I couldn't name the singer or the songs or what underwear they we were wearing last September is irrelevant."
![]()
Verder een wel hele rare manier om zakkenrollers tegen te gaan zeg. Welke idioot denkt nou dat dat een goed idee is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |