Oh MM heeft al geteldquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:34 schreef Norrage het volgende:
Als iemand van jullie eens de top 5 gaat tellen en een 90s top 5 voorstellen of een singer songwriter top 5, that would be great
Truste!
Ik ga wel tellenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Pfff wat een werk op de late avond. Een tuubje copy/pasten gaat nog net
Trusten!
Die is wel van de SS. Al zie ik dat hij al een ander onderwerp had.quote:
Ik kan zijn stem wel waarderen, maar ook ik vind het soms wat getruceerd overkomen, ik denk dat hij wel handig gebruik maakt van zijn stem.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Baard in de keel kan soms vrij lang duren
Ik vrees dat het echt zijn eigen stem is. Kop boven maaiveld, hak
Check zijn levensverhaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan zijn stem wel waarderen, maar ook ik vind het soms wat getruceerd overkomen, ik denk dat hij wel handig gebruik maakt van zijn stem.
Troe!quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:37 schreef Bol_Wan het volgende:
DCFC nooit zo leuk gevonden, behalve I Will Follow You Into The Dark, dat is één van de mooiste songs ooit geschreven
Live een van de beste concerten die ik dit jaar heb mogen ervaren, vorige week. Hele goede hele goede bandquote:
Ik word er niet heel erg opgewonden van....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik merk dat ik alleen Transference en Gagagagagagaga ken...Ik ga eens meer uitproberen
Word jij van goede muziek altijd opgewonden dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik word er niet heel erg opgewonden van....
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Word jij van goede muziek altijd opgewonden dan?
Ik heb ze vorige week gezien in Utrecht op het Bevrijdingsfestival, klonk inderdaad erg goed, al was het maar een half uurtje. I Got Skills blijft een aanstekelijk hitje dat in je hoofd blijft zittenquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:27 schreef DO2 het volgende:
Hmz... Lastig. Ik ken wel wat artiesten die soortgelijke dingen doen, maar die pakken me toch minder.
Ricardo Villalobos komt wel 'n beetje in de buurt.
Die is wel iets minder subtiel en wat meer straightforward.
Maar die heeft wel zeer fijne minimal albums op z'n naam staan.
( Alcachofa en Achso zijn wel 2 goeie albums om mee te beginnen, denk ik. )
Je moet trouwens ook zeker Loop-finding-jazz-records van Jan Jelinek (Farben, dus) nog beluisteren.
Ook een briljant album van 'm.
Thanks!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:40 schreef DO2 het volgende:
Moritz Von Oswald Trio komt ook wel in de buurt, trouwens. Jazz meets minimal electro, zeg maar.
Fetch is zeer zeker de moeite waard.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Al de hele ochtend Talk Talk aan het luisteren.Wat een ongelooflijke helden zijn het toch.
Zooo dat Moritz von Oswald klinkt fijn zegquote:
QFT.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Al de hele ochtend Talk Talk aan het luisteren.Wat een ongelooflijke helden zijn het toch.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zooo dat Moritz von Oswald klinkt fijn zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |