abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126312045
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:37 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Met half werk boek je nauwelijks noemenswaardig resultaat. Okee, het lijkt wellicht een oratie van de heer A. Hitler in jouw ogen, maar in de kern is het geen geleuter. Zeer zeker niet.

Je moet niks :) maar kunt er wel je voordeel mee doen.
Het ligt eraan wat je doel is. Als je richting bodybuilder wilt dan zul je moeten aanpoten ja.
pi_126312095
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het ligt eraan wat je doel is. Als je richting bodybuilder wilt dan zul je moeten aanpoten ja.
De principes zijn niets anders :)
pi_126312126
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:39 schreef NomanIW het volgende:

[..]

De principes zijn niets anders :)
True, ik wil meer conditie en afvallen, dan vind ik 1 keer per week voldoende. Dat hou ik ook vol met uitzondering van ziekte in April.
Gisteren een sessie gepakt, was pitting maar wel goed. ;)
pi_126312229
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:40 schreef muhahaha het volgende:

[..]

True, ik wil meer conditie en afvallen, dan vind ik 1 keer per week voldoende. Dat hou ik ook vol met uitzondering van ziekte in April.
Gisteren een sessie gepakt, was pitting maar wel goed. ;)
Volhouden is sws eerste prioriteit :)
pi_126312236
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:40 schreef muhahaha het volgende:

[..]

True, ik wil meer conditie en afvallen, dan vind ik 1 keer per week voldoende.
Maar het gaat een stuk sneller wanneer je vaker gaat. :)
pi_126312252
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:44 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Volhouden is sws eerste prioriteit :)
Jup, dat gaat me nu goed af. Ik sla zelden een sessie over.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar het gaat een stuk sneller wanneer je vaker gaat. :)
Dat weet ik, ik heb geen haast. :)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 18:04:27 #282
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_126312918
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:34 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

gadver.

Maar goed, als jij daarop kickt, be my guest! ^O^
Vroeg ik om je fucking mening? :') Er staat dat dit mijn motivatie was, je ziet me nergens zeggen dat ik er 'op kick'.
Snap echt niet dat die vrouwtjes altijd moeten reageren met 'gadver', alsof ik voor jullie train. :')
Alsjeblieft, nog zo een 'gadver'
Deathlift or Die.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 18:06:30 #283
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126312997
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:04 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Vroeg ik om je fucking mening? :') Er staat dat dit mijn motivatie was, je ziet me nergens zeggen dat ik er 'op kick'.
Snap echt niet dat die vrouwtjes altijd moeten reageren met 'gadver', alsof ik voor jullie train. :')
[ afbeelding ]
Jij post in dit topic, dan kun je ook verwachten dat anderen hun mening geven :6.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 18:09:00 #284
253447 Ethanolic
pi_126313087
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:06 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Jij post in dit topic, dan kun je ook verwachten dat anderen hun mening geven :6.
Dit is niet een 'Rate this Physique'-topic, het gaat om hoe je motivatie vindt om te sporten.
Deathlift or Die.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 18:12:51 #285
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126313233
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:09 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Dit is niet een 'Rate this Physique'-topic, het gaat om hoe je motivatie vindt om te sporten.
Dan nog steeds mag ik mijn mening geven. Als je daar niet tegen kunt, moet je niet op fora posten.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_126313360
:O
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:09 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Dit dus. We zitten hier niet in LIF, en het is hiermee ook wel klaar. Ieder z'n ding, ieder z'n motivatie, en daar gaat 't in dit topic om.
Ja doei.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 19:02:02 #287
187510 IrCute
Americunt
pi_126315074
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 18:04 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:9~ :9~ *; sopsop
pi_126316898
Dit hele topic op zich is al motiverend... niet de wil om bij de beteren te horen, maar de angst om bij de zwakkeren te horen, motiveert mij om te sporten.
asdfasdfasdfasdfasdf
pi_126317629
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:41 schreef novusordoseclorum het volgende:
Dit hele topic op zich is al motiverend... niet de wil om bij de beteren te horen, maar de angst om bij de zwakkeren te horen, motiveert mij om te sporten.
Dat laatste onder andere ook. Mensen die de lift moeten pakken omdat ze het lopend vrijwel niet meer kunnen. Die dan ook meteen in een vicieuze cirkel zitten omdat het er op die manier ook zeker niet beter van gaat worden.

Heb jaren aan wedstrijdzwemmen gedaan als jochie. Daar mee gestopt toen ik 13 was en de hele middelbareschooltijd niets meer aan sport gedaan. Toen ergens rond mijn 21e o.i.d. weer begonnen en pas dan merk je hoeveel je jezelf beperkt als je conditie en/of lichaam slecht op orde is. Even de fiets pakken, een flinke trap op i.p.v. de roltrap...dingen die sommigen dan al puffend en hijgend nog maar net weten te volbrengen.

Ik sport nu (fitness, hardlopen, squash) en wil dit heel graag volhouden, mede omdat ik er van overtuigd ben dat mij dit op latere leeftijd ook een hoop ellende scheelt. Plus het andere wat hier vaak al is gezegd, goede gezondheid, fijne ontspanning, je lichaam kneden etc.

En heb mezelf ooit ook nog maar voorgehouden dat mits de Duitsers ons ooit nog eens willen binnenvallen dat je daar meer tegen kan doen als je fit bent :')
pi_126317933
Ik doe niet meer aan sportschool, vind het zo doelloos. :') :@
Ik ga liever een stuk wandelen of fietsen, en ben van plan om weer te beginnen met zwemmen, maar moet eerst geld hebben voor een badpak ;)
Twiddel
pi_126318062
het leven is hard

badpakken zijn duur

sporten gaat moeilijk

maar we komen er
pi_126318288
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 20:02 schreef hlmllp het volgende:
het leven is hard

badpakken zijn duur

sporten gaat moeilijk

maar we komen er
Whut?
Twiddel
  vrijdag 10 mei 2013 @ 20:10:19 #293
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_126318463
quote:
het leven is hard

badpakken zijn duur

sporten gaat moeilijk

maar we komen er
Mooi gedichtje.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 10 mei 2013 @ 20:55:08 #294
253447 Ethanolic
pi_126320811
quote:
het leven is hard

badpakken zijn duur

sporten gaat moeilijk

maar we komen er
stonyava3.jpg
Deathlift or Die.
pi_126321568
Daarnet een ontzettend zware intervaltraining gedaan en had een paar keer zoiets van 'nah, ik stop gewoon, dit is niet leuk meer', maar dan voel ik me meteen schuldig dat ik dat dacht, en dan knal ik maar gewoon weer door tot het einde van de training die ik had gemaakt voor mezelf. OK, hij was misschien iets te zwaar, maar dat is dan een les voor de volgende keer; nu nagenieten als een couch potato. Motivatie is dat idee dat je wéét dat je beter kunt, of dat je het kunt halen en jezelf tekort doet als je afhaakt.
Ja doei.
pi_126329346
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
Daarnet een ontzettend zware intervaltraining gedaan en had een paar keer zoiets van 'nah, ik stop gewoon, dit is niet leuk meer', maar dan voel ik me meteen schuldig dat ik dat dacht, en dan knal ik maar gewoon weer door tot het einde van de training die ik had gemaakt voor mezelf. OK, hij was misschien iets te zwaar, maar dat is dan een les voor de volgende keer; nu nagenieten als een couch potato. Motivatie is dat idee dat je wéét dat je beter kunt, of dat je het kunt halen en jezelf tekort doet als je afhaakt.
Mooi dat je hem wel afgemaakt had, waarom was die dan eigenlijk te zwaar als het wel gelukt is alleen?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_126329542
Heb hem lichtjes aangepast: langzamere rustmomenten tijdens de interval sprints en bij hele steile heuvels flink doorwandelen, maar de sprintdelen waren toch het belangrijkste, en die heb ik wel gewoon afgemaakt. Volgende keer: op de atletiekbaan dit soort korte sprint-intervals en off-road de langere intervallen ^O^. Stond daarna toch weer 9.4km op m'n gps-horloge. Fijn is dat.
Ja doei.
pi_126329705
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 23:17 schreef motorbloempje het volgende:
Heb hem lichtjes aangepast: langzamere rustmomenten tijdens de interval sprints en bij hele steile heuvels flink doorwandelen, maar de sprintdelen waren toch het belangrijkste, en die heb ik wel gewoon afgemaakt. Volgende keer: op de atletiekbaan dit soort korte sprint-intervals en off-road de langere intervallen ^O^. Stond daarna toch weer 9.4km op m'n gps-horloge. Fijn is dat.
Doe je de interval training buiten? Als ik cardio ga doen wil ik dat ook gaan doen, doe je dat dan met een horloge ofzo? Echt jammer dat ik niet in de buurt van een bos woon o.i.d.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_126330081
Ik train alleen maar buiten :) In een erg mooie omgeving ook nog eens! Ook dat is een geweldige motivatie, prachtige uitzichten!
Ja doei.
pi_126330977
Oh das zeker een stuk beter dan in de sportschool naast wat oude mensen op een loopband. Ik kan hier vast wel een rustig fietspad tussen de weilanden vinden, maarja duurt nog wel een paar maanden voordat ik cardio ga doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')