Okquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee een halve tot hele kg per week wordt aangeraden/is realistisch. In het begin gaat het wel sneller, maar daarna niet meer.
Dan ga je te hard. Dat is gewichtsverlies wat er ook binnen de kortste keren weer aanzit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
HOezo is dat niet echt realistisch? 2 kilo per week is wel te doen toch?
Ik zeg altijd 'Train insane or remain the same'.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:29 schreef Gwniemand het volgende:
Verstand op 0 zetten en gewoon gaan.
Ik wil graag slank blijven en fit zijn, als ik een keer geen zin heb (lees lui ben), dan zeg ik tegen mezelf no pain no gain. En 10 min later fiets ik naar de sportschool.
Ik sport ook alleen. Voor de mensen die niet alleen 'kunnen' sporten, misschien zijn groepslessen handig voor jullie.
Ahh, daarom ben ik nu na 1,5 jaar weer op m`n oude gewicht...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan ga je te hard. Dat is gewichtsverlies wat er ook binnen de kortste keren weer aanzit.
Als je zo snel gewicht verliest ben je jezelf heel erg aan het beperken. Dat kan je niet volhouden, dus is het beter je eten wat minder naar beneden af te stellen en dus langzamer af te vallen en daarna weer op normaal onderhoud kan eten zonder enorm aan te komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh, daarom ben ik nu na 1,5 jaar weer op m`n oude gewicht...
(Ja, en omdat ik weer begon te eten s`nachts..)
Hahaha... die vind ik wel krachtig!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:11 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd 'Train insane or remain the same'.
Ik doe nu zo´n 20 jaar af en aan bodybuilding. Maar nooit doelen gesteld, voeding keek ik niet naar, alleen maar trainen trainen trainen. Daardoor natuurlijk af en aan, telkens teleurgesteld weer stoppen want het liep op bijna niks uit. Ja, je wordt wel groot, maar een bierbuik is ook groot.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:35 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb met vlagen mijn goede periodes. Het moet ook wel leuk blijven. Zo lukte het een tijdje érg goed om grote afstanden te hardlopen; ik viel toen ook in combinatie met goed eten snel af. Ik had ook een geweldig bucketlist doel: ik wilde een halve marathon lopen. Heb daar bijna een jaar lang naartoe getraind (en gehaald). Maar ja, dan begint je lichaam te weigerenBlessures etc. , druk op 't werk, stress en dan komt de klad er een beetje in. Voor sporten moet je echt tijd maken en als je geen duidelijk doel voor ogen hebt, weet jezelf dan maar eens te motiveren. Zomaar 'verstand op 0 en gaan' werkt dus niet, m.i.
Ik heb een sportschool abonnement en dat is ook best een jojo-project. Ik ben er in 2008 mee begonnen, heb begin 2010 opgezegd omdat ik vanwege heel veel fietsen naar mijn werk er niet meer aan toe kwam (en dacht dat ik daarmee wel fit bleef), en ben eind 2010 weer begonnen. Nu ik samen met mijn partner train, kom ik er weer regelmatig en zie ik ook resultaat.
Ik heb ook een hele sterke periode in 2003 gehad. Ik had werk waarin ik de hele dag bewoog, trainde daarnaast in de sportschool (2,3 keer per week) en zwom ook nog elke woensdag 'baantjes'. Zo slank ben ik nu niet meer
Ik hou niet van al die enge dagmenu's die ik voorbij zie komen, voel me beter op mijn gemak in het fitness-topicquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik doe nu zo´n 20 jaar af en aan bodybuilding. Maar nooit doelen gesteld, voeding keek ik niet naar, alleen maar trainen trainen trainen. Daardoor natuurlijk af en aan, telkens teleurgesteld weer stoppen want het liep op bijna niks uit. Ja, je wordt wel groot, maar een bierbuik is ook groot.![]()
Ik heb het nu eindelijk goed. Voeding op orde, training en rust op orde. Maar hetgene wat me hier gebracht heeft is doelen stellen. Als je dat niet doet ben je bij voorbaat eigenlijk al verloren.
Ow enne, is de dieet reeks in LIF iks voor je?
Het is ook nergens voor nodig. Zo moeilijk is normaal eten niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hou niet van al die enge dagmenu's die ik voorbij zie komen, voel me beter op mijn gemak in het fitness-topic
enge dagmenu's?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hou niet van al die enge dagmenu's die ik voorbij zie komen, voel me beter op mijn gemak in het fitness-topic
Niet doen hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:59 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
enge dagmenu's?of houd je gewoon niet van plannen?
* _Dido_ voelt zich aangesproken
oh oké, dat kanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Niet doen hoor![]()
Ik weet het niet, voor mij voelt het heel erg obsessief, zo'n dagmenu. Ook voel ik niet echt de behoefte mijn maaltijden 'beoordeeld' te zien door anderen. Ik kan ook voor geen meter plannen. Ik eet wanneer ik honger heb![]()
Niet zo vreemd, bodybuilders hebben de beste motivatie en discipline. Daar kunnen veel mensen van leren. Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:30 schreef Dennis_enzo het volgende:
En het sportmotivatietopic is verzandt in een eng bodybuildertopic
gadver.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was vandaag mijn motivatie.
Direct weer PR op de deadlift gezet.
Edit: En deze doet het ook altijd goed
[ afbeelding ]
wat een kulsmoesjes! Ik zorg altijd dat ik zo'n anderhalf uur voor het sporten nog wat eet, dan heb ik geen trek en kan ik daarna nog eten. Of ik sport gewoon na het eten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef Panthera1984 het volgende:
Redenen om niet te sporten:
Ik heb toch geen auto, ik fiets al alles
Vóór het eten heb ik teveel honger, geen energie, na het eten komt alles er weer uit als ik teveel hobbel.
Na het sporten moet je altijd weer douchen, maar je mag je haar niet te vaak wassen.
De handdoeken zijn op.
Ik heb al 3 uur in de stad gelopen.
Ik kan geen vaste dag prikken, want misschien komt er wel eens iets tussen.
Allemaal rotsmoesjesen soms zet ik me eroverheen.
Met half werk boek je nauwelijks noemenswaardig resultaat. Okee, het lijkt wellicht een oratie van de heer A. Hitler in jouw ogen, maar in de kern is het geen geleuter. Zeer zeker niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:30 schreef Dennis_enzo het volgende:
En het sportmotivatietopic is verzandt in een eng bodybuildertopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |