PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Dit wil je toch nietquote:Op maandag 6 mei 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]ziet er wel strak uit als het zoiets gaat worden
Moet je ook op fatsoenlijke servers spelen. Maar sowieso: publicsquote:Op maandag 6 mei 2013 13:49 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nou, standaard als ik MW1 op de PC speel kom ik mensen met aimbots tegen, op de console heb ik daar geen last van.
Zolang er maar een losse controler bij zit, is het geen probleem. Zo'n touchscreen gaat niet werken. Zo'n handig scherm erbij welquote:
xbox controller > ps3 controller. De console zelf kan me geen flikker schelen.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch niet weer zo'n discussieMensen met een Xbox vinden dat beter en mensen met een PS3 vinden dat beter.
En mensen met een Xbox en een PS3 vinden de Xbox beter.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch niet weer zo'n discussieMensen met een Xbox vinden dat beter en mensen met een PS3 vinden dat beter.
Ik had je wel snugger geschatquote:Op maandag 6 mei 2013 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Luister niet naar die xbox homo's. Je wilt toch niet extra betalen voor een potje online voetbal? het leven is immers al duur genoeg. Gewoon een PS3 kopen
Meer opties online, betere marketplace en service qua apps etcquote:Op maandag 6 mei 2013 14:01 schreef Thorb het volgende:
nadeel xbox: betalen voor gold
voordeel: Controller party en wachttijden
klaar
Natuurlijk heb ik geen XBOX en heb nu weer een fatsoenlijke laptopquote:
gebruik ik toch nooitquote:Op maandag 6 mei 2013 14:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meer opties online, betere marketplace en service qua apps etc
quote:
Meestal ga ik niet met die discussies aan de slag, maar wilde nu ook wel eens een reactie ontlokken. Hier kom je toch nooit uit. Beetje een discussie of brunettes beter zijn, of blondines. Maar feit is dat je in beiden klaar kunt komen.quote:
Ghanassy Lukakuquote:Op maandag 6 mei 2013 14:02 schreef vandermar het volgende:
Welke zilveren ST en LM hebben een sterke link? Zelfde club en natie dus?
Vandaar dat ik ook zon opmerking maakquote:Op maandag 6 mei 2013 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meestal ga ik niet met die discussies aan de slag, maar wilde nu ook wel eens een reactie ontlokken. Hier kom je toch nooit uit. Beetje een discussie of brunettes beter zijn, of blondines. Maar feit is dat je in beiden klaar kunt komen.
Eagles-Daviesquote:Op maandag 6 mei 2013 14:04 schreef vandermar het volgende:
Welke zilveren spitsen hebben een sterke link?
Te duurquote:
Meggio-Sansonequote:Op maandag 6 mei 2013 14:04 schreef vandermar het volgende:
dat kan ook in de neus van een koe /iwanquote:Op maandag 6 mei 2013 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meestal ga ik niet met die discussies aan de slag, maar wilde nu ook wel eens een reactie ontlokken. Hier kom je toch nooit uit. Beetje een discussie of brunettes beter zijn, of blondines. Maar feit is dat je in beiden klaar kunt komen.
Castaignos - Cabralquote:Op maandag 6 mei 2013 14:04 schreef vandermar het volgende:
Jucilei/Mauricio - Antonio Ferreira - Zelaoquote:Op maandag 6 mei 2013 14:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Kan Vitolo ook CM doen en dan met Marcano en dan nog een Spanjool daar en Ryzhkov op doel
Bookmark dat topic nou gewoon..quote:Op maandag 6 mei 2013 14:02 schreef vandermar het volgende:
Welke zilveren ST en LM hebben een sterke link? Zelfde club en natie dus?
Zet Fetfa CF en die CF ST en gooi Machado CM ipv Kastouranis.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Kan Vitolo ook CM doen en dan met Marcano en dan nog een Spanjool daar en Ryzhkov op doel
Die keeper lijkt op Lip van Shameless.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:12 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Of met Machado zoals Iwan zegt
Dat vind ik ook jammer ja maar ik wil een 5* skiller graag op LMquote:Op maandag 6 mei 2013 14:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die keeper lijkt op Lip van Shameless.
Ik heb al 100x op het punt gestaan om een team met Russell te maken, maar die 2* weak foot is zo'n afknapper, zeker bij een linkspoot
Daarom is er ook bijna niemand zo dom om het op de PC te spelen. EA geeft sowieso geen neuk om haar klanten, maar nog een stukje minder om de PC klanten.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:14 schreef Topiek het volgende:
Echt, als FIFA zo vaak zou crashen in het menu op de consoles zou EA (wat misschien goed is) failliet zijn en niemand meer dat spel spelen
Even in dat topic kieken dan hè.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat vind ik ook jammer ja maar ik wil een 5* skiller graag op LMof er moet een goede 4* skiller voor LM zijn met een goede link naar de spits
Ik had me er ook niet echt in verdiept, voor ik FIFA kochtquote:Op maandag 6 mei 2013 14:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom is er ook bijna niemand zo dom om het op de PC te spelen. EA geeft sowieso geen neuk om haar klanten, maar nog een stukje minder om de PC klanten.
Als je ook daadwerkelijk kan skillen is het een prima team, maar dat is toch (bijna) nooit het geval.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je maar geen 4-4-1-1 maakt met de volgende spelers: Proto Safari Almeback Kanu Opare Mackay-Steven Schotse CM Marinos Quincy Fetfatzidis Russell
Dat exacte team met soms een aanpassing kom ik vaak tegen.
Ik doe Machado CF en dan Christodoupoulopoulos en Fetfat in de spitsquote:
Die Christodoulopoulos is best wel mehquote:Op maandag 6 mei 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe Machado CF en dan Christodoupoulopoulos en Fetfat in de spits
Best wel goede stats andersquote:Op maandag 6 mei 2013 14:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die Christodoupoulopoulos is best wel meh
Vaak doen die mensen idd bijna geen skillsquote:Op maandag 6 mei 2013 14:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je ook daadwerkelijk kan skillen is het een prima team, maar dat is toch (bijna) nooit het geval.
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel nice ja, alleen Russel twijfel ik overquote:
Een IP-ban is wel leuk geweestquote:
Zijn dubbelaccount is zo obvious dat ze het niet doorhebbenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja vond het wel opmerkelijkGezien het feit dat Rijst nog altijd hier is
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij is wel al een tijdje uit packs. Zoek je wel op open bid ipv bin?
Volgens mij werkt heel het veiling zoek systeem anders op de PC, iemand die een screenshot kan maken van die op de XBOX?quote:
Je kan zoeken op koop meteen of bieden. Dat laatste is vaak goedkoper (als je een goede deal zoekt)quote:
Is dit toeval of postte je dit omdat ik erover postte? Die badge van Twente past niet bij de kaartquote:
Klopt ja, vanaf 4.5k bieden meestal.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan zoeken op koop meteen of bieden. Dat laatste is vaak goedkoper (als je een goede deal zoekt)
Het tweedequote:Op maandag 6 mei 2013 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dit toeval of postte je dit omdat ik erover postte? Die badge van Twente past niet bij de kaart
Dat is de webapp, die kun jij ook gebruiken. De zoekfunctie in het spel zelf ziet er op de console hetzelfde uit als op de pc.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:31 schreef Topiek het volgende:
[..]
Zal na deze wedstrijd hem van de PC sturen.
Ohhquote:Op maandag 6 mei 2013 14:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is de webapp, die kun jij ook gebruiken. De zoekfunctie in het spel zelf ziet er op de console hetzelfde uit als op de pc.
Ohja daar kan ik ook wel een plaatje van maken maar dan moet ik mijn xbox opstarten, niet echt zin in. Ik gebruik eigenlijk altijd de webappquote:
Misschien wil iemand je te paard helpen?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb FM 12 gedownload, maar snap er niks van
Weet jij nog een paar over het paard getilde spelers voor mij ?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien wil iemand je te paard helpen?
Mijn ogen, hou opquote:Op maandag 6 mei 2013 14:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Weet jij nog een paar over het paart getilde spelers voor mij ?
Nee maar ik kan je wel vertellen dat ik honger heb als een paard.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
*paardtquote:Op maandag 6 mei 2013 14:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Deze periode niet zo druk, MRP en 1 vak nog dit jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |