Ik heb 2 jaar een PS3 gehad liggen misschien 3 keer uit aangehad om een blue ray af te spelenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:46 schreef vandermar het volgende:
Spijt krijgen van het wegdoen van je playstationik ben blij dat ik dat ding heb weggedaan. Xbox vind ik veel fijner.
Nou, standaard als ik MW1 op de PC speel kom ik mensen met aimbots tegenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:48 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik speel vooral veel FPS, en dan is een PC toch beter
Lekker de halve dag bezig met het laden van een spelquote:Op maandag 6 mei 2013 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Luister niet naar die xbox homo's. Je wilt toch niet extra betalen voor een potje online voetbal? het leven is immers al duur genoeg. Gewoon een PS3 kopen
Ik had zelf een challenge lobby op de PS3quote:Op maandag 6 mei 2013 13:49 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nou, standaard als ik MW1 op de PC speel kom ik mensen met aimbots tegen, op de console heb ik daar geen last van.
wat staat hierquote:Op maandag 6 mei 2013 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar een PS3 gehad liggen misschien 3 keer uit aangehad om een blue ray af te spelen
Nee VdM, dat duurt helemaal geen halve dag. Ik gooide om 12 uur de PS3 aan, en heb al een wedstrijd gespeeld. Hoe verklaar je dat dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker de halve dag bezig met het laden van een spel
Ik heb 2 jaar een PS3 gehad liggen misschien 3 keer uit aangehad om een blue ray af te spelenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:50 schreef Reemi het volgende:
Ik heb 2 jaar een PS3 gehad liggen misschien 3 keer uit aangehad om een blue ray af te spelen
Waarom leg jij mij woorden in de mond die ik niet gezegd heb?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat staat er
Het is nu 10 voor 2 dus dat klopt ongeveer welquote:Op maandag 6 mei 2013 13:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee VdM, dat duurt helemaal geen halve dag. Ik gooide om 12 uur de PS3 aan, en heb al een wedstrijd gespeeld. Hoe verklaar je dat dan?
Hoef je alleen maar ctril+shift+4 in te drukken en te selecteren wat je wil laten zien. Het plaatje wordt dan meteen geüpload.quote:
Dat grapje heeft vandermar al gemaaktquote:Op maandag 6 mei 2013 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Werkt dat ook gewoon in games dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoef je alleen maar ctril+shift+4 in te drukken en te selecteren wat je wil laten zien. Het plaatje wordt dan meteen geüpload.
Moet je nagaan hoeveel meer matchcoins je kan halen op de xbox... de wachttijden zijn daar de helft van die op de ps3. Daarom heeft Tim ook al meer dan een miljoen matchcoins en jij niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee VdM, dat duurt helemaal geen halve dag. Ik gooide om 12 uur de PS3 aan, en heb al een wedstrijd gespeeld. Hoe verklaar je dat dan?
Ja, ik was later omdat ik daarvoor een ander bericht aan het tikken wasquote:Op maandag 6 mei 2013 13:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat grapje heeft vandermar al gemaakt
[..]
Werkt dat ook gewoon in games dan?
Op de console heeft iedereen standaard een ingebouwde aimbot mafketel.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:49 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nou, standaard als ik MW1 op de PC speel kom ik mensen met aimbots tegen, op de console heb ik daar geen last van.
Ik vind fifa spelen helemaal niet leukquote:Op maandag 6 mei 2013 13:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel meer matchcoins je kan halen op de xbox... de wachttijden zijn daar de helft van die op de ps3. Daarom heeft Tim ook al meer dan een miljoen matchcoins en jij niet.
DUs is iedereen in het gelijk en komt het aan op skillsquote:Op maandag 6 mei 2013 13:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op de console heeft iedereen standaard een ingebouwde aimbot mafketel.
Internetabo? Ik vind het vrij duur voor een versie waar weer van alles kapot aan is. Ik wacht wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:50 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.xgn.nl/new-xbo(...)t-of-500-dollar-los/
Dream onquote:Op maandag 6 mei 2013 13:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
DUs is iedereen in het gelijk en komt het aan op skills
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |