Best wel goede stats andersquote:Op maandag 6 mei 2013 14:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die Christodoupoulopoulos is best wel meh
Vaak doen die mensen idd bijna geen skillsquote:Op maandag 6 mei 2013 14:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je ook daadwerkelijk kan skillen is het een prima team, maar dat is toch (bijna) nooit het geval.
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Kan Vitolo ook CM doen en dan met Marcano en dan nog een Spanjool daar en Ryzhkov op doel
Die is wel nice ja, alleen Russel twijfel ik overquote:
Een IP-ban is wel leuk geweestquote:
Zijn dubbelaccount is zo obvious dat ze het niet doorhebbenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja vond het wel opmerkelijkGezien het feit dat Rijst nog altijd hier is
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij is wel al een tijdje uit packs. Zoek je wel op open bid ipv bin?
Volgens mij werkt heel het veiling zoek systeem anders op de PC, iemand die een screenshot kan maken van die op de XBOX?quote:
Je kan zoeken op koop meteen of bieden. Dat laatste is vaak goedkoper (als je een goede deal zoekt)quote:
Is dit toeval of postte je dit omdat ik erover postte? Die badge van Twente past niet bij de kaartquote:
Klopt ja, vanaf 4.5k bieden meestal.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan zoeken op koop meteen of bieden. Dat laatste is vaak goedkoper (als je een goede deal zoekt)
Het tweedequote:Op maandag 6 mei 2013 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dit toeval of postte je dit omdat ik erover postte? Die badge van Twente past niet bij de kaart
Dat is de webapp, die kun jij ook gebruiken. De zoekfunctie in het spel zelf ziet er op de console hetzelfde uit als op de pc.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:31 schreef Topiek het volgende:
[..]
Zal na deze wedstrijd hem van de PC sturen.
Ohhquote:Op maandag 6 mei 2013 14:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is de webapp, die kun jij ook gebruiken. De zoekfunctie in het spel zelf ziet er op de console hetzelfde uit als op de pc.
Ohja daar kan ik ook wel een plaatje van maken maar dan moet ik mijn xbox opstarten, niet echt zin in. Ik gebruik eigenlijk altijd de webappquote:
Misschien wil iemand je te paard helpen?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb FM 12 gedownload, maar snap er niks van
Weet jij nog een paar over het paard getilde spelers voor mij ?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien wil iemand je te paard helpen?
Mijn ogen, hou opquote:Op maandag 6 mei 2013 14:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Weet jij nog een paar over het paart getilde spelers voor mij ?
Nee maar ik kan je wel vertellen dat ik honger heb als een paard.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
*paardtquote:Op maandag 6 mei 2013 14:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Deze periode niet zo druk, MRP en 1 vak nog dit jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |