Of nee.. Tussen 3 en 5 in... Dus dan ben ik een vier, maar zij heeft zo'n vaag figuur.. Ik heb meer rondingen dan zijn.quote:
Hoe kan je dan ooit 90kg zijn?quote:
Ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik moest even nadenken waar je het over had..
Druk op het werk?
Sommige objecten zijn gewoon deelbaarder.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij is op z'n kant, is dat t miss?
En nee geen upskirt, lol!!!
Wat ben je toch een gulle jongen![]()
Ik kan het alleen op normal, curvy, chubby of athletic. Anders ga ik piepen. (semi-srs)quote:
2 ook nog wel, al zou ik die smorgens flink wat spek voeren. 5 zie ik ook nog wel gebeuren als het allemaal een beetje netjes verhoudt. Iemand die 9 kiest is gewoon closet gay, noooo reservationsquote:
Lijkt mij niet zo erg, toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Of nee.. Tussen 3 en 5 in... Dus dan ben ik een vier, maar zij heeft zo'n vaag figuur.. Ik heb meer rondingen dan zijn.
Ja, ik geloof niks van die 90kgquote:Op maandag 6 mei 2013 13:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij hebt foto's gezien. Jij kunt oordelen.
Jij zelfs nog op chubby?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sommige objecten zijn gewoon deelbaarder.
[..]
Ik kan het alleen op normal, curvy, chubby of athletic. Anders ga ik piepen. (semi-srs)
Ik ga even kwijlen :$ :$quote:Op maandag 6 mei 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sommige objecten zijn gewoon deelbaarder.
[..]
Ik kan het alleen op normal, curvy, chubby of athletic. Anders ga ik piepen. (semi-srs)
کسانی که به کمک خدا کمک می کند تا خود راquote:Op maandag 6 mei 2013 13:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo erg, toch?
Ik voel mij hier niet prettig bij. Ik werk er dus aan om het wat minder "bollig" te hebben. Maar dun wil ik niet zijn, want dat vind ik lelijk en past niet bij mijn figuur.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo erg, toch?
het is maandag voor iedereenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Argh.. ik smeer net knoflook in mn oog
Waarom doe je dat nouquote:Op maandag 6 mei 2013 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Argh.. ik smeer net knoflook in mn oog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |