Dat kan toch niet alleen aan ADHD hangen denk ik dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:23 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Ik probeer al twee maanden een (digitale) tekening te maken
Maar ooit is ie af. En dan ben ik blij, en denken anderen "ga werken man".
ADHD komt bij volwassenen vaak niet alleen. Dus wie weet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat kan toch niet alleen aan ADHD hangen denk ik dan?
Nou ja ik ben zooooo langzaamquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef NomanIW het volgende:
[..]
ADHD komt bij volwassenen vaak niet alleen. Dus wie weet?
Aan de andere kant: waarom niet?
Dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ja ik ben zooooo langzaam
Vraag mij af of dat alleen aan ADHD ligt of dat ik gewoon dom ben of zo
Ziekelijk perfectionist omdat je makkelijk fouten maakt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet![]()
Ik.heb lang gedacht dat ik geen ambitie had en lui was. Bleek tijdens een opleiding die ik deed dat ik gewoon ziekelijk perfectionist ben.
Maar ik begrijp ook dat mensen zouden lachen.als.ik dat zeg. Toch is het zo.
Dingen zijn.niet wat ze lijken
Nee omdat ik onredelijke verwachtingen heb van dingen waar mijn naam onder moet komen. Ik kan niet voldoen aan mn eigen eisen. Recentelijker begin ik er ook achter te komen dat ik die veeleisendheid ook op anderen projecteer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Ziekelijk perfectionist omdat je makkelijk fouten maakt?
Herken het volkomen, tijdens mijn studie ook veels te lang over projecten gedaan, totdat ik de laatste nacht voordat het ingeleverd moest worden even door knalde. Het beste is, is jezelf er echt toe zetten. Ik zat met een grote gehoorbescherming op met de ramen dicht om maar gefocust te kunnen blijven, want het minste of het geringste en ik was weer weg. Heb je wel is geprobeerd om jezelf met muziek in een bepaald ritme te laten komen. Ik had een playlist waar ik helemaal rustig en gefocust van werd en hierdoor me veel beter kon concentreren. Elke keer dezelfde playlist hielp voor mij want het gaf geen "nieuwe" prikkels.quote:Nou ja ik ben zooooo langzaam
Vraag mij af of dat alleen aan ADHD ligt of dat ik gewoon dom ben of zo
Dat zal de lichte euforie zijn wellicht?quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:59 schreef Probability het volgende:
Ik word juist enorm aardig en vriendelijk van ritalin..
Nou ja minder geļrriteerd door alles en daarom meer ruimte om aardig te zijn. (Misschien ben ik wel gewoon een aardig persoon?)quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:37 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Dat zal de lichte euforie zijn wellicht?![]()
Zakt na een tijdje af. Bij mij althans. Ik slik momenteel geen ritalin.
Dat kanquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ja minder geļrriteerd door alles en daarom meer ruimte om aardig te zijn. (Misschien ben ik wel gewoon een aardig persoon?)
Dat had ik in het begin ook. Maar het kwam samen met een onverschilligheid 'maakt niet uit om er wat van te zeggen'. Bij hogere dosis werd ik uberhaupt een tikkie te onverschillig over alles.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ja minder geļrriteerd door alles en daarom meer ruimte om aardig te zijn. (Misschien ben ik wel gewoon een aardig persoon?)
Ik heb 4 dagen 3 x 5 mag geslikt en nu sinds maandag 3 x 10quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:48 schreef CertifiedPsycho het volgende:
that's defenitely a possibillity, probabillity!
Maar hoelang gebruik je het al? want die euforie duurt meestal maar weekje of twee. Zijn hersenen die helemaal blij worden van eindelijk wat meer dopamine en dat even moeten verwerken
Erg herkenbaar dit dat ik erom moet lachen weenie waarom.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb 4 dagen 3 x 5 mag geslikt en nu sinds maandag 3 x 10
Ik ben niet super blij hoor, wil gewoon niet meer iedereen slaan en geef anderen de ruimte om ook wat te vertellen zonder te zuchten dat ze zo langzaam zijn.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb 4 dagen 3 x 5 mag geslikt en nu sinds maandag 3 x 10
Ik ben niet super blij hoor, wil gewoon niet meer iedereen slaan en geef anderen de ruimte om ook wat te vertellen zonder te zuchten dat ze zo langzaam zijn.
Hahaha ja ik krijg echt flashback naar mijn schooltijd, als er een (simpele) opdracht werd gegeven en er dan net weer een klasgenoot eindeloos idiote vragen begon te stellen over dingen die al uitgelegd waren. Och die frustratie, heel herkenbaar jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:03 schreef DevonOne het volgende:
[..]
Erg herkenbaar dit dat ik erom moet lachen weenie waarom.
Ik geef andere ook de ruimte en wil niet slaan meer, niet dat ik erg losse handen heb maar komt me gewoon bekend voor.
En luister een stuk beter naar de verhalen van me klasgenoten.
Welke dosis had jij?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin ook. Maar het kwam samen met een onverschilligheid 'maakt niet uit om er wat van te zeggen'. Bij hogere dosis werd ik uberhaupt een tikkie te onverschillig over alles.
Eerst 2x10 en uiteindelijk 4x10 om de rebound uit te stellen tot nį mn stage.quote:
Ik heb nu 3 x 10 en merk nog niet zo veel..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Eerst 2x10 en uiteindelijk 4x10 om de rebound uit te stellen tot nį mn stage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |