Makkelijk voor mensen die niet kunnen koken en ene vega op bezoek krijgenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb soberso het hele principe "vegavlees" nooit echt begrepen
Ik ook niet heel erg, tot ik met een vega samenwoonde die ook niets van vega-vlees at. Heel veel maaltijden missen op die manier een soort 'bite' die ook niet met wat anders te bereiken is.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik vind niks lekker van tivallquote:Op maandag 6 mei 2013 12:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die van tivall een tijdje geleden geprobeerd met die tivall talk actie. Overkruide schoenzoolspul
ik ook niet echt maar het is wel handig qua eiwitten binnen krijgen en zo als je op een dinsdag gewoon echt even niks kunt verzinnenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
DVSquote:Op maandag 6 mei 2013 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik vind niks lekker van tivall
alleen quorn koop ik echt en een valesje krijg ik nog wel weg maar zal ik zelf niet snel kopen
ooh dan moet je echt eens de linzenburgers van burgermeester makenquote:
Oh bah, dat klinkt echt viesquote:Op maandag 6 mei 2013 12:56 schreef Zeester het volgende:
Ik heb voor vanavond na het aquajoggen mijn favoriete makkelijke-gezonde maaltijd klaarliggen, quorn met satésaus met roerbakgroenten en pasta. Ik at dat voor het dieet al heel regelmatig, en kwam er achter dat die quorn echt niet zo slecht voor je is. Dus win!
die sate quorn is gewoon echt lekker!quote:Op maandag 6 mei 2013 12:56 schreef Zeester het volgende:
Ik heb voor vanavond na het aquajoggen mijn favoriete makkelijke-gezonde maaltijd klaarliggen, quorn met satésaus met roerbakgroenten en pasta. Ik at dat voor het dieet al heel regelmatig, en kwam er achter dat die quorn echt niet zo slecht voor je is. Dus win!
het liefst zelfgemaakte van mijn liefquote:Op maandag 6 mei 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik moet ook als een van de weinige mensen op aarde helemaal niets hebben van satésaus.
Dat is wel oprecht freakyquote:Op maandag 6 mei 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, nou, het kan veel gekker, er lurken mensen in SC's mee, duizenden delen zonder ooit mee te posten. Heb het meegemaakt... ze weten dan ook alles van je en behandelen je alsof ze je al jaren kennen. Which is true, maar heel eenzijdig en ontzettend freaky!
Ik hou ook niet van satéquote:Op maandag 6 mei 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Satesaus valt een beetje onder dezelfde noemer als kokos
och, meer voor jouquote:Op maandag 6 mei 2013 13:00 schreef Zeester het volgende:
Ik vind satésaus juist 1 van de allerallerlekkerste dingen die er is. Vooral zelfgemaakte gadogadosaus. Met pindakaas én kokos, dus absoluut niet geschikt voor Stormqueentje!
nou ja dat van die SClezers spookt toch wel een beetje in mijn hoofd hoorquote:
het is internet. Dat heeft sowieso geen gumquote:Op maandag 6 mei 2013 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja dat van die SClezers spookt toch wel een beetje in mijn hoofd hoor
bij SCs en hier denk ik altijd: dat gaat zo snel wie gaat dat nou terug lezen? dus dan ben ik wat opener dan verder op fok
niet meer doen dus
nee ik weet het en ik zeg sowieso geen heel prive dingen hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is internet. Dat heeft sowieso geen gum
ja als dat je al te ver gaat moet je het misschien alleen bij besloten facebookgroepen houdenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik weet het en ik zeg sowieso geen heel prive dingen hoor
maar eens mopperen op een docent of mijn (schoon)moeder of zo.... beetje raar als mensen dat willen en gaan terug lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |