klopt, in de natuur eten volwassen dieren het immers ook niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:45 schreef Zeester het volgende:
Ik eet ook weinig melkproducten, en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet zo heel erg in geloof dat je persé zoveel zuivel per dag moet eten.
Wat stom!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:47 schreef Tinkepink het volgende:
Als ze dat zeggen dat je neit meer af moet vallen vinden ze je te dun. En dat kan je objectief zijn of alleen in de ogen van de gene die het tegen je zegt.
Tegen mij zei iemand laatst dat ik er tegenwoordig weer "goed uitzag", want vorig jaar was ik wel "erg dun". Bij haar weet ik wel zeker dat het naar bedoeld was, omdat ze al meermaals heeft laten blijken jaloers te zijn. En geloof me maar, ik was zeker geen wandelend geraamte.
Ik weet het ook niet! Wat betekent het?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:20 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat dit betekende, dacht altijd dat het iets met "vermagerd" te maken had![]()
Zag het net in een ander topic en - na googelen - snap ik het nu pas.
Ik kom trouwens van een BMI van 41 met een gewicht van 165 kilo
Ik dacht iets van: Oh my god!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:51 schreef Probability het volgende:
Ik weet het ook niet! Wat betekent het?
Blijkbaar hip om dat als ermagerd oid te schrijven danquote:Op maandag 6 mei 2013 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht iets van: Oh my god!
Dacht ik hoor.
Ja zo iets denk ik ook.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht iets van: Oh my god!
Dacht ik hoor.
! Ik lustte ook nooit melk en nu vind ik een glas melk heerlijk!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef _Dido_ het volgende:
Ik ben dol op melk. Vroeger wilde ik het ook absoluut niet hebben en kreeg ik altijd een beker yogi mee naar school, maar later ben ik het echt gaan waarderen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry, komt puur vanwege de SC waar ik post, ik zal voorts proberen er hier rekening mee te houden en probeer het nooit meer te doen.
Op straffe van een glas melk?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry, komt puur vanwege de SC waar ik post, ik zal voorts proberen er hier rekening mee te houden en probeer het nooit meer te doen.
Ik vertrouw dat soort 'stickertjes' nooit zo. Zit er stiekem niet wel heel veel suiker in?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:58 schreef Qwea het volgende:
Ik heb als toetje net vanille bosbes yoghurt van optimel met 0% vet meegenomen. Hapje gehad, lekker
kennelijk maakte het nogal wat losquote:
nee, er zit wel aspartaam in.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat soort 'stickertjes' nooit zo. Zit er stiekem niet wel heel veel suiker in?
Altijd lekker die chemische toevoegingenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:58 schreef Qwea het volgende:
Ik heb als toetje net vanille bosbes yoghurt van optimel met 0% vet meegenomen. Hapje gehad, lekker
Ik werd gedwongen vroeger melk te drinken. Van die smerige lauwe zooi. Eerder mocht ik niet van tafel. Tot kokhalzend aan toe. Ik heb echt een melktrauma. Chocomelk of ijs met melk gemaakt ofzo of nesquick drink ik wel... Maar pure melk.. Ik durf het ook gewoon niet. Heb hier magere melk staan tot vandaag geldig, maar bij de gedachte dat ik daar een slok van moet nemenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:56 schreef _Dido_ het volgende:
Ik ben dol op melk. Vroeger wilde ik het ook absoluut niet hebben en kreeg ik altijd een beker yogi mee naar school, maar later ben ik het echt gaan waarderen.
Ja zie je, laat maar dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |