SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ik ben ongesteld. Ik paste zelfs niet in mijn schoenen vanmorgen.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
What happened SQ? Je ging toch ook supergoed?
Doel is dus iig dit jaar op de -40 komen te zitten, dat is nog 10 kilo.
Maar het liefst zou ik ooit op -50 zitten. Dat lijkt me echt zo stoer.![]()
Dan heb ik een bmi van 24,3, dus zou netjes zijn.
Oh ja, heel herkenbaar. Idd dat sponseffect.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld. Ik paste zelfs niet in mijn schoenen vanmorgen.
Ik WEET dat het over een week weer weg is, maar het frustreert me elke maand weer opnieuw
+1, al moet ik nog 700 gram tot de -40 kilo. Die wil ik eigenlijk voor pinksteren nog wel halen, al stuiter en schommel ik behoorlijk de laatste paar weken.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
dus ik hoop aan het eind van de zomer de -40 aan te tikken.Moet gaan lukken!
Oohh bijna!quote:Op maandag 6 mei 2013 11:19 schreef Vicky het volgende:
Het liefst ga ik naar de 70. Dan is mijn bmi 23.4.
Bmi is nu 25.1. Was 30.7
volgens mij was dat altijd alquote:Op maandag 6 mei 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Weet iemand trouwens wat dat de laatste tijd is hier in LIF? Dat je in geen 1 topic behalve deze kan praten over eten en sporten en uiterlijk zonder dat die bodybuilders meteen weer komen schreeuwen? Of was dat altijd al zo en heb ik het gewoon altijd over het hoofd gezien?
Ik vind het tegenwoordig bijna op het misselijkmakende af, nergens kun je een onderwerp meer normaal benaderen of ze komen weer met dertig tegelijk.
Hahaha, ik vind ze altijd zo grappig. Alsof ik eruit wil zien als een opgepompte atrofe anabole tuttebel. Nee, dankje. Dan maar liever dik.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Weet iemand trouwens wat dat de laatste tijd is hier in LIF? Dat je in geen 1 topic behalve deze kan praten over eten en sporten en uiterlijk zonder dat die bodybuilders meteen weer komen schreeuwen? Of was dat altijd al zo en heb ik het gewoon altijd over het hoofd gezien?
Ik vind het tegenwoordig bijna op het misselijkmakende af, nergens kun je een onderwerp meer normaal benaderen of ze komen weer met dertig tegelijk.
Dat zal het fok-ego zijn. Je moet ze eens zien piepen als ze op de punctietafel liggenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ja is ook wel zo, maar ze doen het altijd zo voorkomen alsof ze spontaan moeten projectielkotsen zodra er een vetzak met maat 40 voorbij loopt enzo.
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik een wens kon doen ging ik terug naar toen ik 18 was, om mezelf een mep te verkopen. Altijd mollig geweest, maar ik was ervan overtuigd dat ik moddervet was. Woog 80 bij 1.75m, en zag er damn goed uit, zie ik nu op foto's.
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat zal het fok-ego zijn. Je moet ze eens zien piepen als ze op de punctietafel liggen
Dat zijn de types die altijd flauwvallen. Zo mans, tot er een naaldje gebruikt moet worden op een plek die ze niet gewend zijn.quote:
Ow ja joh. Ze vinden mijn kont ook al jaren fantastisch, maar die is dan ook onhollands gevormdquote:Op maandag 6 mei 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik refereer gewoon aan het aantal negers wat me na roept. Zolang dat nog geregeld gebeurt ben ik nog te zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |