PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Stond nergens dat ik het deed hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 09:09 schreef Thorb het volgende:
Geen fraudeur willen zijn maar wel handelen in neppe beats?
Je denkt toch niet dat die dingen legaal zijn he?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:10 schreef Djeetje het volgende:
En hoezo ben je dan een fraudeur als je er gewoon bij zet dat ze nep zijn ?
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat die dingen legaal zijn he?
quote:Op maandag 6 mei 2013 08:43 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren trouwens heerlijk clubs gespeeld met Omni en p4l. Stuk of 7 wedstrijden in division 1 en alles gewonnen en keer kampioen.
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging net dat van vannacht teruglezen. BartonEr is een thread op het EA forum maar die ga ik niet helemaal doorlezen. Wel kwam ik deze gif tegen: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging net dat van vannacht teruglezen. BartonEr is een thread op het EA forum maar die ga ik niet helemaal doorlezen. Wel kwam ik deze gif tegen: [ afbeelding ]
twitter:MarceloGuedes02 twitterde op zondag 05-05-2013 om 23:35:23I want someone to tell me where I said in this interview that I was going to Barcelona: http://t.co/S5Pvxzl0h5. The media invented this. reageer retweet
huh wtf is ditquote:Op maandag 6 mei 2013 09:50 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit al gepost?
ja zie ik maar dit kan toch niet echt zijn?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
In-Game stats van 95 rated Joey Barton.
Jawel, hij heeft 'm gekocht:quote:Op maandag 6 mei 2013 10:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja zie ik maar dit kan toch niet echt zijn?
Detailquote:Op maandag 6 mei 2013 10:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
én Ajax is kampioen (geldt voor alle scenario's).
In dit stukje misschien wel. Maar er staan al 2 topics kort onder; eentje over de wedstrijd tegen Roda, en eentje over dat NAC zich veilig heeft gespeeldquote:Op maandag 6 mei 2013 10:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lijkt of dat eerste een beetje bijzaak is zo...
Vanavond ff de samenvattingen kijken, lijkt me wel een leuke wedstrijd. Ik zat het gister in het stadion al wat te volgen via de bordenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dit stukje misschien wel. Maar er staan al 2 topics kort onder; eentje over de wedstrijd tegen Roda, en eentje over dat NAC zich veilig heeft gespeeld
Die sliding tacklequote:Op maandag 6 mei 2013 09:50 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit al gepost?
Meer oefenen en spelen dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:00 schreef Topiek het volgende:
Al mijn aanvallen stranden uiteindelijk in hun verdediging, gewoon omdat mijn spelers niet zo vrij lopen dat ik makkelijk door kan passen, en ook komen er meteen 2 à 3 verdedigers op me af, waardoor ik geen kant meer op kan.
Ja klopt, alleen op PC is er nu al geen zak meer aan.quote:
Koop een PS3 ?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:03 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen op PC is er nu al geen zak meer aan.Het duurt eerst 10 minuten voor je in een wedstrijd zit.
Koop/Spaar voor een console. Als die te duur is, dan interesseert FIFA je dus niet genoeg. En als het je niet genoeg boeit, moet je je er ook niet zo druk over maken dat het niet lukt.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:03 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen op PC is er nu al geen zak meer aan.Het duurt eerst 10 minuten voor je in een wedstrijd zit.
Het gaat mij er niet om dat het te duur is, ik vind het alleen zonde van het geld voor alleen FIFA.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Koop/Spaar voor een console. Als die te duur is, dan interesseert FIFA je dus niet genoeg. En als het je niet genoeg boeit, moet je je er ook niet zo druk over maken dat het niet lukt.
Sorry Thorbquote:
Dat zeg ik, dan ben je niet geïnteresseerd genoeg om er echt wat aan uit te geven, dus kun je beter helemaal stoppen met spelen of je niet zo ergeren aan alles wat er op de PC mis aan is.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:05 schreef Topiek het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat het te duur is, ik vind het alleen zonde van het geld voor alleen FIFA.
Waarom zou ik dan niet geïnteresseerd genoeg zijn? FIFA is een goed spel, da's duidelijk, het is ook leuk om te spelen. Maar ik zie niet waarom ik voor 1 spel, een console van rond de 200 euro aan zou schaffen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dan ben je niet geïnteresseerd genoeg om er echt wat aan uit te geven, dus kun je beter helemaal stoppen met spelen of je niet zo ergeren aan alles wat er op de PC mis aan is.
we hebben een R, we hebben een Iquote:Op maandag 6 mei 2013 11:07 schreef Thorb het volgende:
Tbakbert redenaties
doet me aan iemand denken
Maak hem dan goed af.quote:
Je hebt nog 13 uur en 20 minuten, maak die opdracht gewoonquote:Op maandag 6 mei 2013 11:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kwam erachter dat ik voor morgen nog een opdracht moest doen voor mijn enige les deze week maar nu is die leraar er niet dus hoef ik die opdracht ook niet te doen en ik hoef morgen niet naar school terwijl het mooi weer wordt
Dat snap ik, maar je hebt hier ook genoeg mensen zitten die dat spel al tig keer hebben terugverdiend door te handelen. Je kan het ook zien als een investering toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:09 schreef Topiek het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan niet geïnteresseerd genoeg zijn? FIFA is een goed spel, da's duidelijk, het is ook leuk om te spelen. Maar ik zie niet waarom ik voor 1 spel, een console van rond de 200 euro aan zou schaffen.
Nee, ik heb nu meer tijd om die opdracht te maken. Ik ga nu gewoon chillenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt nog 13 uur en 20 minuten, maak die opdracht gewoon
FIFA zien als een investering.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je hebt hier ook genoeg mensen zitten die dat spel al tig keer hebben terugverdiend door te handelen. Je kan het ook zien als een investering toch?
Dat zou kunnen ja. Maar een spel + console zie ik niet snel als een investering, alhoewel ik ooit nog wel (na 2x een PS3 gehad te hebben) een XBOX aan zou willen schaffen omdat ik spellen als GTA V ook wil spelen. Maar alsnogquote:Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je hebt hier ook genoeg mensen zitten die dat spel al tig keer hebben terugverdiend door te handelen. Je kan het ook zien als een investering toch?
Volgens mij heeft toefjes dat een keer letterlijk gezegd, omdat hij aan het spelen geen kut vindt.quote:
Ik vind er de laatste tijd ook niet veel meer aan. Het is dat ik handelen en packs openen zo leuk vind want anders was ik al lang gestopt.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft toefjes dat een keer letterlijk gezegd, omdat hij aan het spelen geen kut vindt.
Uitstelgedrag. Beetje 13 uur niets doen weer zeker....quote:Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu meer tijd om die opdracht te maken. Ik ga nu gewoon chillen
alles kanquote:Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tsja jij was de laatste normale aanwinst zekerquote:Op maandag 6 mei 2013 11:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het tuig blijft maar aanstromen. Er lijkt geen eind aan te komen.
nu dan, wat is je probleem precies?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Uitstelgedrag. Beetje 13 uur niets doen weer zeker....
[..]
alles kan
[..]
Tsja jij was de laatste normale aanwinst zeker
Waarom zou ik het nu al gaan maken als het nu pas volgende week af moet zijn? En ja, ik stel altijd alles uit. Verder ga ik niet niks doen want ik ben nu packs aan het openen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Uitstelgedrag. Beetje 13 uur niets doen weer zeker....
[..]
alles kan
[..]
Tsja jij was de laatste normale aanwinst zeker
Of een Thaise massage.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:21 schreef Reemi het volgende:
Bakkert heeft wel gelijk, sommige mensen kunnen hun hele console terugverdienen door FUT coins.
dat ben jijquote:
Je beantwoordt je eigen vraag. Als je het ffkes afmaakt kan je zometeen meer genieten van de vrije tijd en zijn papa en mama ook blij!quote:Op maandag 6 mei 2013 11:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou ik het nu al gaan maken als het nu pas volgende week af moet zijn? En ja, ik stel altijd alles uit. Verder ga ik niet niks doen want ik ben nu packs aan het openen.
Mja hoofdreden moet zijn dat je het leuk vindt, anders kan je beter gaan werken.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:21 schreef Reemi het volgende:
Bakkert heeft wel gelijk, sommige mensen kunnen hun hele console terugverdienen door FUT coins.
Ik heb wel mijn spel terugverdiendquote:Op maandag 6 mei 2013 11:21 schreef Reemi het volgende:
Bedoel je Adsense?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:34 schreef Djeetje het volgende:
Morgen heb ik mijn headset
Vanmiddag even nieuw google accout aanmaken voor Adscene.
Is het mogelijk om via een nieuw google account van 18+ mijn YT acc te koppelen zodat ik een Adscene account kan maken ?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb vorig jaar wel mijn coins verkocht omdat het leuke van FUT wel eraf was. Dit is ook de reden dat ik dit jaar er nauwelijks tijd in heb gestoken. Af en toe een potje is wel aardig maar daar blijft het dan ook bij.
Als je alleen Fifa speelt (wat ik überhaupt niet begrijp) dan snap ik niet dat je maar 1 spel koopt. Fifa 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 en alle versies die er tussen zitten zijn allemaal op de 360 uitgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan volgens mij een youtube channel niet zomaar koppelen aan een Adsense account. Je moet een Youtube-Partnership aanvragen, anders zijn de rechten van de Youtube-pagina niet van jou en mag je er geen geld mee verdienen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is het mogelijk om via een nieuw google account van 18+ mijn YT acc te koppelen zodat ik een Adscene account kan maken ?
Dacht dat het wel kon ?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je kan volgens mij een youtube channel niet zomaar koppelen aan een Adsense account. Je moet een Youtube-Partnership aanvragen, anders zijn de rechten van de Youtube-pagina niet van jou en mag je er geen geld mee verdienen.
Ik weet niet precies hoe dat zit, volgens mij moet je een bepaald contract hebben (als je veel volgers hebt) om dit te realiseren.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je kan volgens mij een youtube channel niet zomaar koppelen aan een Adsense account. Je moet een Youtube-Partnership aanvragen, anders zijn de rechten van de Youtube-pagina niet van jou en mag je er geen geld mee verdienen.
Ja, maar je moet dat volgens mij via youtube doen, of het is alweer vernieuwd.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dacht dat het wel kon ?
Want nu kom ik er geen een aanmaken, omdat ik niet 18 ben.
Je koppel je youtube account aan je google account en dan maak je adsense aan.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, maar je moet dat volgens mij via youtube doen, of het is alweer vernieuwd.
doe het gewoon simpel en vraag een YT partnership aan... Dan heb je ook geen gedoe met koppelen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je koppel je youtube account aan je google account en dan maak je adsense aan.
Ik weet het ook, maar hij luistert niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:50 schreef Thorb het volgende:
Vroeger hadden we hier een lid die dit soort dingen wel wist
datquote:Op maandag 6 mei 2013 11:50 schreef Thorb het volgende:
Vroeger hadden we hier een lid die dit soort dingen wel wist
Je moet toch 18+ zijn en dat ben ik niet op dit google accountquote:Op maandag 6 mei 2013 11:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
doe het gewoon simpel en vraag een YT partnership aan... Dan heb je ook geen gedoe met koppelen.
Beter zet hij geen adds op zijn filmpjes want je verdiend er toch geen flikker meequote:Op maandag 6 mei 2013 11:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:36 schreef Thorb het volgende:
Even een domme vraag maar hoe los ik dit algebraïsch op, ik krijg het foute antwoord
Tot hier kom ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zal vast een trucje zijn om die twee 'r-1's weg te werken.
Dan maak je een nieuwe aan. Of je moet ergens aanvinken dat je toestemming hebt van iemand die dat wel is...quote:Op maandag 6 mei 2013 11:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je moet toch 18+ zijn en dat ben ik niet op dit google account
Ik ben op YT ook ouder dan ik eigenlijk benquote:Op maandag 6 mei 2013 11:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan maak je een nieuwe aan. Of je moet ergens aanvinken dat je toestemming hebt van iemand die dat wel is...
Ja dat staat nergens als je een account aanmaak via youtube naar adsense.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan maak je een nieuwe aan. Of je moet ergens aanvinken dat je toestemming hebt van iemand die dat wel is...
Dit dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben op YT ook ouder dan ik eigenlijk ben
Dan hebben ze het inderdaad weer veranderd.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja dat staat nergens als je een account aanmaak via youtube naar adsense.
Dus dan moet ik wel een nieuw google account aanmaken en daar op mijn YT account koppelen, toch ?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan hebben ze het inderdaad weer veranderd.
Toen ik mijn account aanmaakte was ik niet oud genoeg voor sommige filmpjes op YT. Toen deed ik alsof ik 19 was.quote:
ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus dan moet ik wel een nieuw google account aanmaken en daar op mijn YT account koppelen, toch ?
Ik doe dat normaal ook, maar denk niet bij mijn google account ofzoquote:Op maandag 6 mei 2013 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik mijn account aanmaakte was ik niet oud genoeg voor sommige filmpjes op YT. Toen deed ik alsof ik 19 was.
OMFG DE MOFFEN KOMEN ERAAN
INDERDAAD DAAR GAAT HET ALARM AL. IK BEN BANG.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik mijn account aanmaakte was ik niet oud genoeg voor sommige filmpjes op YT. Toen deed ik alsof ik 19 was.
OMFG DE MOFFEN KOMEN ERAAN
HET ZIJN DE ARABIERENquote:Op maandag 6 mei 2013 12:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
INDERDAAD DAAR GAAT HET ALARM AL. IK BEN BANG.
quote:Op maandag 5 november 2012 12:01 schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
dan zou de moskee afgaanquote:
twitter:Rosssen twitterde op maandag 06-05-2013 om 12:00:45Even onorigineel tweeten dat de Duitsers eraan komen ivm luchtalarm reageer retweet
Dat is zo geniaal!quote:Op maandag 6 mei 2013 12:01 schreef TBakkert het volgende:
Je zou maar het geniale plan hebben om als Duitser tijdens onze maandelijkse oefening te gaan aanvallen. Dan denkt iedereen dat het die standaard shit is en dan gaan ze hartstikke dood.
Ja, wij hier grappen maken en dan opeens dood haha dat zou wel vet zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 12:01 schreef TBakkert het volgende:
Je zou maar het geniale plan hebben om als Duitser tijdens onze maandelijkse oefening te gaan aanvallen. Dan denkt iedereen dat het die standaard shit is en dan gaan ze hartstikke dood.
Bij jou zijn zeker alleen de Duitsers geniaal en goed ?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:01 schreef TBakkert het volgende:
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, wij hier grappen maken en dan opeens dood haha dat zou wel vet zijn
Duitsers.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij jou zijn zeker alleen de Duitsers geniaal en goed ?
Even een domme vraag maar hoe los ik dit algebraïsch op, ik krijg het foute antwoord
Ik zit nu in een potje, momentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Andere Nederlanders. Sneijder, Emanuelson of De Jong bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:02 schreef Topiek het volgende:
Ik heb nu Huntelaar voorin staan, die speelt bij Shalke04, maar de rest is allemaal uit de Serie A, er is dan geen manier om dat lijntje geel of groen te krijgen naar mijn andere spitsen en centrale aanvallers toe toch?
Wat een droeftoeter.twitter:Rosssen twitterde op maandag 06-05-2013 om 12:02:49Zeggen dat "De Duiters eraan komen!" terwijl het luchalarm af gaat is grappig tot en met groep 8. reageer retweet
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:02 schreef Topiek het volgende:
Ik heb nu Huntelaar voorin staan, die speelt bij Shalke04, maar de rest is allemaal uit de Serie A, er is dan geen manier om dat lijntje geel of groen te krijgen naar mijn andere spitsen en centrale aanvallers toe toch?
Siem de Jong is wel echt een kutspits in FUTquote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kun je de rest Serie A achter Sneijder zetten
Doe dan gewoon Wijnaldum ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Siem de Jong is wel echt een kutspits in FUT
Luuk de Jong of Wijnaldum kan ookquote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Siem de Jong is wel echt een kutspits in FUT
Is dit een vraag uit je boek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je moet dit algebraïsch oplossen?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Uit het examen Wiskunde A 2010-I die zowel online staat als in mijn boek!
Nee, antwoorden doen het met GRM maar ik dacht het zal toch wel algebraisch kunnenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En je moet dit algebraïsch oplossen?De uitkomst is namelijk imaginair.
RvP is baas dit jaar!quote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker met je GR doen dan.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, antwoorden doen het met GRM maar ik dacht het zal toch wel algebraisch kunnen
Van persie natuurlijk ipv stuntelaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kan ook nog inderdaadquote:
Moet je tegen hem zeggen niet tegen mijquote:Op maandag 6 mei 2013 12:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van persie natuurlijk ipv stuntelaar.
Je kunt het ook zo doen:quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was vorige week bij de tandarts geweest en ik moet over een paar weken terugkomen en nu heb ik weer een stukje van mijn tand af #FML
Ik moet morgen weer. Ik heb zo'n hekel aan de tandarts dat ik het liefste een kunstgebit wilquote:Op maandag 6 mei 2013 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was vorige week bij de tandarts geweest en ik moet over een paar weken terugkomen en nu heb ik weer een stukje van mijn tand af #FML
Gewoon tijdens het etenquote:
Dan heb je 1x heel veel pijn en daarna niet meer.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer. Ik heb zo'n hekel aan de tandarts dat ik het liefste een kunstgebit wil
Echt dapper rijst je bent gewoon goed enzoquote:Op maandag 6 mei 2013 12:01 schreef Rijst het volgende:
Wist geen orgineel team dus dit maar gebouwd. 2 van de 3 gewonnen. Ze hadden allemaal Reus in de spits![]()
Verdediging is zo slecht nog niet. Alleen Blind is echt te langzaam
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Echt dapper rijst je bent gewoon goed enzo
Vind ik een prima oplossing, bedankt.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo doen:
4.79 (r+1.) (r^2+1.) (r^2-r+1.) (r^2+r+1.) (r^4+1.) (r^4-r^2+1.) (r^4-r^3+r^2-r+1.) (r^4+r^3+r^2+r+1.) (r^8+1.) (r^8-r^4+1.) (r^8-r^6+r^4-r^2+1.) (r^8-r^7+r^5-r^4+r^3-r+1.) (r^8+r^7-r^5-r^4-r^3+r+1.) (r^16+1.) (r^16-r^8+1.) (r^16-r^12+r^8-r^4+1.) (r^16+r^14-r^10-r^8-r^6+r^2+1.) (r^32-r^16+1.) (r^32-r^24+r^16-r^8+1.) (r^32+r^28-r^20-r^16-r^12+r^4+1.) (r^64-r^48+r^32-r^16+1.) (r^64+r^56-r^40-r^32-r^24+r^8+1.) (r^128+r^112-r^80-r^64-r^48+r^16+1.) = 27000 (for r-1!=0)
en dan i^2=-1 stellen.
Serieus ?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mag ook wel als hij meer dan een ton verdient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |