dan zou de moskee afgaanquote:
twitter:Rosssen twitterde op maandag 06-05-2013 om 12:00:45Even onorigineel tweeten dat de Duitsers eraan komen ivm luchtalarm reageer retweet
Dat is zo geniaal!quote:Op maandag 6 mei 2013 12:01 schreef TBakkert het volgende:
Je zou maar het geniale plan hebben om als Duitser tijdens onze maandelijkse oefening te gaan aanvallen. Dan denkt iedereen dat het die standaard shit is en dan gaan ze hartstikke dood.
Ja, wij hier grappen maken en dan opeens dood haha dat zou wel vet zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 12:01 schreef TBakkert het volgende:
Je zou maar het geniale plan hebben om als Duitser tijdens onze maandelijkse oefening te gaan aanvallen. Dan denkt iedereen dat het die standaard shit is en dan gaan ze hartstikke dood.
Bij jou zijn zeker alleen de Duitsers geniaal en goed ?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:01 schreef TBakkert het volgende:
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, wij hier grappen maken en dan opeens dood haha dat zou wel vet zijn
Duitsers.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij jou zijn zeker alleen de Duitsers geniaal en goed ?
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:36 schreef Thorb het volgende:
Even een domme vraag maar hoe los ik dit algebraïsch op, ik krijg het foute antwoord
Ik zit nu in een potje, momentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Andere Nederlanders. Sneijder, Emanuelson of De Jong bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:02 schreef Topiek het volgende:
Ik heb nu Huntelaar voorin staan, die speelt bij Shalke04, maar de rest is allemaal uit de Serie A, er is dan geen manier om dat lijntje geel of groen te krijgen naar mijn andere spitsen en centrale aanvallers toe toch?
Wat een droeftoeter.twitter:Rosssen twitterde op maandag 06-05-2013 om 12:02:49Zeggen dat "De Duiters eraan komen!" terwijl het luchalarm af gaat is grappig tot en met groep 8. reageer retweet
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:02 schreef Topiek het volgende:
Ik heb nu Huntelaar voorin staan, die speelt bij Shalke04, maar de rest is allemaal uit de Serie A, er is dan geen manier om dat lijntje geel of groen te krijgen naar mijn andere spitsen en centrale aanvallers toe toch?
Siem de Jong is wel echt een kutspits in FUTquote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kun je de rest Serie A achter Sneijder zetten
Doe dan gewoon Wijnaldum ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Siem de Jong is wel echt een kutspits in FUT
Luuk de Jong of Wijnaldum kan ookquote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Siem de Jong is wel echt een kutspits in FUT
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:36 schreef Thorb het volgende:
Even een domme vraag maar hoe los ik dit algebraïsch op, ik krijg het foute antwoord
Is dit een vraag uit je boek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je moet dit algebraïsch oplossen?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Uit het examen Wiskunde A 2010-I die zowel online staat als in mijn boek!
Nee, antwoorden doen het met GRM maar ik dacht het zal toch wel algebraisch kunnenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En je moet dit algebraïsch oplossen?De uitkomst is namelijk imaginair.
RvP is baas dit jaar!quote:Op maandag 6 mei 2013 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kun je de rest Serie A achter Sneijder zetten
Lekker met je GR doen dan.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, antwoorden doen het met GRM maar ik dacht het zal toch wel algebraisch kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |