Dat snap ik, maar je hebt hier ook genoeg mensen zitten die dat spel al tig keer hebben terugverdiend door te handelen. Je kan het ook zien als een investering toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:09 schreef Topiek het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan niet geïnteresseerd genoeg zijn? FIFA is een goed spel, da's duidelijk, het is ook leuk om te spelen. Maar ik zie niet waarom ik voor 1 spel, een console van rond de 200 euro aan zou schaffen.
Nee, ik heb nu meer tijd om die opdracht te maken. Ik ga nu gewoon chillenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt nog 13 uur en 20 minuten, maak die opdracht gewoon
FIFA zien als een investering.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je hebt hier ook genoeg mensen zitten die dat spel al tig keer hebben terugverdiend door te handelen. Je kan het ook zien als een investering toch?
Dat zou kunnen ja. Maar een spel + console zie ik niet snel als een investering, alhoewel ik ooit nog wel (na 2x een PS3 gehad te hebben) een XBOX aan zou willen schaffen omdat ik spellen als GTA V ook wil spelen. Maar alsnogquote:Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je hebt hier ook genoeg mensen zitten die dat spel al tig keer hebben terugverdiend door te handelen. Je kan het ook zien als een investering toch?
Volgens mij heeft toefjes dat een keer letterlijk gezegd, omdat hij aan het spelen geen kut vindt.quote:
Ik vind er de laatste tijd ook niet veel meer aan. Het is dat ik handelen en packs openen zo leuk vind want anders was ik al lang gestopt.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft toefjes dat een keer letterlijk gezegd, omdat hij aan het spelen geen kut vindt.
Uitstelgedrag. Beetje 13 uur niets doen weer zeker....quote:Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu meer tijd om die opdracht te maken. Ik ga nu gewoon chillen
alles kanquote:Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tsja jij was de laatste normale aanwinst zekerquote:Op maandag 6 mei 2013 11:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het tuig blijft maar aanstromen. Er lijkt geen eind aan te komen.
nu dan, wat is je probleem precies?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Uitstelgedrag. Beetje 13 uur niets doen weer zeker....
[..]
alles kan
[..]
Tsja jij was de laatste normale aanwinst zeker
Waarom zou ik het nu al gaan maken als het nu pas volgende week af moet zijn? En ja, ik stel altijd alles uit. Verder ga ik niet niks doen want ik ben nu packs aan het openen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Uitstelgedrag. Beetje 13 uur niets doen weer zeker....
[..]
alles kan
[..]
Tsja jij was de laatste normale aanwinst zeker
Of een Thaise massage.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:21 schreef Reemi het volgende:
Bakkert heeft wel gelijk, sommige mensen kunnen hun hele console terugverdienen door FUT coins.
dat ben jijquote:
Je beantwoordt je eigen vraag. Als je het ffkes afmaakt kan je zometeen meer genieten van de vrije tijd en zijn papa en mama ook blij!quote:Op maandag 6 mei 2013 11:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou ik het nu al gaan maken als het nu pas volgende week af moet zijn? En ja, ik stel altijd alles uit. Verder ga ik niet niks doen want ik ben nu packs aan het openen.
Mja hoofdreden moet zijn dat je het leuk vindt, anders kan je beter gaan werken.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:21 schreef Reemi het volgende:
Bakkert heeft wel gelijk, sommige mensen kunnen hun hele console terugverdienen door FUT coins.
Ik heb wel mijn spel terugverdiendquote:Op maandag 6 mei 2013 11:21 schreef Reemi het volgende:
Bedoel je Adsense?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:34 schreef Djeetje het volgende:
Morgen heb ik mijn headset
Vanmiddag even nieuw google accout aanmaken voor Adscene.
Is het mogelijk om via een nieuw google account van 18+ mijn YT acc te koppelen zodat ik een Adscene account kan maken ?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb vorig jaar wel mijn coins verkocht omdat het leuke van FUT wel eraf was. Dit is ook de reden dat ik dit jaar er nauwelijks tijd in heb gestoken. Af en toe een potje is wel aardig maar daar blijft het dan ook bij.
Als je alleen Fifa speelt (wat ik überhaupt niet begrijp) dan snap ik niet dat je maar 1 spel koopt. Fifa 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013 en alle versies die er tussen zitten zijn allemaal op de 360 uitgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan volgens mij een youtube channel niet zomaar koppelen aan een Adsense account. Je moet een Youtube-Partnership aanvragen, anders zijn de rechten van de Youtube-pagina niet van jou en mag je er geen geld mee verdienen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is het mogelijk om via een nieuw google account van 18+ mijn YT acc te koppelen zodat ik een Adscene account kan maken ?
Dacht dat het wel kon ?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je kan volgens mij een youtube channel niet zomaar koppelen aan een Adsense account. Je moet een Youtube-Partnership aanvragen, anders zijn de rechten van de Youtube-pagina niet van jou en mag je er geen geld mee verdienen.
Ik weet niet precies hoe dat zit, volgens mij moet je een bepaald contract hebben (als je veel volgers hebt) om dit te realiseren.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je kan volgens mij een youtube channel niet zomaar koppelen aan een Adsense account. Je moet een Youtube-Partnership aanvragen, anders zijn de rechten van de Youtube-pagina niet van jou en mag je er geen geld mee verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |