Mounts zijn toch account wilde? Of heb je de rep nodig om de mount te kunnen leren?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
alani mount op verkeerde char gekregen wist niet dat je august cellestials exatled nodig had, nu aan een GM vragen of ie hem over kan zetten
Makkelijk.quote:
rep nodig om te kunnen lerenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mounts zijn toch account wilde? Of heb je de rep nodig om de mount te kunnen leren?
Oh dat is dan wel een beetje suf. Waarom niet gewoon altijd te leren maar rep nodig om te gebruiken...quote:
Ah, een paladinquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Makkelijk.
edit, kleine aanvulling
Vind tanken op mn monk echt heerlijk. Je moet vooral haste stacken, want je hebt zoveel mogelijk chi generation nodig.
Monk tanks gaan vooral om damage mitigation, dus stamina stacken heeft niet zoveel zin. Voor vrijwel al je mitigation spells (blackout kick, guard, purifying brew, ) heb je chi nodig. Dus hoe meer haste, hoe sneller je chi op kan bouwen.
Dat ze dat niet zouden doen kon ik je zo ook wel vertellen... als je die mount graag op dat character wilt, ga je maar proberen 'm op dat character te halen. Als ze dat soort dingen gaan doen is 't hek van de dam. "Ja dat en dat wapen dropte op m'n warrior, maar ik wil 'm graag op mn paladin, zet 'm even over"quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
weer een normaal kut antwoord van een GM dat het niet kan.
ik vraag jij kan toch items aanmaken? als ik hem dan hier verwijder en jij maakt hem aan op een andere char? nee kon niet vanwege "game machenics" rot op kut service van blizzard had het kunnen weten.
Interessant, hoe weet je wanneer ze gaan spelen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:38 schreef richard_prf het volgende:
2.2k cr+ RBG's live stream:
http://www.twitch.tv/tashyra
1 slechte speler tho, fixed DK is niet online , reserve ook niet
Iedereen zit te zeiken op Horridon, maar ik vind deze veeeeeeeeeeeeeeel irritanter.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
Jin'rok en Horridon beide neer binnen 2 pogingen vanavond.
Komende tijd dus progressen op Council. Fight vanavond een paar keer gedaan, maar wat een chaos.
Ik vind tortos maar een ***bossquote:Op donderdag 16 mei 2013 07:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Iedereen zit te zeiken op Horridon, maar ik vind deze veeeeeeeeeeeeeeel irritanter.
Ja nogal. Sand traps, adds, frost debuffs. Dikke chaos inderdaad. Wel een leuk gevecht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
Jin'rok en Horridon beide neer binnen 2 pogingen vanavond.
Komende tijd dus progressen op Council. Fight vanavond een paar keer gedaan, maar wat een chaos.
en downquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:43 schreef cherrycoke het volgende:
alysrazor solo als Blood DK
attempt 1 dikke faal bij de adds had geen anti magic shield en was zo dood
attempt 2 1.6% wipe was bezig met dpsen en niet bezig houden met survival #@%$
op naar attempt 3
Ik vind eigenlijk geen van de vernieuwde dungeons beter dan het origineel. Deadmines niet, SFK niet, RFC niet, Scholo niet. En ook er zuur dat ze Sunken Temple en wailing Caverns hebben verkort en Stratholme hebben gesplitst. Ik hield wel van die doolhoven waar je een uur in kon zittenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nieuwe deadmines is kaka man, vroeger was t echt beste wat er was in de wereld maar nu is niks meer man
Doolhoven waar je een uur in kan zitten is goed te doen als je een beetje fatsoenlijke groep hebt.. Maar ik heb ook tijden meegemaakt dat je gewoon 2 uur aan het wipen was in een dungeonquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:55 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk geen van de vernieuwde dungeons beter dan het origineel. Deadmines niet, SFK niet, RFC niet, Scholo niet. En ook er zuur dat ze Sunken Temple en wailing Caverns hebben verkort en Stratholme hebben gesplitst. Ik hield wel van die doolhoven waar je een uur in kon zitten![]()
Tegenwoordig heb je alleen nog maar Blackrock Depths/Spire, maar helaas zelden een LFD group die die helemaal afmaakt.
Ondanks dat de oude Scholomance mijn favoriete dungeon ooit is, moet ik zeggen dat de revamped versie best tof is, de gehele flow in de dungeon is best lekker eigenlijk, en je hoeft nu ook niet meer te discussieren met je groepsgenoten waar je nou wel of niet heen hoeft. Aan de andere kant zorgt dat er natuurlijk wel voor dat er nog minder communicatie nodig is binnen een random groep. Tegenwoordig is het niet meer dan een 'Hi' aan het begin, en dat is 't... dat is eigenlijk wel jammer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:55 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk geen van de vernieuwde dungeons beter dan het origineel. Deadmines niet, SFK niet, RFC niet, Scholo niet. En ook er zuur dat ze Sunken Temple en wailing Caverns hebben verkort en Stratholme hebben gesplitst. Ik hield wel van die doolhoven waar je een uur in kon zitten![]()
Tegenwoordig heb je alleen nog maar Blackrock Depths/Spire, maar helaas zelden een LFD group die die helemaal afmaakt.
Ik vind de nieuwe Scholo ook leuk. Bazen volgen elkaar vrij snel op, dus geen hele kamers meer met trash. Het is nu ook gewoon lineair, in plaats van een enorm doolhof. Dat had ook wel iets hoor, maar bij Scholomance vind ik het niet irritant dat het weg is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:00 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ondanks dat de oude Scholomance mijn favoriete dungeon ooit is, moet ik zeggen dat de revamped versie best tof is, de gehele flow in de dungeon is best lekker eigenlijk, en je hoeft nu ook niet meer te discussieren met je groepsgenoten waar je nou wel of niet heen hoeft. Aan de andere kant zorgt dat er natuurlijk wel voor dat er nog minder communicatie nodig is binnen een random groep. Tegenwoordig is het niet meer dan een 'Hi' aan het begin, en dat is 't... dat is eigenlijk wel jammer.
Dit inderdaad. Het wordt nu gewoon gepresenteerd als zijnde content die bij MoP hoort, terwijl het lorewise er totaal niet bij hoort.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat alleen jammer is, is dat ze die revamped als nieuwe heroics hebben gedaan. Het zou leuker zijn als het een soort bonus heroics waren. Dus naast de nieuwe content en niet zoals nu in plaats van.
uhuuuuu, epischh was dat altijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:22 schreef cherrycoke het volgende:
ik wil liever de oude AV terug, waar je echt iets moest doen. niet rushen naar de baas om hem zo snel mogelijk te downen. dat kon je niet in de oude AV daar moest je resources verzamelen, om zo riders of de icelord te summonnen dat was cool
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:15 schreef cherrycoke het volgende:
panflute of pandaria macroen met death strike godverdomme, mensen worden gek van die fluit
Anal [skill]quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:24 schreef Sapstengel het volgende:
Dat soort macro's zijn juist altijd leuk. Lekker irritant.
Heb zelf een tijd in m'n spell/cooldown annouce addon overal "anal" voorgezet. "Anal [Vampiric Blood] activated". Iedereen haten in LFR.
Hahaha, ga ik ook een proberenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:19 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik en een vriend van me hadden vroeger tijdens een dungeon in wotlk allebei op onze retri pallies, /train met Divine Storm gemacro'd... dat werd niet echt gewaardeerd
/ignorequote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:24 schreef Sapstengel het volgende:
Dat soort macro's zijn juist altijd leuk. Lekker irritant.
Heb zelf een tijd in m'n spell/cooldown annouce addon overal "anal" voorgezet. "Anal [Vampiric Blood] activated". Iedereen haten in LFR.
Ik heb door General in Throne of Thunder zo'n grote ignorelijst. Maar op een gegeven moment besefte ik dat /leave 1 toch makkelijker isquote:
'Unieke' items (gear mounts etc) die je krijgt hebben een unieke ID intern op de server (gekoppelt aan de character) en GM's hebben idd niet de 'power' om dat soort items aan te maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
weer een normaal kut antwoord van een GM dat het niet kan.
ik vraag jij kan toch items aanmaken? als ik hem dan hier verwijder en jij maakt hem aan op een andere char? nee kon niet vanwege "game machenics" rot op kut service van blizzard had het kunnen weten.
Ik heb lang geleden wel een keer gehad dat we VoA deden en de boss tijdens de loot distributie verdween omdat Wintergrasp begon.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:33 schreef dontcare het volgende:
[..]
'Unieke' items (gear mounts etc) die je krijgt hebben een unieke ID intern op de server (gekoppelt aan de character) en GM's hebben idd niet de 'power' om dat soort items aan te maken.
Het is dus niet een kwestie van even overzetten.
Wij (9 man totaal) hebben ooit een mount gehad omdat de raidleader hem ninja'de. Allemaal de mount gekregen. Ze kunnen dus wel degelijk items geven/aanmaken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb lang geleden wel een keer gehad dat we VoA deden en de boss tijdens de loot distributie verdween omdat Wintergrasp begon.
Toen heb ik een ticket aangemaakt met raid-id erbij. De GM kon daarna de drops terug zien en heeft op basis van mijn lijstje winnaars de loot in de mail opgestuurd. Maar dat kan dan wel, omdat ze toen nog niet waren uitgedeeld en dus gekoppeld aan een character?
Tenzij het naar een hoger level is gegaan , bullshit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Wij (9 man totaal) hebben ooit een mount gehad omdat de raidleader hem ninja'de. Allemaal de mount gekregen. Ze kunnen dus wel degelijk items geven/aanmaken.
Volgens mij beginnen ze er alleen niet meer aan omdat tegenwoordig iedereen voor elk wissewasje een ticket opent.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Wij (9 man totaal) hebben ooit een mount gehad omdat de raidleader hem ninja'de. Allemaal de mount gekregen. Ze kunnen dus wel degelijk items geven/aanmaken.
Ik weet niet of het een "normale" GM was of een alliance-spelende GM, maar het is alweer jaren geleden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:50 schreef dontcare het volgende:
[..]
Tenzij het naar een hoger level is gegaan , bullshit.
Een normale GM heeft die rechten niet.
Dunno, ik maak zulke dingen niet dagelijks meequote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:51 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Volgens mij beginnen ze er alleen niet meer aan omdat tegenwoordig iedereen voor elk wissewasje een ticket opent.
ik ga kijkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:15 schreef richard_prf het volgende:
2.2k+ rbg
Nu live.
die anderen pushten te vroegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
gvd wat een geluk, helemaal afgemaakt maar toch gewonnen xD
wat een fouten maken ze in stormquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
gvd wat een geluk, helemaal afgemaakt maar toch gewonnen xD
We spelen als 1500s maar toch winnen we op wonderbaarlijke wijze lol. Zo slecht hebben we het hele seizoen nog niet gespeeld.quote:
Ben jij toch niet? Hoezo stream je zelf niet!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:15 schreef richard_prf het volgende:
2.2k+ rbg
Nu live.
Internet bandwith niet snel genoeg. Anders had ik het wel gedaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ben jij toch niet? Hoezo stream je zelf niet!
ze kijkt zo emotiloosquote:
ken er nog een op stormscalequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja, konden geen goede boomer meer vinden. Zondag weer stream in avond.
http://www.twitch.tv/reetry 2300 feral druid gaat 3v3 doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja, konden geen goede boomer meer vinden. Zondag weer stream in avond.
mijn link das op mijn server opletten zie je zo een DK op een onyxia drake voorbij komen dat ben ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
Domme attention whores met hun twitch.tv. Iedereen fappen zo van "omg gamer chicks
".
speel nu ravencrest alliance zoek toch wel zeker wel alle content clearquote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
Welke server speel je, en wat van progression zoek je?
Worden niet gereset, je kunt ze bewaren en nu gewoon al opsparen voor de item upgrades.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:16 schreef webbyplus het volgende:
Zeg, worden de VPs gereset komende patch? Of kan ik ze rustig bewaren?
Deed de GM niet zoiets?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:44 schreef lifeblind het volgende:
Overigens gisteren ook nog iets raars meegemaakt.. een guildy kon op z'n alt eindelijk HoF in, dus ik hobbel mee als tank. Bleek dat de eerste boss gebugged was ofzo, dat gas lag op de vloer, en de boss stond met 90% health op z'n eerste platform, maar niemand kon naar binnenWe stonden dus voor zo'n 'onzichtbare' muur op die trap.
Uiteindelijk contact met een GM gehad, die kon wel de boss laten verdwijnen, maar niet de instance resetten ofzo, enigste optie die hij kon bedenken was dat iedereen gewoon de instance moest verlaten en dat dat hopelijk het probleem zou fixen... Daarna opnieuw gequeued en bij Garalon uitgekomen
mijn blood DK zoekt nog steeds een guildquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:38 schreef lifeblind het volgende:
En dan besluit de offtank van de guild te willen stoppen met tanken4 weken hem gearen voor niks geweest
![]()
Hopelijk kunnen we 'm nog er van overtuigen dat ie wel gewoon goed kan tanken en dat ie dat ook gewoon blijft doen, want we zijn helaas niet in de luxepositie dat we makkelijk mensen kunnen switchen enzo, we hebben nog niet eens genoeg mensen voor een stabiel raiding team eerlijk gezegd, we missen nog steeds 1 vaste dps.
Oh dat hebben we vandeweek ook een paar uurtjes gedaan, alleen als je t met z'n vieren doet is de kans dat je iets wint als ze droppen nogal laagquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:48 schreef Olment het volgende:
Gister even de 3 Zandalari Warbringer mounts gefarmed
Das het voordeel van onze dooie realm, die warbringers zijn zo goed als altijd up. (Scouts ook). Doe het samen met een kameraad die niks geeft om mountsquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Oh dat hebben we vandeweek ook een paar uurtjes gedaan, alleen als je t met z'n vieren doet is de kans dat je iets wint als ze droppen nogal laag(plus dat je nog een 't gezeur hebt als er meer mensen zijn die er staan te wachten
)
Wat doe je nou in je "wow tijd"?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Al bijna een maand zonder game time. Nog altijd mis ik het niet echt! Toch wel lekker even zo'n WoWpauze!
Hm, mja ik zit nu op een alles behalve dooie realm, dus 't is altijd spannendquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Das het voordeel van onze dooie realm, die warbringers zijn zo goed als altijd up. (Scouts ook). Doe het samen met een kameraad die niks geeft om mounts
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:25 schreef Ezechielk het volgende:
Onder het motto 'beter laat dan nooit' gaan wij vanavond ook maar eens een raid team proberen op te zetten met onze guild. Eindelijk de eerste MoP raids doen buiten LFR om
Gelukkig wel alleen maar Nederlands sprekende mensen, dat scheelt weer in vent/ts.
Hahaha, thnx.quote:
quote:Ravika, the Darkspear Rebellion Quartermaster can be found in Sen'jin Village before you complete all of the Battle for Razor Hill questline, and outside of Razor Hill once you have retaken the city. She sells various items for the new Barrens resources (Kor'kron Stone, Kor'kron Oil, Kor'kron Lumber, Kor'kron Meat).
The Latent Kor'kron Belt pieces cost 200 of the Barrens resources from the vendor, as well as rarely dropping from Kor'kron NPCs you are killing in the Barrens for the Battlefield: Barrens weekly quest. They can be combined with a Radical Mojo from the weekly quest to create a piece of item level 489 spec appropriate armor.
MSV is inderdaad een leuke raid om mee te beginnen. Eerste 2 bosses vergen wel wat tactiek en logisch nadenken van de tanks, dus een mooie wake-up call. HoF is gewoon kutquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
Succes inderdaad. Ik vond MSV ook een erg leuke raid. Het deed mij ook wat meer dan HoF, dat voelde te insectachtig aan. MSV past mooi bij dat hele pandathema van MoP.
Vanavond maar even 5.3 bekijken. Ik zag dat er nieuwe rewards te halen zijn in die Barrens battle. Is dat ook voor Alliance? Vast wel, maar de npc waar je de items kunt halen zit in Razor Hill geloof ik.
Deze:
[..]
Ja vooral kut omdat het saai is. Zitten wel wat lastige gevechten in zoals Amber Shaper en Grand Empress, maar toch een saaie raid waar je maar even doorheen moet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
MSV is inderdaad een leuke raid om mee te beginnen. Eerste 2 bosses vergen wel wat tactiek en logisch nadenken van de tanks, dus een mooie wake-up call. HoF is gewoon kut
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
Succes inderdaad. Ik vond MSV ook een erg leuke raid. Het deed mij ook wat meer dan HoF, dat voelde te insectachtig aan. MSV past mooi bij dat hele pandathema van MoP.
Vanavond maar even 5.3 bekijken. Ik zag dat er nieuwe rewards te halen zijn in die Barrens battle. Is dat ook voor Alliance? Vast wel, maar de npc waar je de items kunt halen zit in Razor Hill geloof ik.
Deze:
[..]
Ja. Ik voeg me volledig hierbij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
MSV is inderdaad een leuke raid om mee te beginnen. Eerste 2 bosses vergen wel wat tactiek en logisch nadenken van de tanks, dus een mooie wake-up call. HoF is gewoon kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |