Ja denk ook dat die grote evenementen bijdragen aan het fiets imago. Vroeger waren die tochten vooral voor suffe oude mannen in lelijke grote fietsshirts. Tegenwoordig zijn die commerciele evenementen hipquote:Boskje schreef:
De populariteit van wielrennen bij vrouwen is de laatste jaren wel enorm toegenomen volgens mij. Er is tegenwoordig ook een behoorlijk aanbod aan kleding, fietsen etc. afgestemd op de vrouwelijke anatomie die de sport ook leuker maken voor de vrouwen. 10 jaar geleden was dit er allemaal nog niet.
Ik denk dat de hardlopers die slecht gekleed zijn (in loszittende kleding) zich vooral schamen voor hun lichaam, en de dames in strakke pakjes juist trots zijn op hun lichaam
Ik heb ehm.. 7 paar fietsschoenen, ben ik nu een vrouw?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heb ik het eens over gehad met een vrouwelijke collega.
Op een gegeven moment hadden we het over schoenen, en toen zei ze: "als je hardloopt, kun je schoenen kopen, dat zal het zijn."
Eerlijk antwoord?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:54 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik heb ehm.. 7 paar fietsschoenen, ben ik nu een vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om niet te vergeten dat het prof dames wielrennen ook veel meer aandacht heeft gekregen.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:36 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja denk ook dat die grote evenementen bijdragen aan het fiets imago. Vroeger waren die tochten vooral voor suffe oude mannen in lelijke grote fietsshirts. Tegenwoordig zijn die commerciele evenementen hip
Vandaag nog bijna een uur gefietst anders hoor. Bewijs staat in 't vorige topicquote:Op zondag 5 mei 2013 22:05 schreef eentwee het volgende:
Best veel nog voor iemand die bijna nooit fietst
denk dat je dan op een sigma uitkomt.. of had je daar al naar gekeken?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:11 schreef Patroon het volgende:
Hoogachtende koopjeskoning Eentwee. Ik ben op zoek naar een hartslagmeter en kmteller in 1 voor mijn vriendin. Zoiets als Polar cs100. Mooi basis met niet teveel fancy tools. Heb jij nog goede tips en dito prijsjes?
Is niet veel goedkoper dan cs100, zelfs duurder volgens mij. Ook war negatieve verhalen gelezen over hartslagmeters van Sigmaquote:Op zondag 5 mei 2013 22:31 schreef the_critic het volgende:
[..]
denk dat je dan op een sigma uitkomt.. of had je daar al naar gekeken?
zie bij mantel dat daar de goedkoopste sigma (85euro) 25euro goedkoper is dan de goedkoopste polarquote:Op zondag 5 mei 2013 22:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Is niet veel goedkoper dan cs100, zelfs duurder volgens mij. Ook war negatieve verhalen gelezen over hartslagmeters van Sigma
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:04 schreef eentwee het volgende:
Vast zoveel als ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die CS100 is prima. Wel uitkijken dat je er een met een volledige softe borstband koopt, anders gaat ze dat echt niet fijn vindenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:33 schreef Patroon het volgende:
Is niet veel goedkoper dan cs100, zelfs duurder volgens mij. Ook war negatieve verhalen gelezen over hartslagmeters van Sigma
dat komt allemaal met de tijdquote:Op zondag 5 mei 2013 22:38 schreef Maxbet het volgende:
Ik heb één paar schoenen en twee paar wielen, maar helaas nog steeds gen armstukken of overschoenen.
En nu slapen, morgen vroeg op voor werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |