Goede tipquote:Op maandag 6 mei 2013 09:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Je kunt GPX tracks natuurlijk ook gewoon uitprinten.
Ik zit nu op ± 4 kg. Waarvan volgens mij het grootste gedeelte puur de rugtas isquote:Op maandag 6 mei 2013 09:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Benjaminse schrijft meer voor mensen als ik (vakantietractors met 32 tot 42 mm banden en lompe bagagetassen) dan voor racefietsers...dus je kan erop rekenen dat er onverharde stukken tussen zitten! Wel waarschuwt hij daar over het algemeen voor. Benieuwd hoe op dag 3 je rug aanvoelt van die rugtas, maar je neemt zo te zien heel weinig mee, dus dat zal wel meevallen denk ik.
Uitspoelen in je hotel 's avonds en drogen met de haardroger. De achte vakantiefietser kan trouwens ook sokken drogen in een Dyson Airblade, al vergt dat wel enige oefeningquote:
Verwacht maar niet te veel van het shirt.. Die van mij heb ik meteen ergens achterin mijn kast gegooid, denk ook niet dat ie daar snel weer uit komt! Ik heb overigens de 110 gefietst gister, maar 1x een ravitaillering langs de kant gezien (waar 2x op de kaart stond meende ik?!). Zal wel aan mij gelegen hebben! Leuk tochtje trouwens, op die betonbakken midden op de weg na..quote:Op maandag 6 mei 2013 10:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het was erg recht toe recht aan ja. Benieuwd naar de maat van het shirt, ik krijg het thuis gestuurd, maar ze zeiden bij de inschrijfing dat het wat krap viel. Leren ze het nou nooit?
Heb je de eerste soms gemist? Vlak voor het splitspunt? Die was wat gaar aangegegeven ja, je moest een zijweggetje in tussen een stel huizen, maar er reden zat door zonder het bodje te zien. was een routebordje met in vilstift 'ravitailering 100 m linksaf' ofzo. Niet echt duidelijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:25 schreef iScream. het volgende:
[..]Ik heb overigens de 110 gefietst gister, maar 1x een ravitaillering langs de kant gezien (waar 2x op de kaart stond meende ik?!). Zal wel aan mij gelegen hebben! Leuk tochtje trouwens, op die betonbakken midden op de weg na..
Waren er ook 2. Eerste langs de ringvaart in Huigsloot, (op ongeveer 35km?) en de tweede bij vrouwenakker (op ongeveer 75km).quote:Op maandag 6 mei 2013 10:25 schreef iScream. het volgende:
[..]
Verwacht maar niet te veel van het shirt.. Die van mij heb ik meteen ergens achterin mijn kast gegooid, denk ook niet dat ie daar snel weer uit komt! Ik heb overigens de 110 gefietst gister, maar 1x een ravitaillering langs de kant gezien (waar 2x op de kaart stond meende ik?!). Zal wel aan mij gelegen hebben! Leuk tochtje trouwens, op die betonbakken midden op de weg na..
Hahhaa, dat dacht ik al ja.. Ik zag alleen ravitaillering 100 meter, vervolgens niks gezien, ook net lekker tempo aan het draaien dus ook geen zin om om te kerenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Heb je de eerste soms gemist? Vlak voor het splitspunt? Die was wat gaar aangegegeven ja, je moest een zijweggetje in tussen een stel huizen, maar er reden zat door zonder het bodje te zien. was een routebordje met in vilstift 'ravitailering 100 m linksaf' ofzo. Niet echt duidelijk.
ik heb er geen ervaring mee, maar hoop iig dat je wel witte schoenen op het oog hebt!quote:Op maandag 6 mei 2013 10:50 schreef iScream. het volgende:
Iemand trouwens ervaringen met Mavic fietsschoenen? Ik vind ze qua uiterlijk erg mooi, zit ook wel fijn bij het passen, maar toch wel benieuwd naar wat ervaringen tijdens het fietsen (heb de Avenge op het oog)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |