Ik heb m nog wel ja, hij staat in m'n Garmin database. Je wilt m zeker op strava inladen als een van je heldendaden van vroegAh?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:31 schreef Oksel het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog het bestand van die 300 rit die ik wel mee was? Grip?
Interessante stuff Ivo. Slimme mannen vroeger al om een gat tussen 2 kransjes op te vangen. Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:18 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat is de oude half-step gearing. Die werkt idd niet perfekt bij 50-54 voor.
Sheldon Brown hierover:
[..]
[..]
Samenvatting of een vertaling of allebei? Als je voorbladen slechts 4 tandjes verschillen en je schakelt achter eentje zwaarder, en tegelijkertijd vóór van groot naar klein, trap je dus een half tandje zwaarder.quote:
Die is een paar keer zwaarder dan TBT. Neuh dank je!quote:Op maandag 6 mei 2013 22:46 schreef eentwee het volgende:
Nog iemand die zaterdag de Waalse pijl gaat doen?
Ach het is ook pas mei he.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die is een paar keer zwaarder dan TBT. Neuh dank je!
Joh, tegenwoordig kan ik in mei alleen maar zeggen dat ik voor de najaarsklassiekers train. Maar ik heb vorige week ook mijn eerste klassieker in de heuvels (nou ja, meer pukkeltjes hoor) van Henegouwen gereden. Welliswaar geen 220 km klassieker maar nog altijd de 135 km op m'n tandvlees uitgereden.quote:
Het was ook straf! Ik had er dit weekend nog last van. beetje geforceerd dus. Richt me nu op La Ronde Picarde half september. Lekker dagje in de Picardie 130 km wegtrappen. Heb ik in ieder geval nog een speciaal doel om voor te trainen, ook als het weer wat minder is doordeweeks. KlimClassic is ook erg zwaar als ik het parcours zo bekijk. Maar met een goede focus moet dat voor jou een eitje zijn. Succes!quote:Op maandag 6 mei 2013 23:23 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind 135 km al straf. Ik rij donderdag de 160 km KlimClassic en ik weet nu al dat ik mezelf hoe dan ook leeg ga rijden.
Vorig jaar gereden. Toen was ik stukken minder dan nu, kunnen we mooi segmenten vergelijken.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:36 schreef Oksel het volgende:
Afgelopen zaterdag compleet leeg gegaan op de 155km Klimtocht hier.. met amper HM's..
A.s. zaterdag Teckelenburg. De ekte mannenafstand. Ga 'm uitfietsen, in m'n eigen tempo, zonder geknal op 't vlakke zodat ik wat over heb op de heuvels (25% max). Zal ik m'n 27 cassette monteren?
Ik heb zo langzamerhand geen moeite meer met de duur van dit soort tochten. AGR, de klimclassic, ik ben altijd nog wel fris aan het eind. Duurconditie is echt wel goed door al die lange ritten van het vroege voorjaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:23 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind 135 km al straf. Ik rij donderdag de 160 km KlimClassic en ik weet nu al dat ik mezelf hoe dan ook leeg ga rijden.
Je rijd 150 km solo met 32 km/h en kan met je eerste koers met de A's mee dan ben je inderdaad niet sterk genoeg...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb zo langzamerhand geen moeite meer met de duur van dit soort tochten. AGR, de klimclassic, ik ben altijd nog wel fris aan het eind. Duurconditie is echt wel goed door al die lange ritten van het vroege voorjaar.
Moet verdorie alleen nog sneller en sterker worden, ik lijk wel een randonneur nu.
Mijn probleem is dat ik meestal volle bak wil op die heuveltjes. Doe dit jaar lekker rustig aanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb zo langzamerhand geen moeite meer met de duur van dit soort tochten. AGR, de klimclassic, ik ben altijd nog wel fris aan het eind. Duurconditie is echt wel goed door al die lange ritten van het vroege voorjaar.
Moet verdorie alleen nog sneller en sterker worden, ik lijk wel een randonneur nu.
Nooit gereden maar lijkt me wel tof. Hoe laat ga je?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:46 schreef eentwee het volgende:
Nog iemand die zaterdag de Waalse pijl gaat doen?
Zo laat mogelijk starten altijd. Dus 9 of 10u. Denk dat 178 en 3600hm wel genoeg is om leuk te zijn eigenlijk, ook al is het tegen mijn principes om niet de langst aangeboden afstand te rijden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nooit gereden maar lijkt me wel tof. Hoe laat ga je?
Hoe lang heb ik om er over na te denken?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:29 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zo laat mogelijk starten altijd. Dus 9 of 10u. Denk dat 178 en 3600hm wel genoeg is om leuk te zijn eigenlijk, ook al is het tegen mijn principes om niet de langst aangeboden afstand te rijden.
Prima fietsweertje hoor, graad of 15. Ik zal me er vandaag eens over buigen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:04 schreef eentwee het volgende:
Zaterdagochtend?Voorlopig ziet het weer er niet best uit.
Wel regen. Ik heb voor zaterdag een 220km gepland staan. Toch maar eens spatbordjes kopen. Iemand tips voor een goed setje, niet te duur?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Prima fietsweertje hoor, graad of 15. Ik zal me er vandaag eens over buigen.
ass-savers... iets van 7.50 dacht ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Wel regen. Ik heb voor zaterdag een 220km gepland staan. Toch maar eens spatbordjes kopen. Iemand tips voor een goed setje, niet te duur?
Die rijd ik ook (als intervaltrainingquote:Op maandag 6 mei 2013 23:36 schreef Oksel het volgende:
Afgelopen zaterdag compleet leeg gegaan op de 155km Klimtocht hier.. met amper HM's..
A.s. zaterdag Teckelenburg. De ekte mannenafstand. Ga 'm uitfietsen, in m'n eigen tempo, zonder geknal op 't vlakke zodat ik wat over heb op de heuvels (25% max). Zal ik m'n 27 cassette monteren?
Ja, werkt dat echt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:40 schreef the_critic het volgende:
[..]
ass-savers... iets van 7.50 dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |