Met een bikini word je ook niet overal bruin.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]Dat met een bikini aan word je tenminste overal bruin, met een badpak is je hele buik nog wit.
Nee maar beter dan in een badpak.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Met een bikini word je ook niet overal bruin.
Wat is deze?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:47 schreef Deliah het volgende:
Een badpak is iets voor heel dunne mensen, maatje 34 of 36. Als je groter bent is dat niet meer mooi, dan heb je echt een bikini nodig.
dude. Andetsom.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:47 schreef Deliah het volgende:
Een badpak is iets voor heel dunne mensen, maatje 34 of 36. Als je groter bent is dat niet meer mooi, dan heb je echt een bikini nodig.
Dit vind ik de enige leuke die ik voorbij zie komen, zoiets zou ik wel dragen. Maar ik ga toch altijd voor een bikini, eventueel trek ik ook iets aan wat eroverheen kan.quote:
Op zich niets mis met een tankini, alleen blijft je buik wel wit en de rest is bruin, ook een vreemd gezicht.quote:
Ja dat wel, maar hoe snel ziet iemand je buik? Voor jezelf en je vriend/bedpartner ( of whatever) ziet het er wel raar uit ja. Of je draagt graag naveltruitjes in de zomer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:33 schreef RkoF het volgende:
[..]
Op zich niets mis met een tankini, alleen blijft je buik wel wit en de rest is bruin, ook een vreemd gezicht.
Ik neem aan als je een tankini draagt ipv een badpak dat je ook niet gaat rondlopen in naveltruitjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:36 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar hoe snel ziet iemand je buik? Voor jezelf en je vriend/bedpartner ( of whatever) ziet het er wel raar uit ja. Of je draagt graag naveltruitjes in de zomer.
Weet niet, ik ken zelf geen vrouwen die tankini dragen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:38 schreef RkoF het volgende:
[..]
Ik neem aan als je een tankini draagt ipv een badpak dat je ook niet gaat rondlopen in naveltruitjes.
Een badpak verbergt de buik (een beetje), lopen in een naveltruitje wordt de buik juist gezien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Weet niet, ik ken zelf geen vrouwen die tankini dragen.
Verbergt de buik wel een beetje toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:46 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
is ook alleen te dragen door slanke meiden.
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:27 schreef speknek het volgende:
Badpakken zijn een beetje als een pittig kort kapsel.
Het is geen zegen, het is gewoon hard werken.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:46 schreef Awesome_ het volgende:
Al die bodybuilders die hier weer komen haten. Zoals de TS al zei "niet iedereen is gezegend met een maatje 36". Het leven is niet eerlijk en sommige mensen worden nu eenmaal geboren met 120kg. Ik heb ook de striae op m'n heupen en buik staan maar het belangrijkste is dat ik me er lekker voel!
Gewoon die bikini aan meid!![]()
Hoe kan jij nu weten of het heel warm is?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:55 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt me echt 3dubbel niks, zit je in de zon te bakken, heb je een fucking groot lelijk warm ding over je lijf heen zitten.
Ja ok het kan mooi, maar alsjeblieft hou het een beetje bloot, wat doe je jezelf aan om bedekt met rubber onder de zon te liggen? Of whatever het van gemaakt is...
Dit ziet er toch veel mooier uit als wanneer dezelfde vrouw een badpak gedragen had!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
Deze vrouw heeft bv. maat 40 en een bikini staat haar erg mooi.
[ afbeelding ]
Of zij
[ afbeelding ]
Maar vooral is belangrijk: draag waar jij je prettig in voelt.
ga toch alsjeblieft ergens anders klootviolen zegquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:58 schreef Drinky het volgende:
Overigens, al eens een wetsuit overwogen? geen last van onregelmatig zonnen en verhult je buikje.
[ afbeelding ]
Sportief johquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:58 schreef Drinky het volgende:
Overigens, al eens een wetsuit overwogen? geen last van onregelmatig zonnen en verhult je buikje.
[ afbeelding ]
En een wetsuit is niet mooi waarom?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ga toch alsjeblieft ergens anders klootviolen zeg
Ik ben serieus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
En een wetsuit is niet mooi waarom?
Genoeg surfmeisjes die zo'n ding dragen en er goed in uitzien.
Waarom zeg je erbij dat je naar de fysio gaat? Doe je daar ook aan beweging dan? Want volgens mij heb ik een verkeerd beeld van de fysiotherapeut.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:28 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik korfbal 3x in de week, loop 1x pr week hard, ga 2x per week naar de fysio & ga nu beginnen met funboksen. Daar ligt het niet aan, sommige mensen zijn gewoon niet gezegend met een maatje 36.
Ik ook. Alleen omdat ik ook in het BB topic zit betekent niet gelijk dat ik aan het kwallen ben, maar het lijkt wel alsof slechts de menig van de mods de enige mening is die toegestaan is.quote:
als je dit soort dingen post in een topic waarin gevraagd wordt of een bikini of badpak mooier is dan is dat kwallen ja, ongeacht waar je post.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen omdat ik ook in het BB topic zit betekent niet gelijk dat ik aan het kwallen ben, maar het lijkt wel alsof slechts de menig van de mods de enige mening is die toegestaan is.
Ja want als iemand alleen aan optie A en B heeft gedacht is het blijkbaar heel aso om nog te laten weten dat er een optie C is, zoals overigens ook al gedaan is met een tankini.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je dit soort dingen post in een topic waarin gevraagd wordt of een bikini of badpak mooier is dan is dat kwallen ja, ongeacht waar je post.
Ik denk dat je mijn punt mist.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja want als iemand alleen aan optie A en B heeft gedacht is het blijkbaar heel aso om nog te laten weten dat er een optie C is, zoals overigens ook al gedaan is met een tankini.
Zal wel, dan niet, niet mijn probleem.
Weet ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu weten of het heel warm is?
Bovendien is het niet van rubber
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |